מתחם האטרקציות שמשגע את אילת

מאת: או-מד מדיקל ● 14/8/2013 16:50 ● ערב ערב 2615
קולנוע תלת מימד רב חושי, מבוך "אפקט הפחד", מיני גולף ומתחם ג'ימבורי מהמם, לצד אינסוף מכונות משחק ב'ארקייד' משוכלל. מתחם הכיף החדש של ילדי אילת פתח את שעריו, וכל הילדים מוזמנים להתחיל להתרגש. ימי הולדת? אירועים לקטנטנים? ה'פאן-טזי' בהנהלת אלעד סרוסי הוא החלום הרטוב החדש של ילדי אילת והשקט הנפשי שלכם ההורים
מתחם  האטרקציות שמשגע את אילת

כשאלעד סרוסי קיבל ביום שני השבוע שיחת טלפון מראש העיר מאיר יצחק הלוי, לא היה מאושר ממנו. יצחק הלוי צלצל לברכו אישית לרגל קבלת האישורים האחרונים לפתיחתה של אטרקציית הילדים בבעלותו, עליה הוא עמל יומם וליל בארבעת החודשים האחרונים. ארבעה חודשים בהם השקיעו הוא ושותפו מהמרכז מיליוני שקלים, אבל לא פחות חשוב מכך, את הלב והנשמה, ב'בייבי' החדש שעומד לשלהב את ילדי העיר ואורחיה, במתחם שכולו פנטזיה משחקים והנאה.
אם צריך לתמצת את מתחם ה-Funtasy החדש שבטיילת מלון דן, במשפט אחד, ניתן להגדירו כ-750 מ"ר של הנאה מובטחת לילדים ושקט נפשי להורים. בעיר המשוועת לאטרקציות חדשות, אין ספק כי המדובר במשב רוח רענן שישמש כזירה מרכזית עבור ילדי העיר ואורחיה, בשלהי החופש הגדול בואכה תקופת החגים. אם אתם עומדים לארח בקרוב בני משפחה מהמרכז על טפם, אתם בהחלט יכולים להיות רגועים. אחר צהריים אחד לפחות, תוכלו להעביר עם הקטנים שלכם ושלהם, במתחם החדש שמובטח כי יצליח לרתק אותם לשלוש ארבע שעות של שקט, והכל במתחם סגור, בטיחותי ולא פחות חשוב מכך – שווה לכל נפש בכיס.

תמונת כתבה


מרגש יותר, מפחיד יותר, מסוכן יותר...


אלעד סרוסי (27) הוא אילתי מוכר. כמי שנולד ב'יוספטל' ומתגאה בכך, הוא מכיר את הצרכים של האילתים, ובעיקר את התלונות המוכרות על כך שבעיר קטנה כולם כבר עשו הכל וביקרו בכל מקום. לכן, כשחיפש להשקיע בעסק עם נשמה אילתית, היה לו ברור שהוא ילך על הנישה החסרה, זו שכולם מסכימים שאילת זקוקה לחדשות כמותה – אטרקציה תיירותית, שמדברת גם אל הקהל המקומי, ובמיוחד זה הצעיר, שנעדר אופציות בילוי מרובות. מתחם 'פאן-טזי' שבנה ביחד עם שותפו עודד מהמרכז, הוא לא פחות מחלום ילדות של כל אחד מאיתנו, שמתגשם עבור ילדי העיר. הוא כולל ארבעה מתחמי אטרקציות, ביניהם פזורות מכונות משחק משלל סוגים. בראש האטרקציות – קולנוע 3D3 רב חושי, ובו תשעה סרטי אימה, רכבות הרים ואפילו 'אווטאר', בהם הצופה יושב על כסאות שנעים עם קצב הסרט, והופכים את חווית הצפייה בתלת ממד לאמיתית. כשמשלבים בצפייה מכונות גשם, שלג, בועות מים ורעידת אדמה, הופך כל אחד מהצופים לחלק בלתי נפרד מהסרט המוקרן. "מערכת ההקרנה והכיסאות הן מיפן", מסביר אלעד, "מה שאומר שהן מהמשוכללות מסוגן בישראל. הכיסאות נעים בזוויות שאינן מוכרות באטרקציות דומות, על מערכת הידראולית שהיא גם שקטה יותר וכמובן בטיחותית. בסרט של רכבת ההרים אתה תחוש את הנפילה כאילו אתה יושב בדבר האמיתי".
לצד הקולנוע, מבוך פחד בן 600 מטרים, מפחיד, מצמרר ומרגש כאחד. למי שיש אומץ, שיכנס, ולמי שאין, שיאחז בידו של מי שיש ולא יחמיץ את החוויה, שמתאימה אגב גם לגדולים יותר ואפילו להורים. מהמבוך רווי הדמויות המבהילות, לוקח אותי אלעד אל מתחם המיני גולף שגם על מנת להיכנס אליו עלינו להרכיב משקפי תלת מימד. כאן, בחושך, סביב ארבעה מסלולי גולף זוהרים, יכולים הקטנים להתחרות זה בזה בקבוצות של ארבעה, ובהדרכת מדריך, שמסביר, מלמד ובעיקר יוצר עבורם חווית משחק תחרותית מהנה וספורטיבית.
לקטנים עד גיל 6 ממתין הג'ימבורי המהודר כמותו טרם נראה בעיר. קרוסלת דולפינים, שתי קרוסלות כדורים, בריכת בלונים ובריכת כדורים, מגלשה וכדור מים מסתובב, מקפצת מים ונדנדות ואפילו בר הורים שמשקיף מהחוץ על עולם הג'ימבורי הקסום של מתחם ה-Funtasy.
בין שלל האטרקציות מפוזרות מכונות משחק, החל מהפליפרים הוותיקים והאהובים, דרך סימולטור מכוניות וסימולטור אופנוע, מכונות ממתקים, כדורסל, מכונת אגרוף (בוקס) ולגדולים יותר – שולחן הוקי אוויר ושולחן סנוקר. אין ספק שכל אחד ימצא כאן משהו לטעמו.
"אצלנו ילד יוכל ליהנות גם עם שני שקל", מבטיח לי אלעד, "אין דבר כזה שלילד לא יהיה שקל לאסימון והוא יצא מכאן עצוב, כאן נמדדת החשיבות של נוכחות של בעל בית במקום ואני מתכוון לחיות את המקום מבוקר עד לילה. השקעתי את עצמי כאן לא רק בכסף אלא גם בנשמה ואני מחפש לתת מקום שיעטוף את האילתים בהרבה אכפתיות ואהבה". בימים אלו אוסף סביבו אלעד צוות מנצח שיפעיל את המקום. ראיתי אותו מחדיר בהם את תודעת השירות שכה חשובה לו, וכמובן את ערכי הבטיחות שהם נר לרגליו: "השקענו כאן המון כדי שהמקום יהיה בטיחותי. לקח זמן עד שכל הגורמים אישרו את המקום שנהנה כמובן מביטוח כנדרש ואנחנו בהחלט יכולים להרגיע את ההורים שמובטחת לילדים שלהם חוויה מרתקת מהנה ובטיחותית".

תמונת כתבה


לא כואב בכיס


כיאה לאטרקציה שמכוונת אל האילתים, ייהנו אלה מהנחה משמעותית במחירים. עבור מי שאינו אילתי, תעלה כל אטרקציה בנפרד 30 שקלים (39 לאפקט הפחד), אך כרטיס משולב לארבע האטרקציות יהיה אטרקטיבי בהרבה ויעלה רק 64 שקל, ובתוספת 30 אסימוני משחק – 89 שקלים. על המחירים הללו יקבלו תושבי אילת 30% הנחה, כשהורה מלווה אילתי ייהנה מ-50% הנחה על "אפקט הפחד" או על סרט. כל ילד מקבל בכניסה למתחם צמיד ובמידה והוא אינו מעוניין להיכנס לאחת מהאטרקציות בצמיד המשולב, הוא יכול להמיר אותה בשימוש חוזר באטרקציה אחרת שאהב יותר. כך למשל יוכל לראות שני סרטים במקום להיכנס ל"אפקט הפחד", או למיני גולף, או שיוכל להמיר את אחת האטרקציות ב-30 אסימוני משחק נוספים. עם זאת הצמיד הינו אישי ואינו ניתן להעברה.

היום יום הולדת


הורים, רשמו לפניכם – בשנה הקרובה תוכלו להמם את ילדיכם עם יום הולדת מהאגדות – מתחם ה-Funtasy יהפך כבר בקיץ הנוכחי ללהיט ימי ההולדת של ילדי העיר. במקום רחבת ריקודים, ולילדי יום ההולדת ואורחיהם (אפילו עד 100 איש) צפויה חוויית אטרקציות מלווה בהפעלה, אוכל ושתייה, במחירים שווים לכל נפש. "בעתיד נפעל בשיתוף עם אגף הנוער בעירייה ונדאג לילדים שלא יסתובבו חסרי מעש בעיר", מבטיח אלעד, "אני רוצה שבמקום יערכו לא רק ימי הולדת, אלא גם מסיבות נוער וילדים. מבחינתי", הוא מסכם, "ילד אמור לקבל שירות בדיוק כמו מבוגר".
המקום יעבוד בשלב זה משתיים בצהריים ועד 12 בלילה, שכן אולם הקולנוע הרב חושי ואטרקציית "אפקט הפחד", בהחלט קורצים גם לקהל בוגר יותר. בדוק.




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש