ב'סופר סטוק'- קונים הרבה, משלמים מעט

מאת: אביבה דקל ● 7/8/2013 10:51 ● ערב ערב 2614
שנת הלימודים אוטוטו נפתחת וב'סופר סטוק' נערכים לקראתם. בואו ליהנות מחוויית קניה אחרת. זה השפע, הגודל, המרחב והמחירים הזולים שעושים את ההבדל, אז למה אתם מחכים?
ב'סופר סטוק'- קונים הרבה, משלמים מעט

תמונת כתבה


ב'סופר סטוק', החנות השוכנת מול 'אלפסי' ובצמוד ל'גיורא מרכז המצברים', תמצאו כל מה שצריך לבית הספר: ילקוטים, תיקי אוכל, מחברות, טושים, עפרונות, קלמרים –כל מוצר קטן או גדול, מתוצרת כל החברות וכל המותגים הקיימים בשוק.
לקטנים : הלו קיטי, בוב ספוג, דרדסים, נסיכות ועוד
ולגדולים: מותגי איכות כמו אדידס, פומה, פיילוט, ארט ליין, UHU ורבים אחרים.
'סופר סטוק' היא כבר לא חדשה באילת, ורבים מהתושבים כבר אימצו לעצמם מנהג לבקר בחנות בה אפשר למצוא את המגוון הגדול בעיר של מוצרי צריכה, ציודים לבית הספר ולבית הכל במחירים זולים עד כדי כך שהם כמעט מצחיקים. ב'סופר סטוק' לא צריכים מבצעים והנחות, שכן כאן המחירים זולים כל הזמן, זולים יותר מאלו שניתנים לאחר מבצעים בחנויות האחרות.

עולם חדש של קנייה


בין אם עוד לא הייתם ב'סופר סטוק' ובין אם כבר ביקרתם בה, עכשיו, כששנת הלמודים הבאה כל כך קרובה, זה בדיוק הזמן להיכנס לחנות ולרכוש את כל הציוד שילדכם זקוק לו. אין משהו חווייתי יותר מאשר לרכוש את הציודים לבית הספר ואת כל מה שאתם צריכים לקראת החגים שבפתח, תחת קורת גג אחת, בעיקר כשהמחירים כל כך מפתים. בדיוק בשביל זה יש את 'סופר סטוק', הרשת הזולה במדינה, בעלת סניפים רבים ברחבי הארץ.
קצת לפני חג הפסח האחרון נפתחה חנות 'סופר סטוק' גם באילת ופתחה לתושבי העיר דלת לעולם חדש בתחום קניית המוצרים לבית – עולם שבו המחירים זולים ללא תקדים, והמבחר והמגוון כמעט בכל תחום הוא גדול ביותר והכל מרוכז תחת קורת גג אחת.
'סופר סטוק' מייבאת את המוצרים ישירות מיצרנים ברחבי העולם לחנויות, והצרכן נהנה ממחיר שאין דומה לו, שאינו כולל פערי תיווך. "המוטו של העסק הם המחירים הזולים", אומר השבוע אלכס, מנהל החנות: "כל קניה כאן היא חסכון רציני בהוצאות, שכן למחירים שלנו אין תחרות".

קדימה תעמיסו


כולנו מכירים את תרבות הקניה בעגלת קניות ברשתות ההלבשה ורשתות המזון. הגיע הזמן להכיר את שיטת הקניה הזו גם בתחום המוצרים לבית הספר ולבית, וגם בפרטי לבוש שונים.
בחנות הענקית, המוארת והמאווררת, תמצאו מגוון ענק של מוצרים שונים על מדפים, מסודרים לפי מחלקות. קחו עגלת קניות תעשו סיבוב, ולבטח תמצאו כאן כל מה שאתם מחפשים. כשמשפחה מגיעה ל'סופר סטוק' כל אחד יכול למצוא משהו לעצמו:
*לילדים ולנוער מחכים על המדפים כל המוצרים שהם צריכים לקראת שנת הלימודים, ולצדם צעצועים, משחקי קופסא ומשחקי יצירה, צבעים, מכחולים ועוד.
* לנשים: כלי בית, כלי נוי, מכשירים חשמליים וכלי מטבח מכל המינים.
* לגברים- כלי עבודה, חולצות T ושורטס.
*ולכל המשפחה- הלבשה תחתונה
עושים סיבוב, שמים הכל בעגלה (או שתיים) וניגשים לקופה. שם מחכה לכם ההפתעה – המחיר.

עם המבחר לא מתווכחים


מה תמצאו על המדפים? תרשמו לפניכם- כל מה שצריך לבית הספר, כלי אוכל מזכוכית ופלסטיק וכלים חד פעמיים, מוצרי חשמל כגון: תקעים, שקעים, נורות מכל המינים, מפצלים ועכברים למחשב. למטבח תמצאו כאן סירים מכל המינים: נירוסטה, טפלון, יציקת אלומיניום ועוד. במחלקת מכשירי החשמל תמצאו מיקרוגל, טוסטר אובן, פלטה חשמלית, סירים חשמליים, מסחטות מיץ, טוסטרים ומערבלים. במחלקת הטקסטיל לבית מפות מגבות ומצעים - המגוון כה גדול שכמעט ואין משהו שלא תמצאו כאן.
משה זכיין הרשת באילת הוא איש עסקים ידוע ומוכר ויש לו ידע וניסיון רב בשיווק, יבוא ובבחירת המוצרים הנכונים. כעת, כשבנו אלכס, מנהל בפועל את החנות, 'סופר סטוק' באילת בהחלט בידיים הנכונות.
מאחר והשנה תחילת שנת הלמודים היא בצמוד לראש השנה, ב'סופר סטוק' מתכוננים כבר לחגים, כך שאם אתם צריכים משהו לחג או לבית הספר כדאי לכם להגיע כבר עכשיו ולא לחכות לרגע האחרון.

'סופר סטוק'
מיקום: המוצר 11 אזור תעשיה אילת, מול אלפסי וצמוד לגיורא מרכז המצברים
טלפון: 08-6766886
פתוח: ימים א'-ה' 09:00-21:00 , שישי 09:00-14:30
בקרו אותנו גם בפייסבוק - "סופר סטוק אילת"



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש