טור טארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 17/10/2013 20:02 ● ערב ערב 2624
מאת: רחל ארז
טור טארוט

הלום קרב?!



מרים הגיעה אלי ביחד עם אחותה. היא לא פצתה פה לאורך כל שעת הייעוץ של האחות. כתבה ורשמה את דברי מבלי שביקשה אותי להאט ולו פעם אחת.
מרים שידרה טיפוח נשי סולידי, עוצמה ומיקוד. מדי פעם, כשהבטתי בה תוך מתן הסבר לאחותה, היא הגיבה לדברי בקצרה ובשקט, וחיזקה את הערותיי לאחותה תוך שימוש במסרים ובקודים משפחתיים הידועים כמובן רק להן.
בתום הפריסה מרים ביקשה שנעבור אליה, וכך, לאחר טיהור הקלפים, יצאנו למסע המקודש של הצצה אנרגטית לתוך חיה של מרים.
כבר במגע הראשוני בחפיסה המסרים מתגלים והנתונים מתבהרים וכל אחד לעולם אינו זהה למשנהו. יש לנו תדיר דפוסים דומים, אבל לכל אחד מאיתנו קיים מסלול משלו וצירופי קלפים הייחודיים לו. מה שהפתיע אצל מרים לאורך הקריאה כולה היה הפרדוקס ששב על עצמו. הבעל נופל והאישה מתמוטטת וממקדת את כל כוחות הבית אליה.
"בעלי הלום קרב", הסבירה לי מרים בסוף המפגש. "עשרים שנה אחרי המלחמה התפרצה אצלו הבעיה. סוף סוף הצלחנו לקנות מגרש והתחלנו לבנות בית פרטי, וילה!". מרים לא חייכה בדברה. "הלחצים בתהליכי הבניה גרמו לבעלי להתפרצות המחלה ואני לא הצלחתי לשאת את הבעיה וקרסתי!!", דומעת מרים את חיה. "בעלי סובל, ואני שוקעת לתוך מרה שחורה", משתפת אותי מרים, "אני כמעט מפסיקה לתפקד ומתחילה לפתח חרדות. ככל שהעמקתי בטיפולים הנפשיים, כך התרחקתי מבעלי ונסגרתי בתוך הבעיה שלי. רק רציתי לפרק ולהתגרש. רציתי לשקוע בשקט וללא מפריע בצער שלי. למזלי, בעלי מצא את הכוח לאחד אותנו מחדש. בזכות בעלי חיי שבו למסלולם התקין".
השבר הנפשי של הבעל התפרץ בזמן שמרים נמצאת בשיא האופוריה האישית. בדיוק אז היא קיבלה תפקיד מפתח בעבודה. הווילה שבנתה מרים בדמיונה החלה להיראות על פני השטח, לא היה מקום לרעידת האדמה שחוותה המשפחה כאשר האב קרס לתוך חוויות מלחמה שנדחקו ונשכחו "על פניו" במרוץ היום יום.
"מה פירושו של הלום קרב?", שאלתי את מרים והיא שיתפה אותי: "ממצב שיש לך בעל, שמהווה משענת רגשית, רוחנית ונפשית, את לפתע מתעוררת עם אדם מבוהל, מבועט, הצועק את סיוטי הלילה שלו לתוך חייך וחיי הילדים, שמתפרקים למול עינייך, ואת חיה מחדש את המלחמה עקובת הדם שבעלך לחם בה בצעירותו בגבורה".

קוראים יקרים !


אני מבקשת להוביל אתכם לתחום של ייעוץ, הכוונה והנחיה באמצעות קלפי הטארוט. בכל שבוע אתן לכם טעימה מהכלי רב העוצמה הטמון בסודות הקלפים באמצעות סיפור אמיתי שאותו חוויתי דרככם.
אני עוסקת בתחום קרוב ל-30שנה, וכל אדם שכיבד אותי בפנייתו אלי לשם קבלת ייעוץ, עזר לי לגלות בכל פעם מחדש את איכות הכוחות האנרגטיים שאותם מבטאים הקלפים.
כיצד בעצם הופכת פיסת נייר, קלף, למשהו בעל אנרגיה וכוחות כה חזקים !?
ובכן, הקלפים מקבלים את כוחם האנרגטי מהסמלים והציורים המופיעים בתוכם. ככל שהקלף נושא יותר ציורים וסמלים הנוגעים בתחום האזוטרי, כך רמתם האנרגטית חודרת לרבדים העמוקים ביותר של התת מודע. זה הדבר שלמעשה מוביל אותי מבחינה רוחנית להגיע לדיוק ונגיעה מרבית באדם.
אני משתמשת בטארוט כמפת מודעות אישית, המותאמת אישית כמובן, לכל אדם בכל תחומי חיו.
הקלפים מאפשרים לי לחשוף בפניכם את דרכי פעולתכם ודרך מחשבותיכם העמוקים והכמוסים ביותר. דבר זה מאפשר לי להנחותכם כיצד להשתמש בכלים אלו ובנתונים הטבעיים שלכם כספר חוכמה לחיים טובים יותר ומשופרים.





חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש