רוז עוגות מעוצבות -הממלכה המתוקה של רוז זילכה

מאת: אביבה דקל ● 7/3/2014 13:50 ● ערב ערב 2644
ברוכים הבאים ל'רוז עוגות מעוצבות' – החנות הכי מתוקה במרכז 'עינת' בעיר. אתם מוזמנים להיכנס לחנות, לספוג את ריח העוגות הנישא בחלל, להזין את עיניכם במבחר ובמגוון הססגוני והמתוק שרוז מציעה לכם ואל תנסו לעמוד בפיתוי- טעמו מהמתוקים של רוז ומובטחת לכם הנאה צרופה. זהירות - ממכר
רוז עוגות מעוצבות -הממלכה המתוקה של רוז  זילכה

חנות מתוקה זו, המעוצבת כמו קופסת ממתקים של פעם, היא כבר לא 'הילד החדש בעיר'. מאז פתחה רוז את 'רוז עוגות מעוצבות', אילתים רבים מכירים ואוהבים את העוגות והעוגיות ומקפידים להצטייד בהם בכל פעם שיש להם תירוץ טוב לעשות זאת – למשל יום הולדת, חג, מסיבה כלשהי, או סתם יום שישי או יום חול שפתאום רוצים לאכול מן המתוק מתוק הזה. והמבחר כאן הוא עצום – על המדפים מסתופפים 15 סוגים שונים של עוגיות ולידם עוגות במגוון טעמים מסחררים - כולן טעימות להפליא וקשה מאד להחליט מה לקחת הביתה. וזה עוד לא הכל – במקרר ההפתעות של רוז תמצאו קרמבו תוצרת המקום, קינוחים אישיים בכוסות, קאפ קייקס, קייק פופס, שוקולדים מיוחדים שמכינה רוז ואת המיוחדים של רוז פרי דמיונה - האוסטרליות והחיתוכיות שאחרי ביס אחד מתמכרים להן לעד.
רוז דואגת לכולם, גם לסוכרתיים, גם לבעלי צליאק וגם לשומרים על הגזרה. גם אם אסור לכם באיסור חמור לאכול מתוק – אל דאגה, אצל רוז תמיד יש סוג של עוגיות מעולות שאפשר להתפנק בהן ליד הקפה. גם לחולי צליאק ולשומרים על דיאטה מכינה רוז עוגות שוקולד פרג שמיד מתמכרים לטעמן.
רוז אינה שומרת את סודותיה לעצמה. במהלך השנה, מפעילה רוז חוג אפיה לילדים בו הם נהנים מחוויה מתוקה של עיצוב ואפיה ומביאים הביתה להורים את פרי עמלם כדי שייהנו. רוז מציעה גם סדנאות אפיה וסדנאות בצק סוכר למבוגרים שרוצים ללמוד את סודותיה המתוקים וגם מוכרת למעוניינים ציוד לעיצוב עוגות בבצק סוכר, רויאל אייסניג, צבעי מאכל, ג'ל, צבעים טבעיים, טוש אכיל, חותכנים ועוד המון אביזרים שיעזרו לכל אחת ואחד להכין בבית עוגה מושלמת כמעט כמו של רוז. כמו כן, מציעה רז למעוניינים דפים אכילים לאירועים כמו למשל ימי הולדת עם תמונות של חתן או כלת השמחה והקדשה מיוחדת כדי לקשט בה את העוגות שהכנתם בבית.

ימי הולדת ואירועים


אצל רוז תוכלו לחגוג לילדכם יום הולדת בלתי נשכח, חגיגת יום הולדת מיוחדת ומקורית שכל הכיתה תדבר עליה זמן רב. אצל רוז בקונדיטוריה מעבירה רוז לילדים המוזמנים לחגיגה סדנה לעיצוב עוגה בבצק סוכר ומכינה למוזמנים שולחן קונספט מתוק ועוגת יום הולדת חגיגית והכל בהתאם לנושא שנבחר על ידי ילד/ת יום ההולדת.
אבל לא רק אצלה בקונדיטוריה תוכלו לקבל שולחן קונספט. רוז תעצב לכם שולחן קונספט שיתאים במיוחד לאירוע שלכם כמו יום הולדת, ברית/בריתה, מסיבת רווקות או חגיגה לרגל יום נישואין, בכל מקום בו תבחרו לחגוג ומובטח לכם שאם רוז היא זו שמכינה את השולחן, הוא יכלול כיבוד עשיר של מתוקים/מלוחים, מיתוג ומתנה לכל האורחים ותהיה חגיגה לעיניים וגם לחיך.

ומה מכינה לכם רוז לפורים?


כמו לקראת כל החגים, מתכוננים אצל רוז במרץ רב לקראת חג הפורים שממשמש ובא. תוכלו למצוא אצלה משלוחי מנות לילדים ולמבוגרים, אוזני המן בשבעה טעמים שונים, ליצנים ומסכות שיקשטו את משלוח המנות שלכם ומתנה מתוקה לכל הילדים.
"כדאי מאד לטעום את אזני המן שלנו", אומרת רוז, "שכן יש שמועה בעיר שאוזני המן של רוז הם הכי טעימים באילת".

תמונת כתבה


רוז עוגות מעוצבות
כתובת: מרכז עינת.
שעות פתיחה: ימים א'- ה' 08:00-14:00, 16:00-20:00,
יום ו' 07:00-15:00.
טלפון: 077-5571314, 052-5636325.
אתר: www.rozcake.co.il
מייל: roz24@walla.co.il
פייסבוק- רוז עוגות מעוצבות.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש