ג'ק קובה – הלבשה תחתונה שחבל להסתיר מתחת לבגדים

מאת: אביבה דקל ● 29/11/2013 10:28 ● ערב ערב 2630
במקום היפה והקריר ביותר באילת- פארק הקרח, נפתח באוגוסט 2012 סניף של רשת 'ג'ק קובה'. עולם חדש ומרהיב של אופנה תחתונה ולנג'רי נפתח בפני נשות אילת בכל הגילאים
ג'ק קובה – הלבשה תחתונה שחבל להסתיר מתחת לבגדים

למען האמת, נשות אילת גילו את 'ג'ק קובה' עוד הרבה לפני שהחנות נפתחה באילת. אין כמעט אישה שלא חשוב לה איך היא נראית בבגדים תחתונים, גם אם רק היא בעצם רואה את מה שהיא לובשת מתחת לבגדים. אילתיות רבות נהגו לבקר בחנויות 'ג'ק קובה' במרכז הארץ בכל הזדמנות ולהצטייד בפריטים מהקולקציה, דבר שהיה כרוך בנסיעות ובהוצאות, ולא היה זמין ונוח. היום כשיש לאילת בוטיק 'ג'ק קובה' משלה, יכולה כל אחת בכל רגע נתון, להיכנס לחנות וליהנות מהמבחר, מהצבעים ומהדגמים שבה, ללבוש אותם ולהרגיש נשית ויפה.

הנשים לא מוכנות עוד להתפשר


בשנת 1960 הקים ג'ק קובה את החברה הנקראת על שמו, והחל מייבא פריטים יוקרתיים של הלבשה תחתונה של החברות המובילות בתחום. מרגע שפתחה חנות 'ג'ק קובה' הראשונה את דלתותיה בפני קהל הלקוחות, היא רכשה לעצמה אלפי לקוחות נלהבות שלא מוכנות עוד להתפשר.

מבין מגוון המותגים הקיימים בשוק ההלבשה התחתונה, את המובילים אפשר למצוא ברשת הבוטיקים היוקרתית להלבשה תחתונה 'ג'ק קובה', כיוון שהם היבואנים הבלעדיים של מותגי העל Chantelle, Passionata, DKNY, Lejaby, Lilyette, Primadonna, cotenella , Maidenform ו Flexees .
ושלא תטעו, לצד היוקרתיות והסופר אופנתיות, לא מוותרים ב'ג'ק קובה' על הפונקציונאליות והנוחות. לשם כך, בכל אחת מחנויות הרשת מצויות מוכרות המסוגלות לבצע FIT&STYLE, התאמה אישית לכל לקוחה בטווח המידות המגוון ביותר: קאפים A-I והיקפים 65-110.
להשלמת החוויה, וכחלק מהתפיסה המשדרת יוקרה, נוחות ואופנתיות מעוצבים הבוטיקים של רשת 'ג'ק קובה', כמו גם הבוטיק באילת, בעידון ואלגנטיות, ומספקים חווית קניה אישית בליווי צמוד לכל לקוח ולקוחה, החל מרגע הכניסה לחנות ועד לרכישה הבאה.

ממסלולי התצוגה היישר לחנויות


את הפריטים הנחשקים ברשת 'ג'ק קובה' המונה כ- 29 בוטיקים ברחבי הארץ, אפשר למשש ולראות, כולם תלויים על קירות החנות ומתכתבים עם מסלולי התצוגות בבירות האופנה הגדולות והבולטות של שנה זו: פאריז, ניו יורק, פראג ושנחאי, ומציגה את המגמות בקצב האופנה המשתנה מעיר לעיר ברחבי העולם. בחורף 2014 תוכלו למצוא ברשת 'ג'ק קובה' קולקציה בצבעים עזים ומרהיבים, בשילוב עם בדים איכותיים וגזרות מוקפדות ומחמיאות, היוצרים פריטים סקסיים, על זמניים ובלתי נשכחים.

הקווים בקולקציה:


•פריז - פריטים קלאסיים ורומנטיים בהשראת העיר הרומנטית והאלגנטית בעולם. קו זה משלב דגמים קלילים בצבעי אדום עם רקמות בהשראת אופנת ה"הוט קוטור", ההופכות אותם למודרניים אך עם זאת נצחיים.
•ניו יורק - עיצובים בהשראת הבירה האורבאנית האולטימטיבית, עם גורדי השחקים, הסגנון הגרפי של הרחובות והאפור הנצחי, היוצרים הרמוניה של גווני שחור אלגנטיים עם צורות גיאומטריות.
•פראג - השילוב המושלם בין עיצובים יוקרתיים ורומנטיים לחדשנות עיצובית. בדים ועורות בגווני ברונזה מתכתיים, המפיחים חיים בתוך עולם הלנז'רי.
•שנחאי – העיר האוריינטלית והמהפנטת, מביאה לקולקציה משחקים של אור וצל, של צבעים מבריקים (כדוגמת כחול וסגול), המשתלבים לצבעוניות עזה ומרשימה במיוחד. (תדמית).

'ג'ק קובה'
מיקום: פארק הקרח קומה שנייה
טלפון: 050-8894571
שעות וימי פתיחה: א'-ה' 9:30-23:00, ו- 9:30-15:30, שבת – 11:00-23:30.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש