זודיאק- תחזית לתאריכים שבין ה- 6-13/3/14

מאת: או-מד מדיקל ● 7/3/2014 13:23 ● ערב ערב 2644
מאת: רחל ארז
זודיאק- תחזית לתאריכים שבין ה- 6-13/3/14

טלה-


בעבודה, ספקות ואי בהירות גורמים לכם להתנדנדות מעיקה. כמנהיגים אתם צריכים לדעת על איזה מסלול אתם רצים. התמונה תתבהר וכך גם תוכניותיכם לחודשים הבאים.
באהבה יש להיזהר מפלרטוט מיותר שעלול להתפרש כהרבה יותר מאיים ממה שזה באמת.

שור-


הביקורת העצמית שאופפת את השוורים בימים אלו מעיקה ולא מאפשרת לראות את הדברים כפשוטם. הנטייה הדרמתית אינה חלק מאופייכם הבסיסי, מוטב על כן להימנע מסחיטת רגשות מיותרת. התלבטות הכרוכה בהוצאה כספית גדולה תגזול אנרגיה רבה. ההמלצה אינה חד משמעית יש להתחשב בכל הגורמים.

תאומים-


תסכול בריא יביא את בני מזל זה להבנה כי לא תמיד יש טעם בתגובה. צעד קדימה מוביל לשלוש פסיעות לאחור. זהו הקצב הראוי. אל תאיצו בניצן להיפתח. תתרכזו במלוא כוחכם בשאפתנותכם המקצועית. בכל שאר התחומים הפתרונות בדרך אלכם.

סרטן-


רגישות יתר אשר הופכת אתכם למטפלים בעלי היכולת הקיבולית הגבוהה ביותר אתם מדובבים את הסביבה בזכות היותכם שומרי סוד ויועצים מעולים. מומלץ לכם להשתמש בחוויות אלו כמראות המשקפות את הדרך שאתם צריכים לבחור.אוירה נפלאה תלווה אתכם לקראת החג השמח הזה.

אריה-


הנכם בשיא השליטה העצמית וכמובן במרכז הבמה המקצועית כיאה לאלו אשר שתלו את פריים במאמץ בלתי נדלה. בריאותם של ההורים יעיב על מצב הרוח. בעיה משפטית תבוא על פתרונה בימים אלו במהירות מפתיעה. הכוכבים לטובתכם, נצלו זאת לסיומות.

בתולה-


אתם עומדים בפתח הדלת וקשה לכם להחליט אם באתם להיכנס או לצאת. התחום הזוגי מוציא אתכם משלוותכם. אתם לא בשלים לעזוב לכן מוטב שתשכילו להישאר. אפשרו לאלו שאוהבים אתכם להעניק לכם את תחושת הביטחון לה אתם כה משוועים. באותו תדר אתם מתנהלים גם בתחום המקצועי.

מאזניים-


התקשורת ובכלל זה יכולת הביטוי החדה שלכם תיצור בימים אלו ערוץ חדש אשר ישרת אתכם בעיקר בתחום הזוגי אישי. השיחה הצפויה תתבצע מתוך אמת פנימית לבסוף הצד השני יראה אתכם באור הנכון והמדויק. הפתעות חיוביות בענייני כספים. הנאות הקשורות לחיזורים ורומנטיקה.

עקרב-


תעתועי שווא וגניבת דעת מצד בני הזוג מערפלת את האינטואיציה הגבוהה שלכם.מנסים לכפות עליכם תגובה מתגוננת. האנרגיה שלכם נחלשת מול אלו שאתם אוהבים. יתכן שמדובר בילד שלכם. שימו לב כיצד אתם ניגשים לטפל בבעיות שיתגלו אל תשפכו את התינוק עם המים.

קשת-


נגיעה נוסטלגית תיצור שרשרת אירועים מדהימה ומפתיעה. לאלו שמתכננים להרות ולא הצליח להם השבוע הערוץ המתאים יפתח למעשה בדיוק כמו חץ הנורה מקשת העיתוי הינו מוטיב מוביל ויכולת הזיהוי תשרת מרבית מהקשתים לבצע משימות שעד כה נראו כבלתי אפשריות.

גדי-


אתם נוטים לעשות לכם ולסביבה הקרובה את החיים קשים. אתם ננעלים על צדקתכם.תשתדלו לקצר את משך הזמן שבו אתם בלתי חדירים לסביבה.סימפטיה לעיתים יכולה להיות כרטיס כניסה לשערי גן העדן בהיבט החברתי. ההיבט המשמעותי בכל תחומי החיים.זכרו כשאתם אהובים בזכות מה שהינכם אתם מוגנים.

דלי-


בתחום היצירתי, קיימת פריצת דרך משמעותית הבאה לאחר ימי בצורת.אתם במעופה ובתנופה כובשת. התחושה המלווה אתכם היא שהשמיים הם הגבול. אתם ממגנטים אלכם שפע של הזדמנויות .

דגים-


שינויים הנובעים מתוך הבטן. החלטות גורליות ומשמעותיות יבואו לידי ביצוע בקלות רבה יחסית לתכנון הארוך.ישנו חיבור חזק להעצמה אישית ישנו מוטיב עוצמתי בנחישותו. מלווה את התהליך תחושת חופש ושחרור.בהחלט מפתיע לזהות כיצד אתם מחליפים ישן בחדש.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש