תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 4/4/2014 08:08 ● ערב ערב 2648
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


אתם נמצאים בתקופה סוערת עבורכם בהיבטים השונים של החיים, ולכן מומלץ לכם לא להגיע לידי החלטות מהירות מדי, אלא לשקול כל תוכנית מכל הזוויות, עד אשר תהיו בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון.

טלה


ילידי המזל, אתם יכולים למצוא את עצמכם בכל מיני סיטואציות שבהן אתם מגיבים בצורה אימפולסיבית ופועלים לפני שאתם חושבים. וזאת בגלל הכוכב אוראנוס שנמצא במזל שלכם וגורם לכם לפעול בצורה הרבה יותר מהירה מהרגיל. זה הזמן הנכון עבורכם לנסות ולמצוא לעצמכם עיסוקים יותר מרגיעים שדרכם תוכלו לתעל את האנרגיות הפנימיות שלכם שגורמות לכם לחוסר סבלנות.

שור


יש לכם צורך לשהות בתוך המעגל הפנימי שלכם ולא לתת לאנשים חדשים להיכנס אל חייכם. הגיע הזמן להשקיע קצת יותר זמן במחשבה על כיצד אתם יכולים לשפר את אורח חייכם מבחינה אישית ותזונתית. נראה שלאחרונה אתם סובלים מאובדן אנרגיה, עובדה שגורמת לכם לחלות במחלות ויראליות שונות. הפתרון הנכון יהיה לנסות ולשנות את סגנון חייכם הנוכחי ולסגל לעצמכם אורח חיים בריא יותר.

תאומים


בחודש הקרוב, מומלץ לכם לפתוח את לבכם ורגשותיכם כלפי אנשים שנמצאים איתכם במעגל הראשון הקרוב לכם, לספר על מטרותיכם ובעיקר בענייני עבודה. מבחינה חברתית, אתם עוברים שינויים משמעותיים ונראה שאתם פועלים נכון, כדי לקדם את מטרותיכם בחיים. מרבית הזמן שלכם עובר בצורך להוכיח את עצמכם שוב ושוב כדי לוודא שהאמון שנתנו בכם מצדיק את עצמו.

סרטן


התקופה האינטנסיבית בחייכם עדיין לא נגמרה, ונראה שאתם עוברים מעניין לעניין במהירות, ובכל מקום אתם דורשים מעצמכם לתת את המקסימום, למרות שעובדה זו עולה לכם לעיתים בהוצאת אנרגיה מיותרת. ייתכן ואתם מרגישים שיש לכם מחויבות כלפי הבית והמשפחה, ועובדה זו גורמת לכם לתסכול מסוים, כיוון שהיא למעשה פועלת כרגע כנגד הרצון הטבעי שלכם. חשוב שתפעלו בהגיון ופחות תשקיעו רגשות בכל דבר.

אריה


בזמן הזה יש לכם תוכניות לנסוע לטייל במקום כלשהו, ועדיף במקום הרחוק ממקום מגוריכם הטבעי כדי שתוכלו להרגיש שאתם מתאווררים. הנסיעות עשויות להגיע באופן פתאומי וליעדים אקזוטיים. זה הזמן הנכון עבורכם לבדוק את התוכניות של האנשים הקרובים לכם כיוון שאתם יכולים לצרף אותם אליכם. ולפני כן, תוכלו להסדיר את כל העניינים הבירוקרטיים שלכם כיוון שעכשיו הכל ילך מהר וחלק יותר.

בתולה


הנושא הכלכלי מאוד מעסיק אתכם ובמקביל גם מבלבל, כיוון שאתם לא בטוחים שאתם פועלים נכון למרות שאתם מקווים שאכן אתם מתנהלים בדרך הנכונה. הרשו לעצמכם לחרוג מהתוכניות שקבעתם לעצמכם בכך שתפעלו בשונה מהתוכנית המקורית. חשיבה מחוץ לקופסה תעזור לכם לממש את תוכניותיכם ותעזור לכם להגיע מהר יותר ליעדים אליהם אתם שואפים.

מאזניים


הכוכב מארס ימשיך להימצא במזל שלכם למשך החודשיים הקרובים בנסיגה, כך שכל אירוע יוקצן אצלכם יותר. הכוונות שלכם אכן טובות, אך אתם חייבים לוודא שהאנשים הסמוכים אליכם יכולים לעמוד בקצב שאתם מכתיבים להם לאחרונה. מבחינה כספית עדיין לא הסתיימה התקופה שבה אתם חייבים להתנהל אחרת על מנת שתוכלו לצאת מהמצב העדין שבו אתם שרויים.

עקרב


במהלך החודש הקרוב, תימצא השמש בשמיים במקום המקושר אצלכם עם נושאי עבודה ובריאות, כך שאלה הם שתי התחומים שבהם אתם חייבים לתת את הדעת ולא לזלזל גם בדברים קטנים שאולי כרגע לא נראים לכם חשובים בהיבט הראשוני. ייתכן שתמצאו את עצמכם הרבה יותר יצירתיים ותרצו להחצין את כל האנרגיה שהצטברה אצלכם דרך עשייה מקורית ואולי אפילו גיוון עם תחביבים חדשים.

קשת


אתם ממשיכים להיות עסוקים בנסיון להבין את המניעים הפנימיים שלכם עד כדי כך שכמעט אין לכם סבלנות לעשות משהו אחר. מבחינה חברתית, אתם חווים אכזבות, ואנשים שפעם עניינו אתכם, עכשיו נראים לכם שטחיים וריקנים. הגיע הזמן שלכם להרשות לעצמכם לבלות קצת יותר ולגרום לאני הפנימי שלכם השוחר כל כך לחופש אישי גם להרגיש אותו. בילויים חדשים במקומות מרתקים יעזרו לכם מאוד.

גדי


השבוע נפתח כאשר הירח בשמיים מבקר אצלכם בבית היצירה, הילדים והקשרים הבין אישיים, כך שאלה מכם שמחפשים לשמח עצמם בקשרים חדשים יכולים השבוע למצוא לעצמכם פרויקטים חדשים שיעזרו לכם לממש זאת. כמו כן, נראה שעדיין המשפחה הקרובה שלכם מצפה מכם שתעזרו לה יותר ותהיו פחות ממוקדים בעצמכם, ואכן ככל שתעזרו לאחרים, תצאו יותר נשכרים.

דלי


הכוכב וונוס עדיין נמצא במזל שלכם וגורם לכך שלחלקכם הגדול מגיעים ימים שבהם אתם מרגישים מאוד מרוצים עם עצמכם ומתפנקים בשמחות והנאות קטנות. ייתכן שההיערכות החדשה שלכם בחיים זקוקה לרענון כלכלי, כך שמומלץ לכם להתייעץ עם בעלי מקצוע שיוכלו לעזור לכם לפעול בהתאם ולא לעשות טעויות. מאחר וונוס היא גם שליטת הכספים, הרי שעכשיו זהו בדיוק הזמן הנכון.

דגים


כוכב התקשורת מרקורי יימצא במזל שלכם למשך השבוע הקרוב וגם למשך כל החודש הקרוב, כך שזה בדיוק הזמן המתאים לבטא את עצמכם בצורה מילולית. מאחר ואתם מזל מופנם בדרך כלל, הרי שכוכב מרקורי יעזור לכם להחצין את רגשותיכם בדיוק במקומות שאתם לא בטוחים שזה הדבר הנכון לכם לעשות. הגיע הזמן שתהיו שלמים עם העשייה שלכם ולכן תיאום ציפיות, הוא חלק מתהליך כולל אותו אתם עוברים.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש