זודיאק תחזית לתאריכים שבין ה – 17-24/10/13

מאת: או-מד מדיקל ● 17/10/2013 20:02 ● ערב ערב 2624
מאת: רחל ארז
זודיאק תחזית לתאריכים שבין ה – 17-24/10/13

טלה-


הקלפים של הטלאים מספרים על שבוע המאופיין בעשייה ובפחות מחשבות על מה יהיה ואיך. ישנה הצעה לנסיעה מהנה, ומומלץ לשקול זאת. ישנו מוטיב מפתיע שמלווה את הקלפים שלכם- מה שנראה כחסר סיכוי מהבחינה הזוגית, מקבל תפנית מפתיעה וחיובית. חשוב להישמר השבוע מתאונות הקשורות לברכיים. לפנויים שביניכם תתקבל הצעה רומנטית במיוחד.

שור-


שמירה על הקיים. לא מעיזים לפרוץ ולשעוט קדימה. אתם ממתינים לעיתוי המדויק. הקלפים מבטיחים כי אז אתם מוצאים עצמכם בדיוק רב במקום בו ייחלתם להיות- מנהלים. טענה מבני המשפחה תדרוש בדיקה, ומוטב כי תשמעו את אשר על ליבם. בתחום הזוגי יש לכם תחושה שאתם מהלכים על בהונות. תאמרו את שעל ליבכם מבלי להאשים, זה כבר יצור את התפנית לה אתם משוועים.

תאומים-


הקלפים שלכם מאוד חצויים ומנוגדים- טוב מול פחד. התחושה שאיבדתם שליטה בתחום הזוגי יוצר זווית של פחד, מומלץ לכם לשחרר, כי אז התדר ישוב למקומו ואתם שוב תרגישו ביטחון. הרבה מאוד חיזור ואהבה לה אתם כה זקוקים צפויים לכם בימים אלו. הנטייה לחפש עוקץ היכן שלא ראוי או צריך עלולה להרחיק מכם את האפשרות הגלומה בזרימה.

סרטן-


קיים בלבול סביב נושא של נסיעה או מעבר בית. אי בהירות ומאבק פנימי ממושך סביב נושא הבית יצור זווית לא רצויה. הימנעו כעת מהחלטות או קחו את עצמכם וסעו לבד. קיים תדר חזק של צורך לקבל, למרות שתמיד אתם אלו שאוהבים לתת. הקלפים מלמדים על כמיהה לחיבוק בכל המובנים.

אריה-


שקט פנימי והגדרת מצב כלכלי, יוצר הזדמנות לזהות אפשרות כלכלית שעד כה הוסתרה מבינתכם. זהו זמן טוב לתעוזה גם בתחום הרגשי. אדם מעברכם יתדפק על קירות ליבכם, הימנעו מביקורת מצד אחד ואל תזדרזו להכיל מאידך. הכוונות נקיות והכיוון הינו של מיסוד. לאלו שמתכננות היריון השבוע מבטיח הצלחה.

בתולה-


ישנה אווירה של חג בכל הקשור לקלפים הזוגיים שלכם. אתם מחוזרים ומחזרים בלהט. בא לכם לקנות ולבזבז, להשתכר ולהתהולל. זהו שבוע משמעותי בנוגע לתובנות שלכם בעניין הרגשי הכמוס ביותר. ישנה אזהרה בנושא בריאותכם, יתכן כי היא רופפת מפאת חוסר מנוחה. שפעת או חולשה כללית. גם התזונה צריכה להילקח בחשבון.

מאזניים-


יום הולדת!!! בתחילת השבוע מופיע מוטיב המלמד על חיבור לשכל ולתובנות ופחות שימת לב לרגש, דווקא פעולה זו היא אשר תביא תוצאות בריאות וטובות, ולמעשה תוביל להרגשה לה אתם רוצים להגיע. בעבודה נראה כי אתם מקבלים קידום למקום שהיתם ראויים לו זה מכבר. לאלו שנופשים השבוע וחוגגים, מובטחת אנרגיה חדשה וזורמת בתדר הרומנטי. תיהנו.

עקרב-


מפגשים מעניינים ויוצאי דופן יוצרים אצלכם רצון לשינוי סגנון חיים. בא לכם לאהוב ולתקן אהבה מול כל האנשים סביבכם. אתם במיטבכם, מתחברים ליצריות ולהנאה שבה. להורים שביניכם- התמודדות עם בעיה של אחד הילדים תגלה שנושא מאוד חשוב נזנח ואתם חייבים לשאוב כוחות ולתקן את העוולה. תצליחו להבין ולשנות.

קשת-


ישנה אנרגיה נמוכה. נסו לא למשוך את האנרגיה הזו, ותתחמו את מועד סיומה. פרידות וניתוקים מאפיינים ימים אלו, לכן מוטב להתאפק ולא לגלות תוקפנות מול אלו שאכפת להם מכם. מומלץ לכם לברוח בימים אלו לתוך העשייה והעבודה שם תוכלו למצוא מרגוע. יום חמישי כבר קל יותר והתדר מתבהר.

גדי-


מותר לכם אז תאפשרו לעצמכם תנועה חופשית, כיוון שאתם קוצרים כעת את פרי עמלכם. שמחה רבה והצלחה מאפיינת את הקלפים שמייצגים את הצד הזכרי שבמזל גדי. הפתעות ואירוח, שמחה וכיופים. לאלו שאמורים לפתור בעיות מול הממסד צפויה הצלחה וזכייה.

דלי-


נראה כי בא לכם לעזוב את העבודה. אז מה? לכולם בא. מתרחשת אנרגיה שונה שתביא אליכם את מבוקשכם. המתינו בסבלנות עד ליום ההולדת. בבית קיימת מצידכם הזנחה ועייפות בכל הקשור לבני הזוג. זוהי תחנת זמן ראויה לבצע תפנית בונה. מתגעגעים אליכם בבית. הקלפים מלמדים שאם תתחברו לאהבה שקיימת בכם ולא לאגו אתם צפויים לזכות בכל הקופה.

דגים-


ישנה אמביוולנטיות בתחום האישי, אתם מרגישים צורך דחוף להחליט. עשו זאת עם השכל ולא עם הלב. הקלפים שלכם מלמדים על דרך נפלאה שאתם סוללים בתוך התא המשפחתי. אתם נדרשים בתקופה זו לסדר וארגון. תתכן בעיה מול הממסד. הישמרו מדוחות בימים אלה. נראה כי אתם מתחזקים מתוך הנמצא וממכלול האפשרויות שצברתם הרבה חלונות נפתחות מולכם.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש