ד"ר לייף

מאת: או-מד מדיקל ● 22/5/2014 09:06 ● ערב ערב 2655
אין צורך לנסוע למרכז הארץ כדי לפתור בעיות כאבי פרקים ודורבן או למטרת טיפולי עור ושרירים אחרי ניתוח. אצל 'ד"ר לייף' יעשו הכל כדי להקל עליכם ולחסוך מכם את הנסיעות ואת ההוצאות הכספיות המיותרות
ד''ר לייף

'ד"ר לייף' הוא לא עוד מכון אסתטיקה. שיטת הטיפול כאן בלקוחות קיימת מזה עשרות שנים, שיטה שהתפתחה עם הזמן תוך כדי לימוד ומחקר בלתי פוסק, והיא נעזרת במכשירים ובתכשירים שהם המילה האחרונה בתחום. כדי להישאר עם יד על הדופק, בעלי 'ד"ר לייף' מבקרים בתערוכות שונות בעולם העוסקות בתחום ורוכשים מכשירים חדשים כדי לשפר את רמת הטיפול בלקוחותיהם.
בין המכשירים החדשים שתמצאו בד"ר לייף באילת:
ION מכשיר אנטי אייג'ינג המטפל בעור וגם בנפש
למה מיועד? מצוין לטיפול אחרי כל ניתוח. למי מתאים? לילדים וגם למבוגרים. מה עושה? המכשיר מאיץ את החלמת העור, מפחית ריאקציות וממקסם את התוצאה וההרגשה הטובה. המכשיר משתמש בטכנולוגית טיפול חדשנית המבוססת על הזרמת יונים שליליים בריכוז גבוה מאוד, העוברים דרך מערכת הנשימה, בשילוב ג'ל ייעודי המאיץ את חדירת היונים לעור. הטיפול מתבצע בשילוב קסדה מיוחדת המיועדת למניעת התפזרות היונים. המכשיר מצוין לניקוי סינוסים, נגד רעשים באוזניים ולהפרעות בשמיעה.
MASTER BLAST MP 100 מכשיר העובד על גלי הלם
מסייע בטיפול בבעיות כמו דורבן, כאבי גב, דלקות בכף היד ובפרקי הידיים, בברכיים, כאבים בגיד אכילס ובקרסול.

DR LIFE MK -400 L


סילוק פסולת ורעלים, טיפול בצלוליטיס, הפחתת משקל ושומן, שיפור בזרימת הלימפה והדם, הרפיה ושחרור מתחים, הרחקת עודפי נוזלים, שיפור מרקם העור, כיווצי שרירים במצבי חולשה פיזית, דלקות, ריפוי פצעים, נדודי שינה, חולשה חיסונית, עצירות ועוד.
VTIGHT-מכשיר פורץ דרך לטיפולי פנים
פועל להפחתת קמטים, קמטוטים, סימני מתיחה ועור רפוי בטכנולוגיה המפעילה שלושה תדרי רדיו שונים ומימד רביעי נוסף, רב ערוצי, העושה שימוש בשלושת התדרים. התדרים מונעים כאב ותחושת אי נוחות. הידית של המכשיר היא ידית קרח, המאלחשת כאב ומונעת כוויות. התוצאות של הטיפול הן מיידיות.

CAVI-LIPO - מכשיר להמסת שומנים


המכשיר המתקדם בעולם להמסת שומן וטיפול בצלוליט. ממיס שומן בכל אזור בגוף ללא טיפול פולשני וללא התערבות כירורגית, עובד בשיטת קביטאציה קולית, היוצרת בועות על נוזל קלוע וגורמות להמסת שומן והפחתת צלוליט. עוזר להצרת היקפים בין 4-10 סמ' בבטן, ישבן, זרועות ורגליים. עשרות רבות של לקוחות מרוצות כבר סיימו את טיפולי המסת השומן והסרת ההיקפים אצל 'ד"ר לייף' ועם עובדות בשטח אי אפשר להתווכח – המכשיר עושה את העבודה בצורה הטובה ביותר ומביא לתוצאות משביעות רצון.
בנוסף למכשירים אלה, אצל ד"ר לייף תוכלו ליהנות ממגוון רחב של טיפולים ומכשירים – טיפולי בריאות וגם טיפולי אסתטיקה.
בין טיפולי הבריאות המוצעים כאן: הרחקה יעילה של פסולת ורעלים, טיפול בדליות ובעיות בעורקים, טיפול במצבי כיווץ ברקמות מקשרות, פקקת חריפה (טרומבוזיס), איזון רמת החומציות בגוף וטיפול בבעיות שינה.
בין טיפולי האסתטיקה המוצעים בד"ר לייף: טיפול בצלוליטיס, טיפולי הרזיה, טשטוש או העלמה של סימני מתיחה, טיפול לאחר ניתוח פלסטי, טיפול לאחר לידה (חזרה לגזרה שלפני הלידה), טיפול ארומה תרפי ועוד.
ד"ר מוניקה הרצמן וצוות המכון מזמינים אתכם לבוא, להתרשם וליהנות.


מיקום: אנפה 1, קומת כניסה חנות 33
טלפון ליצירת קשר: 050-9005022, 08-9363745
WWW.DRLIFE.CO.IL.






חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש