תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 14/11/2013 21:07 ● ערב ערב 2628
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


ילידי שבוע יום ההולדת יכולים מהשבוע להיפתח להתחלות חדשות אם כי די באיטיות מבחינתכם בגלל קרבתו של הכוכב סטורן המביא איתו קשיים בדרך להצלחה.

עקרב


הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת התיישר במזל שלכם, וסוף סוף הוא ממשיך במהלכו הישיר. על כן, זה הזמן הנכון להשמיע את דעתכם במקומות שבהם חשוב לכם מאוד להישמע אמינים ובעלי אמירה אישית. גם הכוכב סטורן המצוי כבר שנה במזל שלכם וגורם לכם להתחלות חדשות מראה לכם בדרכו הייחודי כי אינכם יכולים להמשיך כבעבר ועליכם ליצור לעצמכם פתח להזדמנויות חדשות.

קשת


הכוכב מארס נמצא אצלכם בבית הקריירה ומביא איתו משב רוח רענן עבורכם, כיוון שלפתע פתאום התעורר בכם החשק להשקיע בכל הנוגע לקריירה שלכם, וזאת לאחר תקופה מאוד ארוכה שבה הייתם די רדומים בעניין. רוח חדשה זו תימשך במשך כל התקופה הקרובה, וזה בהחלט הזמן המתאים עבורכם להשקיע אנרגיה ולבחון לעצמכם תחומי עניין חדשים וגם לפתח את עצמכם בצורה מקורית וחדשנית.

גדי


אתם עוברים שינויים משמעותיים כבר תקופה ארוכה, ולכן אתם יכולים להרשות לעצמכם ליהנות עם מעבר הכוכב וונוס במזל שלכם. נראה שאתם בתקופה מצוינת שבה אתם מאוד רוצים להוכיח לעצמכם שהנה אתם יכולים להיות קלילים וליהנות גם מאווירה לא מחייבת. זה הזמן שלכם לא להשקיע יותר מדי מחשבה איך וכיצד אתם רוצים לבנות את עצמכם, אלא פשוט לזרום עם הנסיבות הקיימות וליהנות מכך.

דלי


הכוכב וונוס נמצא במקום המתקשר עם תת ההכרה שלכם, ולכן מומלץ לכם עכשיו לבדוק את כל מערך היחסים הבין אישיים שלכם. ראשית, האם אתם נמצאים במקום הנכון מבחינה זוגית ושנית, האם אתם נמצאים במקום הנכון באופן כללי בכל מערכות היחסים שלכם הקרובות והרחוקות. זה לא הזמן להגיד את דעתכם וגם לא לסגור קצוות, אלא לשמור ולשמר את זה לחודש הבא לשעת כושר מתאימה יותר.

דגים


אתם חשים בצורך להתעוררות חברתית ומתכוונים לערוך מפגשים ואירועים משפחתיים מפרגנים ותומכים שכל הצדדים ייהנו מהם. מומלץ לכם להיעזר באחרים שנושא השיווק יותר מפותח אצלם, גם אם זה לאירוע קטן ממדים, אך עדיין חשוב לכם לעשות את זה על הצד הטוב והיפה ביותר. נראה שכל ההתנהלות החדשה שלכם תראה לאחרים צדדים נוספים באישיותכם שיגרמו לכם לסיפוק והנאה משמעותיים.

טלה


הכוכב אוראנוס שמביא איתו צורך בשינויים מהירים ומיידיים נמצא במזל שלכם וגורם לכם לרצות לשנות את סגנון חייכם מהקצה לקצה. תחום אחד ומאוד משמעותי הוא הצורך שלכם להוכיח את יכולותיכם ודווקא בתחומים שבהם כל כך רציתם להרשים את הקרובים לכם, אך איכשהו לא תמיד עלה הדבר בידכם. זה הזמן להוכיח לאחרים עד כמה אתם מסוגלים להצליח אם רק אתם רוצים בכך.

שור


ייתכן ובעקבות אירועים שונים תאלצו להיכנס לעימותים לא רצויים עם אנשים קרובים לכם, ובעיקר בגלל חוסר ראייה זהה לגבי תחומי חיים שונים. זה הזמן שלכם להרגיע את האחרים ולבקש מהם שיסמכו עליכם ועל החלטותיכם. אין סיכוי שבמקום שאתם נמצאים תאכזבו, כיוון שהמילה שלכם מאוד חשובה לכם ואתם מאוד מכבדים את עצמכם, כך שלא תתנו יד לנסיבות החיים כרגע לשבש את תוכניותיכם.

תאומים


מרבית הכוכבים במפה האישית שלכם נמצאים בבית העבודה, כך שזה הזמן הנכון להשקיע את מלוא יכולתכם וכוחכם על מנת להוכיח את עצמכם ולהראות לממונים עליכם שההשקעה והאמון שהם נתנו בכם לא היה לשווא. מהשבוע כוכב התקשורת מרקורי שהוא גם הכוכב שלכם ממשיך במהלכו הרגיל, וגם אתם תוכלו לצעוד בבטחה ולהמשיך ליישם את כל התוכניות שלכם ובעיקר בתחום העבודה והקריירה.

סרטן


הכוכב יופיטר, המביא הזדמנויות, נמצא בנסיגה במזל שלכם מהשבוע ועד לחודש מרץ 2014, ולכן זה הזמן שלכם לבדוק היטב את כל ההצעות שתקבלו, כי בהחלט ייתכן שמה שעכשיו נראה לכם כמציאה ממשית, יתגלה לכם בהמשך כמשהו שנתתם בו יותר מדי אמון ובסופו של דבר לא יועיל לכם לא מבחינה אישית וגם לא מבחינה מקצועית. חשוב מאוד שבזמן הזה תעזרו באנשים מקצועיים ולא תקבלו החלטות לבד.

אריה


הכוכב מארס, המביא איתו עשייה ואנרגיה, יימצא במשך כל החודש הקרוב בבית הכספים שלכם, כך שזה הדבר המתאים לכם לעסוק בו. נראה שאתם צריכים לבדוק את עצמכם מחדש בכל הנוגע להתנהלות הכלכלית שלכם, ובהחלט גם נראה שאתם צריכים לשנס מותניים לעבודה קשה ולא להרשות לעצמכם לבזבז כפי שהייתם רוצים באמת. המשפחה שלכם זקוקה לכם ומומלץ לכם לקבל זאת בהבנה.

בתולה


נראה שאתם מאוד עסוקים בבדיקה וחקירה מעמיקה של אנשים שנמצאים בסביבת המגורים הטבעית שלכם וחשוב לכם להיות בשליטה על חייהם דרך העובדה שאתם לעיתים מתנהגים בדרך שתגרום להם לחשוב שהנה אתם באמת דואגים ורוצים לעזור. בדקו עם עצמכם מהם המטרות האמיתיות שלכם ואל תתנו לעצמכם ליפול למקומות שבהם אתם עושים דברים לא מתוך התכוונות אמיתית.

מאזניים


לאחר תקופה מאוד ארוכה שבה היו לכם קשיים כלכליים, נראה שעכשיו הגיע הזמן שלכם להתחיל ליהנות מההשקעה שהשקעתם לאחרונה בקידום עצמכם מבחינה מקצועית. דעתכם תישמע בצורה מאוד משמעותית על ידי אנשים שההערכה שלהם מאוד חשובה לכם, ובכך תוכלו לפתוח פתח חדש להתחלות חדשות. אתם עסוקים עם המשפחה הקרובה וזה מצוין עבורכם, כיון שעובדה זו ממלאה אתכם אנרגטית.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש