שובו של ה'ביג בן'

מאת: אביבה דקל ● 24/10/2013 19:31 ● ערב ערב 2625
אחרי כמה שנים של הפסקה, חזרה לאחרונה חנות התכשיטים והשעונים המיתולוגית 'ביג בן' לנוף האילתי. שוב תמצאו שם את בני משפחת גרינבאום בראשותו של ראובן ותקבלו במקום כמיטב המסורת את השירות הטוב ביותר והמוצרים האיכותיים כי עם ניסיון לא מתווכחים
שובו של ה'ביג בן'

מי שנכס לחנות היפהפייה 'ביג בן' הממוקמת בחזית 'הקניון האדום' בעיר, לא יכול שלא להיזרק כמה שנים אחורנית אל 'ביג בן' ההיא, ששכנה באותו מקום בדיוק והופעלה גם היא על ידי משפחת גרינבאום האילתית.
אלא שמאז השנים חלפו, עיצובי התכשיטים, ממש כמו עיצובה החדשני של החנות, השתנו עם הזמן, כמה שערות שיבה נוספו לראשו של אב המשפחה ראובן, אבל בכל הקשור לאיכות ושירות, נדמה כי כלום לא השתנה.

הקאם בק של 'ביג בן'


'ביג בן' הראשונה נפתחה בתחילת שנות השמונים במרכז 'מור', שהיה אז המול של אילת בהא' הידיעה. לא היה אילתי שלא ביקר בה ולא נהנה משירות מצוין וממבחר גדול של תכשיטים ושעונים איכותיים.
לפני כעשרים שנה עברה 'ביג בן' למקומה הנוכחי בחזית ה'קניון האדום', כשעל כל אלו מנצח אז ממש כמו היום ראובן גרינבאום הבעלים ישן- חדש של החנות. כמה שנים אחר כך עברה החנות לידי הנהלה אחרת, אבל זה החזיק מעמד כמה שנים בלבד עד שבסופו דבר נסגרה. לקוחות רבים שהמשיכו לחזור למקום וחיפשו את חנות התכשיטים שאהבו התאכזבו לגלות דלת סגורה ששינתה עם השנים ייעודים שונים.
אבל סוף טוב הכל טוב - לפני כארבעה חודשים חזר ראובן גרינבאום למקומו הטבעי, לקח לידיו מחדש את החנות ההיא שאהב, הפיח בה רוח חיים והחזיר את 'ביג בן' לנוף האילתי.
האמת, ראובן קצת מתקשה לעמוד בהתרגשות הרבה שמעוררות בו תגובות הלקוחות הותיקים שנכנסים לחנות ופוגשים אותו בשמחה ובקריאות "כמה טוב שחזרת", "מה פתאום עזבת", "הייתם חסרים", ועוד אמירות מסוג זה, שמחממות את הלב ומחזקות בלבו של ראובן את ההרגשה שעשה את המעשה הנכון כשחזר לעסק הוותיק שלו.

משתבחת עם השנים


'ביג בן' הותיקה כבר לא ילדה צעירה, אבל הדבר לא ניכר בה. העיצוב עדכני, צעיר ועכשווי-ארונות ודלפקי התצוגה הלבנים הם המילה האחרונה בעיצוב ומפתים להתבונן במה שמוצג בהם. והמוצרים הם המילה האחרונה בשוק.האור שמציף את החנות, מאפשר ללקוחות לבחון היטב את המוצרים, המוכרות מקצועיות, נעימות וחייכניות, והשירות במקום לעילא ולעילא...
גם בהווה 'ביג בן' הוא עסק משפחתי. ראובן ואשתו טניה כאן, כדי לעזור לכם לבחור שעון או תכשיט. לאחרונה אפשר למצוא בחנות גם את הבן אופק שהצטרף לצוות. בני המשפחה והצוות העוזר על ידם עושים הכל כדי שכל לקוח הנכנס לחנות, יקבל את השירות הטוב ביותר וייצא מרוצה.

מה בחנות?


למרות שם החנות- 'ביג בן', זו בהחלט לא חנות לשעונים בלבד. החנות מתמחה באותה מידה גם בתכשיטים – תכשיטי זהב, זהב משובץ יהלומים וזהב משובץ אבני חן. בין התכשיטים השונים תליונים, שרשראות, צמידים וסיכות בעיצובים רבים ושונים, כולל תכשיטים שהם פרי עבודה של מעצבים ידועים. החנות מתמחה גם בתכשיטים על פי הזמנה מיוחדת וגם תליונים עם שמות עשויים מזהב, או זהב משובץ אבנים טובות. עיצוב התכשיטים והעבודה הם ברמה הגבוהה ביותר מבחינה מקצועית.
במחלקת השעונים תמצאו מבחר גדול של שעונים של החברות המובילות ביניהן: "מייקל קורס", "אמפוריו ארמני", "טומי הילפיגר", "קסיו", "פרינס" ועוד רבים וטובים. הדגמים עדכניים וחדישים וכל אחד יוכל למצוא את השעון המתאים לו. ראובן מבין הרבה בכל הנוגע לשעונים ואפשר לסמוך עליו שהשעונים שבחנותו הם ממעלה ראשונה

כל המוצרים הנרכשים ב'ביג בן' הם באחריות מלאה.

במקום פועלת מחלקת שירות לשעונים ולתכשיטים. התיקונים מתבצעים ברמה המקצועית גבוהה. בין השאר תוכלו להחליף כאן סוללות ורצועות לכל סוגי השעונים, לרבות שעוני צלילה ושעוני יוקרה, וגם יאטמו לכם שעונים לצוללנים.
במחלקת שרות התכשיטים ניתן לבצע הזמנות לתכשיטים מיוחדים: צמידים 'מרוקאים', תליוני שמות מזהב, וכן תיקונים שונים כמו שיבוץ אבנים, תיקון שרשראות, צמידים וטבעות, חידוש וניקוי תכשיטים ועוד.

'ביג בן'
מיקום : שד' התמרים בחזית הקניון האדום.
טל: 08-6372438
פתוח: ימים א'-ה' 09:00-20:00, שישי- 09:00-14:30



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש