סופר קניות בסופר ברנדס

מאת: אביבה דקל ● 7/3/2014 13:45 ● ערב ערב 2644
צילום : יהודה בן יתח 'יוד צילומים' / מה יכול להיות מושלם יותר מאשר לתת דרור לעצמך ולצאת וליהנות מחוויית קניות בחנות ענקית המשתרעת על שתי קומות?. נשמע טוב? אז זהו שעכשיו כבר אפשר לעשות זאת לא רק בחו"ל או בתל אביב, כי אם גם כאן אצלנו באילת
סופר קניות בסופר ברנדס

קבוצה 'בריל' ('גלי'), המאגדת בתוכה מותגים איכותיים רבים ביניהם 'ניין ווסט', 'נאוטיקה, 'אן קליין', 'לי קופר', 'סולוג', 'האש פאפיס', 'איזי ספיריט' (מותג נעלי נוחות אמריקאי) ועוד, נחתה לאחרונה באילת ומשנה את הרגלי הקנייה בעיר. את כל המותגים האלו תוכלו למצוא במתחם החדש של 'סופר ברנדס' הממוקם בלב אזור התיירות, מול מלון 'לאונרדו פלאז'ה', במקום בו עמד בזמנו בנין 'האופרה' בחנות קונספט מעניינת

משנים את חוויית הקנייה באילת


לחברה כ – 250 חנויות מותגים בכל רחבי הארץ. גם באילת יש לחברה מספר חנויות בהן נמכרים המותגים של קבוצת 'בריל' – ברוב המקרים מותג אחד בכל חנות. אבל 'סופר ברנדס' היא חידוש מרענן. לאחרונה החליטה החברה לאמץ לעצמה קונספט מיוחד של מתחם המשלב בתוכו, במרחב גדול, את כל המותגים תחת קורת גג אחת. במתחם זה הקומה העליונה היא קומת עודפים (בעיקר נעליים ותיקים), והקומה הראשונה היא חנות רשת לכל דבר, בה מוצגות הקולקציות החדשות של מותגים כמו 'לי קופר' ו'נאוטיקה' .
'סופר ברנדס' באילת היא הסנונית הראשונה בקונספט הזה.

כשתגיעו למתחם 'סופר ברנדס' החדש ותראו את הבניין המעוצב ששמות המותגים המוכרים כתובים על קירותיו, תזכרו מיד במתחמי קניות בהם ביקרתם בלונדון ואולי בניו יורק. בתוך המבנה מחכה לכם חנות מיוחדת במינה ושונה ממרבית החנויות שלהן התרגלנו בשוק הישראלי. בקומה הראשונה, הגדולה והמרווחת מוצגים המותגים השונים, למרות שכולם מוצגים במרחב אחד, לכל מותג חנות נפרדת משלו. לחנות העודפים שבקומה השנייה, הגדולה לא פחות מחנות המותגים שבקומה הראשונה, עולים במדרגות נעות. כאן מחכה לכם חנות מקסימה המציגה בעיקר נעליים ממותגות ותיקים. נעלים ככל העולה על דמיונכם, שטוחות, נעלי עקב לערב, מגפיים, מגפונים, בשלל צבעים ובשלל דוגמאות של כל המותגים המאוגדים בקבוצת 'בריל'. כמו כן, מחכה לכם בקומת העודפים גם מחלקה מיוחדת לתיקים ממותגים שכולכם תאהבו.

חנות העודפים מחולקת גם היא לחנויות נפרדות הנמצאות כולן במתחם אחד – כל מותג באזור משלו - כששם המותג מתנוסס באותיות ברורות על הקיר. בולט בחנות העודפים קיר שלם שעליו כתוב LUCKY SIZE ועל המדפים שבו נעלים במידות שונות ומותגים שונים במחירים כמותם לא תמצאו בשום מקום אחר. על הקיר הזה מחכות לכם נעליים שנשאר מהן רק זוג אחד מכל דגם. הנעלים מחולקות על הקיר לפי מידות- רק לגשת, למדוד ולקחת.
המחירים בחנות העודפים נמוכים משמעותית, שכן לא רק שמדובר במחירי עודפים, באילת עוד יורד המע"מ מהמחיר. בין אם תעשו את הקניות שלכם בקומה הראשונה, קומת המותגים או בקומה השנייה, קומת העודפים, מובטח לכם שלא תפסיקו ליהנות מחוויית קניות בניחוח חו"ל ובמחירים נוחים ביותר.

בחנות הצבועה בלבן, המוארת ומעוצבת בסגנון חדיש ועדכני, מחכה לכם מנהלת החנות איילה בן אישו שיחד עם צוותה ישרתו אתכם באדיבות ובמקצועיות ובעיקר עם חיוך, ויעשו הכל כדי שתצאו מהחנות מרוצים.

תמונת כתבה


תמונת כתבה


כתובת: תרשיש 7 (בניין 'האופרה' לשעבר).
טלפון: 08-8664105.
פתוח: ימים א'-ה' 10:00-23:00, יום שישי 09:00-15:00,
מוצ"ש- משעה אחרי צאת השבת ועד 23:00.








חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש