אילת מוטור – המשפחה הכי מסעירה בשטח

מאת: אביבה דקל ● 3/4/2014 21:22 ● ערב ערב 2648
מחפשים דו גלגלי שיהפוך לכם את החיים לקלים ונוחים יותר?. ב'אילת מוטור' תמצאו אולם תצוגה ומוסך לאופנועים, קטנועים וטרקטורונים מורשה משרד התחבורה 8319. אז תנו קפיצה ותגלו עולם חדש ומרתק
אילת מוטור – המשפחה הכי מסעירה בשטח

"אילת מוטור" רק בן חצי שנה אבל אילתים רבים כבר מכירים את המקום וכשהם חושבים על אופנוע או רכב שטח אחר הם מגיעים לכאן.

בעל המקום מימון שוקרון הוא אופנוען בדם. מאז שהוא זוכר את עצמו אופנוע היה חלק ממנו. "אופנוע הוא הרפתקה ודרך חיים", הוא אומר, "אבל לא רק בשביל הנשמה וההרפתקאות צריך אופנוע – האופנוע הוא כלי רכב פרקטי. לאופנוע תמיד יש חניה ואפשר להגיע אתו לכל מקום. דוגמא מצוינת בימים אלה היא אילת עם כל עבודות התשתית המתנהלות במרכז העיר – עם אופנוע מגיעים לכל מקום - עבודות תשתית או לא עבודות תשתית".

לפני כשנה החליט מימון שוקרון, הבעלים של "מוניות שחמון", להפוך את השיגעון הפרטי שלו לאופנועים לעסק. מימון פתח את "אילת מוטור" וכיום מייצגת "אילת מוטור" את חברת לובינסקי שהיא נציגה של יצרניות רכבי שטח מסוגי "פולריס" טרקטורונים ו , R.Z.R, מאוסטריה K.T.M , מאיטליה ,BETA ומצרפת ,HUSBERG וקטנועי פג'ו - רכבי שטח מהמעולים בעולם, שעד כה אי אפשר היה לרכוש אותם באילת.
משפחת רוכבי אילת מוזמנים לבוא ולהתרשם ממה שיש לחברות אלה להציע. ואכן אילתים רבים מגיעים לכאן בכל שעות היום. "אילת מוטור" היא לא סתם מקום בו קונים או מתקנים רכבי שטח. זהו מעין מועדון חברתי. בכל רגע נתון נכנסים ויוצאים לקוחות מרוצים וגם לקוחות פוטנציאלים רבים המתעכבים במקום כדי לבדוק מה חדש, ליהנות מכוס קפה ואם הגיעו בזמן הנכון להשתתף גם בארוחת בוקר טעימה.

לצדם של אופנועי שטח ואופנועי כביש מחכים לחובבי רכבי השטח גם קטנועים יפהפיים בנפחי מנוע שונים, טרקטורונים, ריינג'רים מכל הדגמים וגם רכבי מסע שהם גם רכבי משא – רכבי שטח כבדים יותר מטרקטורון ומתאימים לטיולים ארוכים.

בנוסף למכירת רכבי שטח חדשים ניתן ב"אילת מוטור" גם לבצע עסקות מכירה וקניה של רכבי שטח יד שניה וגם עסקאות "טרייד אין".

ב"אילת מוטור" מגוון רחב מאד של כל האביזרים הנלווים לרכבי שטח כגון חליפות מיגון, כפפות, קסדות בעיצובים שונים מתוצרת חברות מובילות בתחום כמו נקסו וסנסאי, ו FLY , משקפי מגן של אופטימה ו K..T.M , סמית ועוד דגמים נבחרים מכל הסוגים . ניתן למצוא קסדות סקורפיון, ווגה, A.R.A.I. , A.T.V ו SHOEI, כיסויים לאופנועים, שמנים - כל מה שצריך כשיוצאים לטיול בשטח או בכביש על אופנוע או רכב שטח אחר תמצאו כאן. "מרבית המוצרים מיובאים באופן עצמאי וללא פערי תיווך" אומרים ב"אילת מוטור " " והמחירים הם כתוצאה מכך הכי זולים בעיר באחריות."

בנוסף לכל אלה ניתן לעשות ב"אילת מוטור" הזמנות ליבוא של האביזרים מכל העולם.

"אילת מוטור" הוא לא רק חנות ואולם תצוגה, במקום מוסך מורשה אותו מנהל מכונאי שהוא מכונאי מורשה מטעם משרד התחבורה העובד בתחום מזה שלושים שנה, יודע כל מה שצריך לדעת בתחום האופנועים ורכבי שטח אחרים ומסוגל לתקן כל תקלה. אם אתם זקוקים לחלקי חילוף ב"אילת מוטור" מבחר גדול של חלקי חילוף מכל הסוגים. כאן גם יעבירו בשבילכם את הרכב שלכם טסט, יתקנו מה שצריך לתקן ותקבלו את רכב השטח שלכם אחרי טסט מוכן לנסיעה. במוסך מבצעים גם טיפולים שוטפים קטנים וגדולים במחירים נוחים במיוחד.

ואם נתקעתם עם רכב השטח שלכם, "אילת מוטור" נותנת גם שרותי חילוץ וגרירה לאופנועים, קטנועים וטרקטורונים באילת ובערבה. טלפון אחד ויבואו להחזיר אתכם הביתה עם הרכב שנתקע.

"המוטו שלנו הוא שירות, אמינות, מקצועיות ושקיפות מלאה" אומר מימון שוקרון ומתכוון לכל מילה.

תמונת כתבה


תמונת כתבה


מיקום: התבונה 14 ליד מוסך שאולי
טל: 08-6319092
פקס: 08-6199669
טלפון למקרים דחופים: 0539802262
פתוח: א'-ה' 08:00-17:00 שישי וערבי חג 08:00-13:00



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש