מי מתאים לי?

מאת: או-מד מדיקל ● 9/8/2013 09:28 ● ערב ערב 2614
מי מתאים לי?

בימים אלה, אנו מתקרבים לסיומה של החופשה המוכרת בשמה 'החופש הגדול'. אנו מבלים יותר זמן זה במחיצה זו אם בחופשות משפחתיות או בגלל שנגמרו כל הקייטנות למיניהן ומה שנשאר עכשיו הוא ההכרח לבלות זה במחיצת זו עד לסיום החופשה.

המגע הצמוד במיוחד עם הקרובים לנו עלול ליצור חיכוכים ולכן, חשוב במיוחד בפרק זמן זה לדעת מראש כיצד לנהוג ואף לשמור על פרופיל נמוך בכל הנוגע להתנהגות וקבלת החלטות כדי לזרום ובמיוחד לאור העובדה שהיישר עם סיום החופשה, מתחילה גם חופשת החגים, שמביאה גם היא איתה – מצבים רגישים ועדינים. בעיקרון, משלב זה של אמצע אוגוסט ועד לסוף תקופת החגים, מומלץ ללמד את עצמנו לזרום ורק עם הגיע תקופת החגים לסיומה, רק אז להחליט החלטות משמעותיות.
כדי להקל על עצמנו את ההתנהלות עם הקרובים לנו, מצורפת להלן רשימה העוזרת לנו להבין את היכולת שלנו להתחבר אל ילידי כל המזלות.
נכון שמשפחה לא בוחרים כמו שנאמר ? - אבל חברים כן ..... ותמיד טוב לדעת ולהכיר את הכוחות הפועלים מולנו ....

התאמת המזלות נועדה לעזור לנו להכיר את האפשרויות הקיימות במערכות היחסים. על ידי הכרה ובחירה של המזל הנכון לנו, אנו יכולים לעזור לעצמנו לבנות מערכת יחסים בריאה ומאושרת.
על מנת לא לעשות טעויות, מומלץ לכולם לקרוא על התאמת המזלות הבסיסית ולנהוג לפיה.


התאמת מזלות


ההתאמה בין המזלות השונים נעשית על פי המזל בו נולד האדם הנקרא גם מזל השמש.
באסטרולוגיה קיימים 4 יסודות המחולקים לקבוצות: אש, מים, אויר ואדמה.
כל מזל משתייך לאחת מהקבוצות הנ"ל.

להלן המזלות לפי היסודות
אש: טלה, אריה וקשת.
אדמה: גדי, שור ובתולה.
אויר: מאזניים, דלי ותאומים.
מים: סרטן, עקרב ודגים.

ההתאמה נעשית לפי חוקי ההיגיון של הטבע האנושי.
מזלות האוויר יתאימו בעיקר למזלות האש כיוון שהאוויר מלבה את האש. ההפריה תהיה הדדית ולכל אחד יהיה צורך ברעהו על מנת להמשיך להתקיים ולהתפתח.

מזלות המים ירוו את מזלות האדמה ויתנו לה את הלחות הדרושה על מנת לא להתייבש ויחדדו את הצורך בהדדיות עבור תחושת ההשלמה והמשכיות החיים.

ואולם.....רבים בוחרים דווקא את המזלות המנוגדים להם ואז..........
מזלות המים יכבו ויחנקו את מזלות האש, כיוון שלמרות שמזלות האש דומיננטייםובולטים יותר, הרי שהשקט והפסיביות של מזלות המים יכבו ויחנקו את הדינאמיות של מזלות האש.

מזלות האדמה יכבו ויחנקו את מזלות האש בכך שמזלות האדמה איטיים ואף שמרניים מדי לקלילות ולקצב של מזלות האש ולכן מזלות האש ירגישו כבויים וחסומים אנרגטית.

מזלות האדמה והאוויר יכולים לחיות זה לצידו של זה חיים שלמים ללא מעורבות רגשית כיוון שאין קשר בין האחד לשני אלא בצורה מלאכותית ויתרה מכך, האדמה אומנם זקוקה לאוויר כדי לנשום, אך ככל שנערים יותר אדמה (כובד) על מישהו, הוא ירגיש תחושת מחנק.

מזלות האוויר ומזלות המים עשויים לחיות חיים שלמים בניסיון לגרום לצד שכנגד
להבין זה את צורכי זה ואולם בבסיסם צרכיהם האישיים שונים ולכן החיבור עשוי להיות מלאכותי ומתסכל.


•מומלץ לעשות מפת התאמה אישית לפני לקיחת מחויבות בכל הנוגע ליחסים בין אישיים ומקצועיים.


בברכת שבוע טוב
צילה שיר-אל
0522248626






חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש