תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 27/2/2014 21:38 ● ערב ערב 2643
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


הכוכב מארס המקושר עם עשייה ואנרגיה נכנס השבוע לנסיגה בבית הקשור ליכולת שלכם לקבל או /ו לגבות כספים המגיעים לכם. זוהי תקופה לא מאוזנת מבחינה כלכלית.

דגים


אתם נמצאים בתקופת יום ההולדת - תקופה מאוד משמעותית עבורכם הפעם, כיוון שאתם מאוד כמהים להתחלה חדשה, אך מרגישים שאין לכם את הכוח ליצור אותה. זה הזמן עבורכם להבין שלהיות מחוברים אל האני הפנימי שלכם יהיה הדבר הכי נכון עבורכם והגיע הזמן שתפסיקו לחשוש שאתם עלולים לשלם את המחיר מהתנהגות שנראית בעיניכם כפתוחה וישירה.

טלה


הכוכב השליט על המזל שלכם יימצא במהלך כל החודשיים הקרובים בנסיגה בבית השותפויות שלכם, עובדה שיכולה לגרום לכם לעשייה אינטנסיבית ובלחץ. חשוב מאוד עבורכם ללמוד לשלוט על מצב רוחכם בתקופה הזו ולא להיות אימפולסיביים יתר על המידה, כיוון שהנטייה הטבעית שלכם לחוסר סבלנות ואף למרדנות עלולה לפרוץ החוצה בצורה מאוד קיצונית ואגרסיבית.

שור


נראה שהשנה האחרונה לא פינקה אתכם בכל הקשור לנושא הבריאותי ונדרשתם לתת את הדעת ומלוא תשומת הלב לתזונה נכונה. כמו כן, ייתכן שגם הסובבים אתכם לא ממש תומכים בכם ולעיתים קרובות אתם מרגישים לבד, עובדה שבהחלט לא מוסיפה לשלוות הנפש שלכם. מומלץ לכם בתקופה הקרובה להשקיע יותר זמן ואנרגיה במקום העבודה שלכם ולזכור, שאתם ושלוות הנפש שלכם היא לפני הכל.

תאומים


נראה שכבר תקופה ארוכה אתם יודעים שאתם יכולים לסמוך רק על עצמכם במצבים קשים ומאוד מעיקים. האכזבה שנחלתם לאחרונה מאנשים קרובים רק חידדה לכם עובדה זו, ועכשיו אתם שלמים עם העשייה שלכם ועם ההחלטה להתרחק קצת מאלה שאכזבו אתכם. את מלוא האנרגיה אתם יכולים להשקיע במקום העבודה שעדיין דורש מכם להוכיח את יכולותיכם האישיות והמקצועיות.

סרטן


אתם נמצאים בתקופה של התחלה חדשה אם כי לעיתים קרובות אינכם יודעים האם הדרך החדשה שבחרתם הינה טובה לכם או שאתם משלים את עצמכם שאכן הקרובים לכם שותפים לדעתכם ולתחושותיכם. בבית השותפויות שלכם בתקופה זו מתארח כוכב משמעותי ושמו וונוס, המביא איתו שמחה ורעננות בכל הנוגע ליחסים בין אישיים, ולכן במשך השבוע הקרוב נצלו כל רגע למימוש היחד בחייכם.

אריה


התקופה מאוד עמוסה עבורכם בתחומים השונים של החיים וכרגע בעיקר בתחום היחסים הבין אישיים, בגלל העובדה שכוכב מרקורי המביא איתו תקשורת טובה וחיובית נמצא במצב כזה שמאיר אצלכם דווקא את הקשיים הנמצאים בחייכם והקשורים לאנשים במעגל המשפחתי הראשון שלכם. זה בדיוק הזמן הנכון להסיק את המסקנות ולבצע את השינויים הנדרשים בחייכם מתוך לקיחת אחריות.

בתולה


את התקופה הקרובה תזכרו בעתיד כזמן שבו הייתם צריכים להילחם על דעותיכם האישיות על מנת להוכיח שאתם הצודקים מבחינה כלכלית. נראה שזוהי תקופת מבחן לכל מה שאתם מאמינים בו. השבוע אתם צריכים לבדוק את ההתנהלות הכספית שלכם מחדש לאור התובנות שהגעתם אליהם לאחרונה. זה הזמן לפעול בנדון ואף לשכנע את כל האנשים הנוגעים בדבר להתכוונן אליכם ולהגיע ביחד להצלחה.

מאזניים


אתם המזל שלאחרונה היקום החליט להעניק הזדמנות נוספת לסיים דברים שעד היום לא הייתם בטוחים שאתם מעוניינים לבצע אותם בגלל חוסר מוטיבציה. החודשים הקרובים עומדים להיות מאוד משמעותיים עבורכם, והיכולת שלכם לקחת אחריות תגבר אם כי נראה שלא תמיד תעשו זאת בחשק. מבחינה כספית אתם נמצאים בתקופה שבה חשוב מאוד שתשקלו כל הוצאה ולא תרשו לעצמכם התנהלות לא מבוקרת.

עקרב


אתם המזל שחווה קשיים מאוד משמעותיים בתקופה הזו, כיוון שהכוכב סטורן עדיין נמצא במזל שלכם וגורם לכם לקחת אחריות למרות שנפשכם עייפה מכך מאוד. את התקופה הקרובה תבלו בשאלות אין ספור בתוך תוככם בסגנון - למה ומדוע , כיוון שיגבר בכם הצורך להכיר את האני הפנימי שלכם ולבקש תשובות שיהיו מאוד משמעותיות להמשך דרככם המקצועית והאישית כאחד.

קשת


נראה שאתם לוקים בפיזור דעת כתוצאה ממערך הכוכבים העכשווי, ולכן חשוב מאוד שתשננו לעצמכם את המילים הבאות כמנטרה: קרקוע, אנרגיה ופוקוס הם המטרה שלכם בתקופה הקרובה, כיוון שאם אתם רוצים להעניק ולתת לאחרים מעצמכם, עליכם לשמור על הכוחות המאזנים שלכם בצורה שקולה ומאוזנת. האנשים הקרובים זקוקים לכם יציבים ברוחכם ושלמים בגופכם ולכן עליכם לדאוג קודם כל לעצמכם.

גדי


למרות הצורך והרצון שלכם לשבור מסגרות ולהיות קצת יותר קלילים ואנרגטיים, הרי שלא תמיד יש לכם שליטה על כך. נראה שלאחרונה השקעתם יותר מבחינה חברתית, אך לא תמיד הדבר צלח בידיכם. זה הזמן לבדוק מי מתאים לכם יותר מבחינה אישית ומקצועית כיוון שמבחינה אישית נראה שתהיו מוכנים להתחבר רק אל אלה שגם יכול לצאת לכם מהם משהו תכליתי וענייני.

דלי


הכוכב מרקורי יסיים את נסיגתו דווקא במזל שלכם, ולכן סף העצבים שלכם עלול להיות נמוך מתמיד. מומלץ לכם לא להכנס למריבות עם אחרים כיוון שלא בטוח שגם אם תצאו צודקים בדבריכם, אכן הדברים הינם נכונים וחכמים להגיד. את רגשותיכם האישיים שמרו לעצמכם ואל תשתפו אף אחד בתוכניותיכם, אלא אם כן אתם יכולים לסמוך עליהם באמת.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש