תכשיטי כרמי - התכשיט המנצח

מאת: אביבה דקל ● 17/10/2013 20:00 ● ערב ערב 2624
שנים ארוכות של ניסיון בתחום התכשיטים מביא איתו כרמי חלבי לחנות התכשיטים הוותיקה והטובה שלו. והאילתים, ממש כמו לקוחות ממרכז הארץ ומחו"ל מצביעים ברגליים וחוזרים. זה השילוב המושלם של תכשיטים בעיצובים מיוחדים, שירות, אמינות והרבה שנות ניסיון בתחום שעושים את ההבדל
תכשיטי כרמי - התכשיט המנצח

חנות התכשיטים של כרמי חלבי היא חלק מאילת החל משנת 1982, מאז הפכה החנות לאחת הותיקות בעיר בענף התכשיטים. אבל כרמי חלבי הוא חלק מאילת עוד שנים רבות לפני שפתח בה חנות והפך לאיש עסקים.
כרמי הגיע לאילת מכפר ירכא כנער בגיל שש עשרה, התאהב בעיר והחליט שמקומו כאן. אחרי שנתיים עזב את אילת כדי להתגייס לצ.ה.ל. את גיוס החובה שלו ושנתיים נוספות בצבא הקבע בילה כרמי בסיירת צנחנים ובתום שירותו הצבאי חזר לאילת על מנת שלא לעזוב. את דרכו בשוק העבודה של אילת התחיל כשכיר במלונאות ובמסעדנות, אבל מהר מאוד זיהה את הפוטנציאל העסקי של העיר והחליט לפתוח עסק משלו. מאחר ואחד מתחביביו היה הכנת תכשיטים, התחיל כרמי את דרכו בעולם העסקים במכירת תכשיטים מעשה ידיו על החופים ובעיר. הוא הכין תכשיטים והסתובב בכל אילת - מהכניסה לעיר ועד החוף של רפי נלסון - ומכר תכשיטים. "אני זוכר שהסתובבתי כל היום בחופים וכשהגעתי לחוף של רפי חיכו לי שם תמיד, לפי הוראתו של רפי, סנדוויץ' וכוס בירה. כשאני חושב על זה, אני בעצם הבסטיונר הראשון של אילת", מעיד כרמי על עצמו בחיוך.

נאמנות לקוחות ללא פשרות


העסקים עבדו יפה, ועם השנים פתח כרמי חנות במרכז 'חצות וחצי', ממנה עבר לחנות חדשה וגדולה יותר ב'מרכז התיירות' ונכנס לשותפות בעסק למכירת תכשיטים ב'מרכז שלום'.
בשנת 1998 הרגיש שמרכז התיירות מתחיל להפוך ממרכז עסקים למרכז פאבים ומסעדות, והחליט לעבור לקניון 'מלכת שבא' שהיה אז בתהליכי תכנון. את החנות בקניון 'מלכת שבא' הוא רכש כשעוד הייתה "על הנייר", ומאז הוא כאן.
”אנשים מכל הארץ, תיירים מחו"ל, וכמובן גם ותיקי אילת מגיעים אלי לחנות שבקניון. בעשר אצבעות בניתי את הקליינטורה שלי וזו קליינטורה נאמנה של לקוחות חוזרים. יש לי לקוחות ותיקים מרוסיה, מצרפת, מאנגליה, וכמובן גם ממקומות שונים בארץ, כולם מביאים איתם לקוחות חדשים", הוא מעיד וממהר להוסיף, "אבל מי שמרגש אותי בעיקר הם האילתים הותיקים, שהכרתי כרווקים על החוף, מכרתי להם טבעות אירוסים ונישואין, וכעת הם באים אלי לרכוש מתנות לילדים ולנכדים. לקוחות אלה מרגשים אותי בכל פעם מחדש. אני משרת את לקוחותיי מכל הלב, המחירים שלנו נוחים והעיצובים והרמה של המוצרים היא הכי גבוהה בשוק".
משך השנים עבר כרמי תהפוכות רבות, מנער חוף, לאיש עסקים מבוסס, אבל את אילת לא עזב. מזה עשר שנים הוא נשוי לאשתו רידנה, ילידת הכפר 'דליה'. לזוג שני בנים – עידן ומעיין, שנולדו באילת ומשפחת חלבי היא כאן כדי להישאר.

מה בחנות?

ב
מחלקת התכשיטים:
תכשיטי זהב ויהלומים ותכשיטי כסף מקוריים מכל הסוגים:
טבעות- אירוסין וטבעות נישואין בעיצובים רבים מזהב, כסף, משובצי יהלומים או זרקונים - המבחר כה גדול, שאין ספק שכל אחד יוכל למצוא משהו לטעמו ולתקציבו.
שרשראות - לצוואר ותליונים מעוצבים בכסף ובזהב, שרשראות עם שמות המזמין, או מקבל המתנה. אפשר לקבל שרשרת עם כל שם. אם השם שאתם מחפשים אינו במלאי יכינו לכם במקום מה שתרצו תוך יום אחד.
מחרוזות פנינים ומחרוזות צדפים בשלל צבעים.
מבחר ענק של עגילים וצמידים.
כל תכשיט שתוכלו לחשוב עליו תמצאו כאן ורובם מיובאים מאיטליה.
היהלום שבכתר - הם תכשיטים שמעצב כרמי ומכין במו ידיו - עיצובים מיוחדים בהתאם לטעמו של הלקוח
ולאירוע שלכבודו הוזמן.

במחלקת המתנות
אוסף גדול ומגוון של יודאיקה: חנוכיות, פמוטים, כוסות לקידוש ועוד.

מחלקת השעונים
שעונים אופנתיים ועכשוויים וגם דגמים קלאסיים של מיטב המותגים כמו: סרטינה, טיסו, סייקו, סיטיזן, דונה קארן ועוד רבים וטובים.

ב'תכשיטי כרמי' מחלקה מיוחדת לתיקונים, בה מתקנים את כל סוגי תכשיטי הזהב מהיום למחר. כאן גם קונים ומחליפים זהב ישן בחדש.

ב'תכשיטי כרמי' המגוון גדול, המחירים נוחים, ואפשר גם לשלם בתשלומים - עד 12 תשלומים ללא ריבית. אז אם חיפשתם תכשיט לפנק בו מישהו אהוב, אל תחשבו פעמיים. (תדמית).


'תכשיטי כרמי’
מיקום: קניון מלכת שבא
פתוח: כל השבוע 10:00-24:00
טלפקס: 08-6331796
מייל - carmi59@walla.co.il
ובפייסבוק: carmihalabi



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש