מיסטיקה

מאת: או-מד מדיקל ● 24/10/2013 19:35 ● ערב ערב 2625

להתחתן או לא להתחתן, זאת השאלה


לורד אריסטו שלום רב
שמי מני, אני בן 35, גרוש פעמיים, עובד כעצמאי בתחום החשמל. אשתי הראשונה התאהבה בשכן מהדלת ממול, בחור דרוזי. כשעליתי על הרומן ביניהם מיד התגרשתי ורק מזל היה שלא היו לנו ילדים, שכן אף ילד לא צריך שתהייה לו אמא כזו. היום היא זרוקה בלי אף אחד. ההורים שלה דתיים, אנשים טובים, לא מדברים איתה ולא סולחים לה על שהיא הרסה בית ועוד לטובת דרוזי שהרביץ לה מכות רצח. אחרי הגירושין היה לי קשה וחיפשתי אהבה, אולי זו הייתה הסיבה שהתחתנתי מהר, מבלי לבדוק ממש מי הבחורה אתה התחתנתי וגם הפעם, לצערי, אכלתי אותה. הבחורה גרושה בלי ילדים, סובלת ממחלות נפש סכיזופרנית. כמובן שהיא דאגה להסתיר את זה ממני וגם ההורים שלה לא רמזו על זה כלום. גם במקרה הזה קמתי וברחתי מהר, בלי ילדים. ועכשיו אני רוצה להגיע אליך גם כי אני אדם מאמין וגם כי בעבר שתי האחיות שלי הגיעו אליך ופגעת בול. אחות אחת שלי לא הצליחה להיכנס שנים להריון ואף אחד לא הצליח לעזור לה, עד שהיא הגיעה אליך וקרה הנס שעשית. כיום יש לה כבר ארבעה ילדים והיא מאושרת. האחות השנייה בעלה בגד בה עם אישה שעשתה לו כישוף, אתה ניטרלת את הכישוף והיום הם מאושרים וחיים יחד.
ועכשיו אני, כבר עייפתי. אני רוצה חתונה וילדים אבל עם אשה טובה. אני כבר בן 35, מוכן להתחייבות וחושב שהגיע הזמן להצליח בבחירתי בחיים. הכרתי לא מזמן בחורה רווקה בת 28, מבית טוב, יפה וחכמה. היא דלוקה עלי, אבל אני כבר 'רואה סרטים' ומפחד ליפול שוב. אז בבקשה תיפגש איתי הלורד אריסטו ותייעץ לי מה לעשות. האם הפעם זו הבחורה שכתובה לי בגורל ויהיה לי סוף סוף טוב איתה?
אשמח שניפגש
בתודה מני.

מני היקר.
נשים, נשים, שק של נחשים. אין ספק שכיום זה נושא לא פשוט למצוא אשה לחיים. הקדמה הרסה בהווה הרבה מהיופי הנשי של פעם. הנשים היום עצמאיות, דעתניות ולא מוכנות להתפשר. ככה חושבים רבים ויש בזה מן הצדק. לא פשוט היום גם למצוא את הגבר הנכון. צריך להסתכל על שני הצדדים. אני מאמין שגם היום הכל קשור לגורל וגם היום, תודה לאל, יש נשים מקסימות שרק מחכות לבעל הנכון. אי אפשר חס ושלום להכליל את כולן תחת אותה מעטפת שקרית. הפעם מני, גם לפני הקלפים וגם לפי התקשור, אני רואה שמצאת את האשה הנכונה שתהייה לך סוף סוף לרעייה טובה ויהיו לכם שלושה ילדים. אני ממליץ לך מאוד להתחתן אפילו עוד השנה ושיהיה לכם במזל טוב.

מחיר העקשנות
לורד אריסטו שלום רב
לפני כשלוש שנים בעלי הגיע אליך לייעוץ. הוא קיבל סכום כסף גדול ורצה לפתוח עסק. לאחר שפתחת לנו בקלפים אמרת לנו שכדאי לנו לקנות דירה ולא לפתוח עסק כי בעלי אינו איש עסקים והכל עלול לרדת לטמיון, אבל בעלי לא ממש מאמין בדברים האלו ולכן הוא התפתה להצעה של חברו לרכוש כמה מוניות. החבר אמר לו שהמוניות יכניסו לו אלפי שקלים בחודש והוא אפילו לא יצטרף לעבוד כי יהיו לו נהגים שיעשו את העבודה. אני התחננתי שיקשיב בקולך, אבל בעלי אמר לי- מה אתן הנשים מבינות בביזנס בכלל, והוא קנה ארבע מוניות. ואתה יודע הרי מה קרה בעיר עם מוכר המוניות שעשה עוקץ וברח לארצות הברית. בעלי הוא אחד מהנפגעים. אז היום אין לנו כסף, אין לנו דירה כמו שהצעת לנו לרכוש ואין לנו כלום, למעט חובות. בעלי מבין היום שהוא טעה ושאתה הזהרת אותו, ועכשיו הוא מתבייש להגיע אליך אבל אנחנו סובלים ולמה בכלל זה מגיע לנו? אני מבקשת שתקבל אותנו לפגישה ותציע לנו מה לעשות כי בעלי בדיכאון ולא עובד. יש לנו את הפנסיה שלו מהעבודה הקודמת, אני עובדת, אבל היום זה לא מספיק כי עלינו לשלם שכירות והרבה חובות.
מבקשת את עזרתך הדחופה. בתודה מראש סימה.

גברת סימה היקרה
מה אני יכול לומר לך- חבל רק שבעלך לא הקשיב לי, אבל לא בוכים על חלב שנשפך ותודה לאל שיש לכם לפחות את הפנסיה ואת העבודה שלך. לפי הקלפים והספר הקדוש, לצערי אין לי חדשות גדולות עבורך, הכסף הגדול שלכם הלך ולא ישוב. בעלך יכול לעבוד היום כשומר או כנהג מונית כי גם אין לו שום הכשרה מקצועית וגם כי בגילו לא יקבלו אותו מן הסתם בכל עבודה ובבקשה תסבירי לו שוב שלא ינסה ללכת על עסק פרטי כי הוא פשוט לא בנוי לזה. בקלפים אני רואה שאתם נשארים באילת. תוך כחמש שנים אתם קונים דירה, לא גדולה אבל שלכם. אחד הילדים שלכם יצליח מאוד ויעזור לכם כלכלית.
האמיני באלוקים סימה והוא יאיר לכם את שביל חייכם המשותף בהצלחה.

קוראים יקרים. בבקשה לימדו מהסיפורים לא להיות פזיזים ולא להיכנס לעסקים אם אתם לא בנויים לכך ולא כל אחד יכול להיות איש עסקים. היום במצב הקשה הקיים, קשה מאוד להצליח בעסקים על אחד כמה וכמה כשמדובר בעסק חדש. צריך להיות זהירים. הישמרו מפני נוכלים שינסו לעבוד עליכם ולקחת מכם את כספכם.
שלכם הלורד אריסטו.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש