אייבורי מחשבים אילת - העתיד כבר כאן

מאת: אביבה דקל ● 27/2/2014 21:14 ● ערב ערב 2643
מאז פתחה רשת 'אייבורי' את סניפה באילת, נפתח בפני האילתים המחפשים מחשב, טאבלט, ציוד סלולרי או אביזרים שונים בתחום, עולם חדש של חווית קניה ושירות ברמה הגבוהה ביותר, בנוסף לאמינות, למקצועיות ולשירות המצוינים. יחד עם הטבת המע"מ - הקניה ב'אייבורי' כדאית ביותר והמחירים? מהנמוכים בארץ
אייבורי מחשבים אילת - העתיד כבר כאן

תמונת כתבה
צילום : זוהר רביבו


חברת 'אייבורי מחשבים' הוקמה בשנת 1991, ומאז רק מתפתחת וגדלה, וכיום מהווה אחת מרשתות השיווק המקצועיות והמובילות בתחום המחשבים, הסלולר, הטאבלטים, האביזרים והציוד ההיקפי וכוללת 27 סניפים בפריסה ארצית, כשבכל הסניפים שמים את נושא השירות המקצועי, האמינות וטובת הלקוח בראש סדר העדיפויות.

חברת 'אייבורי מחשבים' מתהדרת אף באתר אינטרנט המאפשר ללקוחות להתרשם ממגוון המוצרים של הרשת ואף לרכוש באמצעותו. כתובת האתר היא www.ivory.co.il/eilat

ב'אייבורי אילת' מגוון רחב מאד של מוצרים ומכשירים במחירים אטרקטיביים פטורים ממע"מ. בין המוצרים בחנות תוכלו למצוא מחשבים ומוצרי אלקטרוניקה כמו מחשבים ניידים ונייחים, מסכים, טאבלטים, סמארטפונים, ציוד היקפי ואביזרים למחשבים, אוזניות, חומרה למחשב ועוד של המותגים המובילים בעולם ביניהם: 'אינטל', DELL, 'סמסונג', 'אסוס', HP, ACER, 'לנובו' ועוד. מעלה נוספת שאולי אין במקומות אחרים היא העובדה שכאן יעזרו לכם למצוא את הציוד או המחשב שיענה בדיוק לצרכיכם ולא יעודדו אתכם לקנות ציוד יקר שאינו מתאים לכם. רכשתם מחשב ב'אייבורי'? ובכן אתם בידיים טובות: אנשי הצוות המקצועי של החנות ימשיכו ללוות אתכם גם אחרי הרכישה, ידריכו ויתנו שירות בכל עת שתתעורר בעיה, שכן בסניף אילת של 'אייבורי מחשבים', כמו בכל סניפי הרשת, פועלת תחנת שירות למחשבים בה תוכלו ליהנות משירותי בדיקה, תמיכה ותיקונים על ידי מומחים בתחום המעניקים שירות אדיב, מקצועי ואמין ביותר.

בנוסף לתחנת השירות המקומית, קיימת ברשת 'אייבורי מחשבים' מחלקת שירות לקוחות מרכזית רחבה אשר נותנת מענה ללקוחות החברה מכל הארץ, החל ממענה טלפוני העוזר ללקוח בביתו ועד עזרה לכל לקוח שפונה אל כל אחד מסניפי החברה בכל בעיה קטנה כגדולה.

חברת 'אייבורי' זכתה שבע שנים ברציפות בהכרה "כרשת המחשבים הטובה והאמינה ביותר" על ידי המבחן של המדינה – אז אין מה להתלבט – הגיעו ל'אייבורי' ותצאו מרוצים.

אייבורי
מיקום: שד' התמרים 9 אילת
טל: 08-8569696
מייל: sales@ivory.co.il
אתר: אייבורי מחשבים
שעות פתיחה: א'-ה': 10:00-19:30, ו': 09:00-14:30
שעות פתיחה לתחנת שירות: א'-ה': 10:00-17:30, ו': 09:00-13:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש