חלומות רטובים - עיצוב חלומי באמבטיה

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 13/8/2013 19:56 ● ערב ערב 2064
כיור מתכוונן, כיור מנגן או כזה שנראה כמו כוס קפה, כורסת אמבטיה מפנקת וגם רוחצת. כל העיצובים הלוהטים של החדר הכי רטוב בבית
חלומות רטובים - עיצוב חלומי באמבטיה

עם כל הכבוד לגודל המקלחת שלכם, הקרמיקה, איכות הכיור או האמבט, דווקא כשמדובר בחדר מקלחת, חלק בלתי נפרד מהעיצוב הם הגימיקים המעוצבים שיעשו לכם את כל ההבדל. אחרי הכל מי לא ירצה לשבת על כורסת נוחות שתעשה עבורו את כל עבודת הרחצה או מי לא ירצה להתקלח במקלחון שמשנה את צבעו לפי מצב הרוח שלו, נו, בערך.

הכל זהב

חשבתם שאביזרי מקלחת בצבע זהב הם טרנד מיושן? חשבתם למצוא את הזהב הזה בעיקר בחדרי מקלחת של מלכים ובעיקר באגדות? תשכחו מזה, הזהב חזר ובגדול ומביא איתו בקאבק מדאיג משהו את מראה הענתיקה חזרה למקלחת. כיורים בציפוי זהב, אסלות בצבע זהב וכמובן ברזים מוזהבים. כאלו הם למשל הברזים של חברת 'דניאל' המילה החמה בשוק עיצוב המקלחות, שמשלבים נחושת וזהב. אל דאגה, לא מדובר בזהב ממש,ף אלא בציפוי זהב, אחרת המחיר יהיה הרבה מעבר לזה הנקוב: כ- 1500 ₪ לברז וכ- 1900 ₪ לברז נשלף. להשיג ברשת 'עמודי שלמה'.

ברוך הבא- העץ

תמונת כתבה
ואם אתם לא מתחברים למוזהב המיושן ומתחברים דווקא לעיצוב החם יותר תשמחו אולי לשמוע שהעץ נכנס ובגדול לחדרי המקלחת. לא רק בדמות רצפת פרקט עמידה בפני מים, אלא גם אמבטיות, כיורים ואפילו שירותים עשויים מעץ. יפים, עמידים בפני מים ולא מתנפחים, שומרים על חום המים באמבט לאורך זמן. מחיר כיור עץ כ- 7870 ₪ להשיג ברשת 'אלוני'.

הכי מפנק

תמונת כתבה
ומה אם נספר לכם שמעכשיו אתם לא חייבים להתאמץ ולעמוד במקלחת, אלא פשוט לשבת על כורסא מפנקת ומנקה? כל שעליכם הוא להתרווח בכוסרה והיא כבר תעשה את כל העבודה. כורסת CUNA בעיצובו של קרלו קולומבו תדאג לכם לפינוק הזה עם קימורי גוף מותאמים ושאר פינוקים. החל מ- 58 אלף ₪ במגוון צבעים. להשיג ברשת 'חזי בנק'.

כווננו לכם אסלה

תמונת כתבה
אם מראה הזהב הקיטשי- מישן משהו כובש את המקלחות, הרי שהישן הוא רק למראית עין, שכן מעבר לצבע, הכל מתכוונן, חדיש ומחודש. כזו היא האסלה עם השלט. אם בעבר הלא ממש רחוק יכולנו רק להתקנא ביפנים שסיפרו על נפלאות האסלות הכל יכולות שלהם, הרי שעכשיו אפשר להשיג אותן גם בארץ: אסלה ששוטפת מקדימה ומאחורה, מאירה, מייבשת, מחממת את המושב כשקר ועוד. ניתן להרכבה על אסלה קיימת וכן, כל הפונקציות מופעלות על ידי שלט. כ- 2900 ₪ ברשת 'עמודי שלמה' או ברשת 'חרש'. מקלחון בתכנות אישי ולא רק האסלות מתכווננות היום אלא גם המקלחונים. באלו ניתן לכוונן את זרם המים לפי העדפה אישית, תאורה וריחות. מערכת 'סמארט ווטר' מספקת שבע תוכניות לארבעה משתמשים. להשיג ב'חזי בנק' במחיר של כ- 67 אלף ₪. מסתפקים רק בראש מקלחת מתכוונן? תיפרדו מסכום של כ- 20 ₪ בחברת 'אורגל'.

לדווש על הכיור

הילד שלכם נמוך ולא מגיע לכיור? הדוד שלכם גבוה וצריך להתכופף מדי? מי אמר שכיור חייב להישאר כל הזמן באותו גובה? במסגרת הטרנד החדשני במקלחת בו נדמה שהכל יכול לקרות, גם הכיורים עולים ויורדים, לא פחות אלא על ידי דוושה. אתם יכולים להגביה וגם להנמיך, הכל בשם הנוחות ובעיקר בשם הפוזה. לא בטוח אחרי שתשמעו את המחיר הגובה עדיין יהיה רלוונטי לכם- 58,821 אלף ₪ להשיג ברשת 'ויה ארקדיה'.

צובעים את המים

תמונת כתבה
ומה אם נספר לכם שהיום אפשר להשיג מקלחונים לרחצה שבלחיצת כפתור תוכלו להתאים את צבע המים למצב הרוח שלכם שלכם לדוגמא. אם פעם זה נחשב לחלום רחוק, הרי שהאפקט הזה קיים וממש כאן. טוב נו אז בפועל אתם לא ממש משנים את צבע המים, אלא את צבע התאורה המשפיעה על צבע המים, אבל זה לא ממש משנה, העיקר האפקט. 7900 ₪ 'עמודי שלמה'. http://youtu.be/rDbnVqPmOQU

הספא אין

אם בעבר הלא ממש רחוק, חדר מקלחת נחשב היה כזה שג'קוזי מפואר היה ניצב במרכזו, הרי שבהווה הג'קוזי אאוט, תנו כבוד לספא- אמבטיה גדולה ומפנקת שלא מבעבעת ולא מעבירה זרמים. כל מה שצרי זה פשוט לשבת וליהנות. הקומפלקס מגיע עם מסך טלוויזיה ורמקולים להגברת ההנאה. כ- 35 אלף ₪ לספא של חברת 'אפולו'.

כיור עם ציור

אם החלטתם לוותר על כיור מוזהב, אולי תעדיפו כיור מצוייר. חברת 'ארטסראם' האיטלקית דוגלת בעבודות אמנות על הכיורים. אתם יוכלים לבחור בכיור פרה מנגן או כיור שנראה כמו כוס קפה והיד נטויה כמיטב הדמיון. המחירים נעים בין 23 אלף ל- 27 אלף ₪. להשיג ב'נגב קרמיקה'.

לשיר במקלחת

תמונת כתבה
אוהבים לשיר במקלחת? חברת 'מוקסי' דאגה לכם ופיתחה במיוחד עבורכם ראש מקלחת מנגן שהוא גם עמיד במים. במרכז הראש הסיליקוני שני רמקולים מגנטיים נשלפים שמתחילים לפעול מיד כשהמים מתחילים לזרום. אתם יכולים לסנכרן את המוסיקה לפני רשימת המוסיקה שלכם במחשב או בסלולרי באמצעות בלוטות' עד למרחק 32 מ'. ואם אתם ממש רוצים להמשיך עם זה גם מחוץ למקלחת, אתם מוזמנים להוציא את הראש איתכם. תוכלו לשיר או להקשיב למוסיקה עד 7 שעות באמצעות סוללה נלווית. 1120 ₪ 'קוהלר'. http://youtu.be/-xgcEe6E74U

חושבים גם על הילדים

תמונת כתבה
חדרי מקלחת למבוגרים זה עניין שבשגרה, אבל מה אם אתם רוצים לפנק את הילדים בחדר מקלחת משלהם? חברת LAUFEN חשבה על זה ופיתחה את סידרת המוצרים Florakids, שמציעה כיורים ואסלות לא רק בצבעוניות שילדים אוהבים אלא גם במידות הנכונות והנוחות ובעלות פינות מעוגלות למניעת פציעות. גובה האסלות גם הן מותאמות לילדים, קוטר המושב נוח לילד והוא מצוייד בידיות אחיזה קטנות בצדדים. החל מ- 1400 ₪ למושב אסלה ומ- 2000 ₪ לכיור. להשיג ברשת 'עמודי שלמה'. ירוק באמבטיה

גם מנגן, גם חסכוני

חברה בריטית בשם- paower instellision הגיעה למסקנה שלא נעים להתרחץ בלי לשמוע ברקע מוסיקה. לכן היא פיתחה רעיון מבריק וחסכוני- מכשיר רדיו הפועל על בסיס זרם המים במקלחת. תחשבו על זה, אתם מבריגים את המכשיר החביבי היישר על צינור המקלחת וזרם המים מסובבים טורבינה קטנה שמאפשרת לא רק ליהנות מחוויית שמיעת המוסיקה אגב הרחצה, אלא שזה גם חסכוני ולא עולה לכם (אלא אם כן כל כך תיהנו מהרעיון ולא תרצו לצאת מהמקלחת המנגנת, מה שייקר לכם את עלות המים...). אגב, את האנרגיה העודפת תוכלו לשמר בסוללת h2o המובנית בתוך המכשיר ותוכלו לנצלה גם כשהמים לא זורמים.. רוצים לקראות איך זה עובד באמת? כנסו ל- http://youtu.be/XKL0vKURMT4

חוכמה של ברז

חברת SMARTAP הישראלית חתומה על פיתוחו של ברז דיגיטאלי חסכוני המציע חיסכון בכמות המים שאתם משתמשים בהם וגם חיסכון באנרגיה הדרושה לחימומם. המערכת שאמורה אולי ביום מן הימים להחליף את מערכת ה'חסכמים' המותקנים בשירותים, מבוססת על טכנולוגיה ייחודית שפיתחה החברה ומאפשרת למשתמש בברז בקרה מלאה על כמות המים המתבזבזים בבית. הברז הדיגיטאלי יכול לחסוך עד 30% מצריכת המים שאתם רגילים לבזבז כרגיל. ממש כמו שבמכונת קפה די לכם בלחיצה אחת כדי שהמכונה תזכור את גובה המים שאתם אוהבים בקפה, ככה בדיוק גם במקרה של הברז הדיגיטאלי. המערכת זוכרת בדיוק איך אתם אוהבים את המקלחת שלכם ומווסתת את לחץ המים והטמפרטורה בהתאם עד כדי כך שהמערכת תגביל אתכם במידה ותחרגו ממשך זמן המקלחת או באם תבחרו להגדיל את לחץ המים. הברז אף יתריע במקרה של נזילה. לבתי מלון או ארגונים מציעה חברת SMARTAP יכולות כמו: סגירה אוטומטית של הברז מרחוק, שליטה על כמות המקלחות, מניעת הצפות ועוד. גאווה ישראלית.

חלוק הנחל החסכוני

תמונת כתבה
כמה פעמים חיפשתם את הדרך לקצר את משך המקלחת שלכם ולא ידעתם איך?חברת העיצוב הבריטית Priestmangoode חשבה עליכם. תרשמו לפניכם את השם- WATERPEBBLE, פטנט נפלא שנראה כמו חלוק נחל לבן שקוף כמעט, שיזהיר אתכם מפני בזבוז יתר של מים. כל שעליכם לעשות הוא לחלוק עם חלוק הנחל הזה את המקלחת, והוא כבר ידאג לכל השאר. החלוק ינטר את תצרוכת המים ויסמן לכם באמצעות שלוש נורות צבעוניות כמה מים צרכתם. אם האור הירוק ידלק, הרי שאתם בסדר, לא השתוללתם. אור כתום- אתם באמצע הדרך, אור אדום- זה הזמן לסגור את הברז ולצאת החוצה. מי שהשתמש בחלוק הקסמים הזה דיווח על תוצאות מופלאות שגרמו לו לקצר את המקלחת לפחות בשש דקות, גם זה משהו, לא? 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת