עולם הסַפָּר – המקום לרכישת מוצרי קוסמטיקה ומוצרי טיפול, טיפוח ועיצוב השיער

מאת: אביבה דקל ● 7/8/2013 10:59 ● ערב ערב 2614
'עולם הספר' כבר בת למעלה משנתיים וחצי. מאז נפתחה על ידי איתי קרן, רכשה לעצמה ציבור לקוחות גדול ומגוון. לאחרונה עברה 'עולם הספר' שדרוג רציני, והיום היא משמשת כמרכז שיווק למוצרי שיער וגם למוצרי קוסמטיקה לקהל הפרטי והמקצועי
עולם הסַפָּר – המקום לרכישת מוצרי קוסמטיקה ומוצרי טיפול, טיפוח ועיצוב השיער

כמו בתחום השיער, גם בתחום הקוסמטיקה, 'עולם הספר' ממשיכה בדרך שקבעה לעצמה- להביא ללקוחותיה את המותגים המובילים בשוק ולתת את השירות הטוב ביותר.

קריוקי ומוצרי שיער וקוסמטיקה כן הולכים ביחד


רבים מתושבי אילת מכירים את איתי קרן, הבעלים של 'עולם הספר', מערבי הקריוקי שהוא מארגן במקומות שונים בעיר. עיסוקו זה הביא אותו לאילת לפני כתשע שנים וכמו רבים לפניו הוא נשאר.
ארבע עשרה שנה שימש איתי בנוסף למארגן מופעים וערבי קריוקי, גם כסוכן החברות המובילות למוצרי שיער וקוסמטיקה. כשהחליט לעבור לאילת הוא פתח גם בעיר קו שיווקי של מוצרי שיער שסיפק שירות למספרות.
תוך כדי עבודה זיהה איתי צורך בפתיחת מקום גדול ויפה בו יוכלו מעצבי השיער והספרים לראות ולהתרשם ממבחר המוצרים הגדול. למשל, ציוד למספרה: עמדות חפיפה, כסאות עבודה, עגלות ספר ועוד. את כל אלו לא תצטרכו עוד לבחור מקטלוגים, אלא תוכלו להתרשם מהמוצרים הנמצאים בתצוגה.
עם שדרוג והוספת תחום הקוסמטיקה לחנות, תוכלו להשיג ב'עולם הספר' גם מכשור, אביזרים וציוד לכל תחומי הקוסמטיקה: מכונות שיוף, מחממי שעווה, מנורות UV ועוד.

עם היד על הדופק


איתי שומר יד על הדופק בכל הקשור להתחדשות בתחום מוצרי השיער והקוסמטיקה. "ליין הקוסמטיקה שהוספתי כולל מבחר גדול של מוצרים מכל הסוגים, המתאימים גם לקוסמטיקאיות מקצועיות וגם ללקוחות פרטיים: טיפולי פנים מבית GIGI, מוצרים לפדיקור ומניקור, בניית ציפורניים ומבחר קישוטים לציפורניים, חומרים לאיפור קבוע, שעוות מכל הסוגים, ריסים קבועים וזמניים ועוד", מפרט איתי. בין מוצרי הקוסמטיקה בחנות תמצאו מוצרים של חברות מובילות:
GIGI,NSI,EZFLOW,CHIC, דפילב, פראנס ביוטי, סטארנייל, שקד קוסמטיקס ועוד רבים וטובים.

מבחר המוצרים לשיער בחנות גם הוא גדול. תמצאו כאן מוצרים של וולה פרופשיונל, שוורצקופ, ביו טופ, סרינה קיי (שיאה), שיסיידו ועוד. כמו כן, תמצאו כאן חומרים כימיים וטבעיים: חמצן, צבעים לשיער, חומרי הבהרה והחלקות מכל הסוגים (יפנית, ברזילאית).
גם מגוון האביזרים ענק: סיכות, מסרקים, קליפסים, מברשות לכל סוגי השיער, כולל מברשות לתוספות שיער, וכמובן תוספות שיער בכל השיטות.
עוד תמצאו ב'עולם הספר' מבחר גדול של מוצרי חשמל מקצועיים וביתיים: פן, מכונות תספורת, מכונה לאף, מחליקים ומסלסלים לשיער בכל הגדלים של המותגים איתמר, מוזר, פנסוניק, ביביליס פרו, אמיקה ועוד.
ולא רק מוצרים לשיער וקוסמטיקה תמצאו ב'עולם הספר', אלא גם מבחר ענק של מוצרי בישום ומוצרי גוף של המותגים המובילים ויקטוריה סיקרטס ואלין.
מחפשים פתרון לבעיות שיער וציפורניים?
'עולם הספר' היא גם המקום בו תמצאו מענה ופתרונות לטיפול בבעיות שיער שונות מהן סובלים בעיקר בקיץ כשנחשפים לשמש ולים: שיער פגום, קצוות מפוצלים, שיער יבש וצבוע ומגוון רחב של מוצרים של חברות הנותנות מענה לכל בעיות השיער מכל הסוגים: קשקשים, נשירה, מוצרים טיפוליים לשיער יבש וצבוע וכן מוצרים לטיפול ב'סבוראיה' (פצעיי קרקפת).
גם לבעיות ציפורניים יש ב'עולם הספר' פתרונות כמו למשל חומר מיוחד לטיפול נגד פטרת הציפורניים, הנקרא 'טוהר הציפורן', המעלים לחלוטין פטריות ונגעים אחרים.

גימיקים, לא פחות חשוב


ב'עולם הספר' תמצאו גם גימיקים ופתרונות עיצוב שיער שימושיים.

•פטנט עולמי – מכשיר מיוחד מבית "ביבי ליס פרו" המתלתל שיער ברגע בלחיצה אחת. מתאים לבית ולמספרות.

כאן איתי רוצה לשלב את התמונה של המכשיר שהעברתי אליך.

•סטיק על בסיס מים המטשטש שיער לבן שצץ בין צביעה לצביעה. קל מאד לשימוש ונותן מענה בכל רגע.

•צבע אורגני מבית חברת שוורקצקופ. ללא אמוניה, עשוי מ- 95% חמרים אורגניים, המכסה 100% שיער לבן.
כנסו ותופתעו. (תדמית).

'עולם הספר'
כתובת: המלאכה 1 בנין הפולס ליד מסעדת אשכרה.
טלפון: 08-6484010.
שעות פתיחה: ימים א' - ה' 09:30-20:00, שישי 09:30-14:00


חדשות אילת