כפר השעשועים - הכי גדולים הכי זולים בלי בלבולים

מאת: אסטר שטרית ● 14/8/2013 08:28 ● ערב ערב 2615
מזה עשור שחנות 'כפר השעשועים' מחזירה את ילדי אילת ללימודים. עם כל הציוד הנדרש אותו תמצאו כאן כל השנה, עם איכות ושירות ללא פשרות, הקנייה במקום הופכת לחוויה אמיתית. תוסיפו לכך מחירים אטרקטיביים לכל כיס והרי זה משובח. ויש גם מבצעים
כפר השעשועים - הכי גדולים הכי זולים בלי בלבולים

תמונת כתבה


אוטוטו הקטנטנים חוזרים לספסל הלימודים, וזה הזמן לבדוק שכל הציוד מוכן. אם אתם מחפשים שירות, איכות, מגוון רחב של מוצרים ומחירים טובים - חנות 'כפר השעשועים' זה המקום עבורכם. בסניף 'כפר השעשועים' אילת, החוגג עשור השנה, יקבלו את פניכם בחיוך 30 אנשי צוות, בראשות הצוות המוביל: אלה שביט - נוטס, מנהלת הסניף, ליז אליהו, מנהלת החנות, כוכי אזרזר ומזל מונסונו, אחראיות המשמרת, הודיה כהן וגלית פסלר. "הצוות המוביל כבר מכיר את התושבים, יודע מה הצרכים שלהם ויודע גם לקבל את הצוות הצעיר שמגיע לחנות ומנחה אותם בצורה הטובה ביותר", אומרת אלה. "האילתים שנכנסים לחנות פוגשים לפחות דמות אחת מוכרת שתעזור להם בקניה וזה מאוד חשוב. אנחנו כמו משפחה אחת גדולה".

תמונת כתבה


"נותנים שירות מעבר”


חמישה חודשים עברו מאז נפתח הסניף החדש של 'כפר השעשועים' במרכז 'ביג אילת'. חנות מזמינה, גדולה יותר, מוארת ומרווחת. בזכות התרחבות הסניף השנה, להבדיל משנים קודמות, לא נפתח אוהל מוצרי בית הספר כנהוג. את מגוון המוצרים תוכלו למצוא בשלוש מחלקות עיקריות של ציוד לבית הספר: תיקים וקלמרים, ציוד כתיבה, מחברות ויומנים. כיאה למוצרים הנמכרים לילדים ונוער, ב'כפר השעשועים' תמצאו את מיטב המותגים המובילים לבית הספר, החל מתיקי אולטרה לייט של 'בוב ספוג', נסיכות, סופר מן, קבוצת הכדורגל ברצלונה ועוד, ולא רק לקטנטנים, אלא גם לנוער. והשנה- תיקי ג'אנס ספורט, OUTDOOR, אוניל, נייק, ריבוק, ריפקאר אולסטארס, אדידס, פומה ועוד וגם מחברות ספירלה נושאים ועטי עפרון של פיילוט. אם לא די באלו, במקום תוכלו למצוא תיקי טרולי (על גלגלים) עם עיטורים שונים המיועדים גם לילדים הבוגרים יותר (כיתות ד'-ח'), הסובלים מסחיבת תיקים כבדים. בין כל המותגים המובילים בחנות, הבולט הוא המותג של כוכב הילדים 'יובל המבולבל', אשר משמש כפרזנטור של הרשת זו השנה השנייה. במקום תוכלו לרכוש מגוון רחב של מוצריו, החל ממשחקים, מצעים ועד למוצרי בית הספר. בנוסף, כל לקוח שירכוש מוצרי בית הספר בחנות, יקבל מערכת שעות של 'יובל המבולבל' במתנה.

ויש גם מבצעים


לא סתם קיבלה רשת 'כפר השעשועים' את התואר 'הסל הכי משתלם לקנייה' ב'דה מרקר' כבר כמה שנים ברציפות. את אותו תואר קיבלה הרשת גם בסקר המחירים הגדול שערך מגזין 'ממון' מבית 'ידיעות אחרונות' בשבוע שעבר. זאת לאור העובדה כי המחירים ב'כפר השעשועים' מתאימים לכל כיס, כאשר כל לקוח שנכנס יכול להרכיב סל קניות לפי התקציב האישי שלו. "ניתן להרכיב סל קנייה לעולים לכיתה א' במאה שקלים בלבד כולל תיק, ולקנות את כל הציוד הבסיסי לבית הספר במחירים החל מ-0.90 ₪ ועד ל-8.50 ₪. יש לציין כי גם המוצרים הזולים שלנו איכותיים", מדגישה נוטס. ”אנחנו שומרים על מחירים נמוכים, אך לא מוכנים להתפשר על האיכות. מזה עשור שאנו דוגלים בשירות, איכות, מגוון ואחר כך המחיר. כי המחיר הופך יקר כשאין לך את כל השאר. לשמחתי, גם בזה אנו מצליחים להתמודד ולשמור על מחירים אטרקטיביים".

מבצעים רבותי, מבצעים: תיקים זרוקים ב-35 ₪, תיקי גן ב-19.90 ₪, תיקים אורתופדיים ב-59.90 ₪, תיקים חצי אורתופדיים ב-84.90 ₪ ועוד. אם לא די באלו, באפשרותכם להיכנס לדף הרשמי בפייסבוק - 'כפר אילת', להתעדכן במבצעים הכי חמים ולזכות במבצעים בלעדיים לחברים בפייסבוק.

לא רק בית ספר


במקביל למוצרי בית הספר, בחנות 'כפר השעשועים' תיהנו ממיטב המותגים המובילים במחלקות השונות, במחירים טובים ואיכות ללא פשרות. משחקי קופסה, משחקי חשיבה ויצירה, מחלקת אומנות, מחלקת בנות, מחלקת בנים וגם מחלקת ספורט.

תמונת כתבה


'כפר השעשועים', מרכז 'ביג' אילת
ימים ושעות פתיחה: א'-ה' 09:30-21:30,
ו'- 09:00-15:00, שבת - מצאת השבת ועד 22:30.
טלפון: 08-6315468
חפשו אותנו בפייסבוק - כפר אילת





חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש