תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה – 14-21/11/13

מאת: או-מד מדיקל ● 15/11/2013 12:00 ● ערב ערב 2628
מאת: רחל ארז
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה – 14-21/11/13

טלה-


רב הנסתר על הגלוי, זה משגע אתכם. אתם צריכים לדעת והתשובות מתמהמהות, אך לקראת חמישי כבר תדעו. האנרגיה שלכם בשיאה והקלפים שלכם מורים על מסלול חיים חדש העומד בפתח. הרווקים ימצאו את בחירי הלב. הנשואים צפויים להרות. העבודה כרגיל. שבוע של כיופים.

שור-


אמביוולנטיות מאפיינת את השוורים, וקשה לכם להחליט על כיוון שאינכם בוטחים בהחלטתכם. הטארוט מלמדות על איזון אשר הבחירה שלכם תיצור. אתם מתעוררים לפתע ובוחרים לא להסס יותר וללכת עם הלב (הקלפים בעד). התדר המעיק היחיד שמופיע, קשור לדמות מבוגרת שיתכן ותצריך פעולה ספונטנית מעיקה.

תאומים-


נראה כי אינכם בעבודה. אתם מפליגים לעתיד הדמיוני הצפוי לכם. הקלפים שלכם מצחיקים. זריזות מחשבה ופעולה. ישנה גמישות בכל הקשור לתחום הבית והמשפחה. חשוב השבוע להקפיד על מינון נכון של פעילות ומומלץ לשלב דיאטה שתהא בנויה על פחמימות. כל מה שמרגיע ומפנק. בקיצור תירגעו!

סרטן-


אתם מאוד בתדר של עצמכם. ישנה התרפקות בכל הקשור לבית, ילדים הורים וחברים כמשפחה. אתם רוצים פשוט ליהנות מהבית שלכם, הפיסי הרוחני והמנטלי. אתם נהנים להתחבר לעצמי. הקלפים מובילים לאנרגיה הילדותית שבכם במובן הנעים ביותר של המילה.

אריה-


ישנה אווירת חופש. אתם בוחרים להתעסק פחות בענייני הבית ויותר שמים דגש על תחום העבודה. קלפים שמלמדים על בהילות וצורך פנימי עז לייצור. היריון ופריון. שבוע מדויק. הכול יסתדר כמתוכנן.

בתולה-


קשה להאמין כיצד אתם הופכים למשהו כה רך. אתם מתאהבים, אתם מתאמצים, אתם בעננים, עדיין אינכם מוכנים לוותר על הססנותכם בנוגע לאיבוד החופש האישי. האורקל שלכם מלמד על דרך האמצע שמכילה פתחי מילוט מרגיעים.

מאזניים-


פתיל קצר שעלול לטשטש את ההיגיון הרב שניחנתם בו. אתם רוצים לחוות הכל במיידי. התחום הזוגי פורח ומלבלב, הקלפים מלמדים על מיסוד אפשרי, גם עבור אלו שלא ייחלו לכך. שבוע נפלא שיפנק אתכם דווקא בגלל המהירות שבה הדברים יקרו מהרגע שהתדר נפתח. שבוע מעניין ביותר.

עקרב-


כל הקלפים שמאפיינים אש נחים השבוע על העקרבים, אתם תיהנו לא רק מהחום האילתי הרב, אלא אתם מתחממים מכל הקשור לתא המשפחתי, החברים יהוו השבוע קהילה תומכת ומגינה ויתמכו ברמות שאכן ליבכם יתחמם כהוגן. נסיעה מעבר לים קורמת עור וגידים. מומלץ לכם לא לוותר על זמן מנוחה.

קשת-


נשמע בלתי הגיוני, אך אתם בורחים מהמחשבות שלכם, מתהוללים עד דה לא ידע. הקלפים מנחים אתכם להישמר מהתלהבות יתר, שכן השבוע תתכן אכזבה עקב אנרגיה אשלייתית שתוביל להרפתקה רומנטית מלבבת. שבוע זה עבורכם אומר:"לא כל הנוצץ זהב". תיהנו.

גדי-


מומלץ לכם השבוע להעז ולדבר את אשר על ליבכם, הקלפים מורים כי מוטב לשתף ולברר מאשר להיעלב ולהסתגר. שבוע זה ניראה כשבוע משעמם עבורכם, הכנות לקראת עבודה. להורים, אחד מהילדים עוזב את הבית, הדבר בסתר ליבכם ישמח אתכם מאוד, אתם יודעים כי זה יהיה הצעד הנכון עבורו.

דלי-


הקלפים שלכם מדברים, איך לא, על שינויים. יתכנו מעברים משמעותיים בכל הקשור לקריירה. הצעה מרשימה תדרוש מכם מהלכים אופרטיביים גורליים ומשמעותיים. הכל יקרה לטובתכם, המעסיק רואה כמה צעדים שאתם לא מסוגלים להבין כעת. שבוע טוב.

דגים-


בימים אלה הקלפים שלכם די נדיבים, מרבית המאבקים (הפנימיים) יבואו אל קיצם והתמונה תתבהר משמעותית. אתם עדיין במרכז תשומת הלב וכל מה שקשור לתחום הבית והמשפחה יגרום לגאווה ויביא שלווה. לאלו שחוו פרידה זוגית לאחרונה צפויה הפתעה, הדלת תיפתח והמזל ישוב פנימה.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש