אופטיקה רוטמן

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 12/6/2014 11:55 ● ערב ערב 2658
כבר קרוב ל- 40 שנה, ש'אופטיקה רוטמן' מספקת שירות מקצועי וחם לתושבי אילת ולתיירים בתחום הראייה. כעסק משפחתי בין-דורי מודעים ב'אופטיקה רוטמן' לחשיבות השירות והידיעה שכשמדובר בבריאות העיניים שלכם - אין משחקים. הלקוחות מגיעים מאילת, מהארץ ומהעולם בקביעות במשך שנים כיוון שגם הם יודעים שאופטיקה באילת זה 'אופטיקה רוטמן'
אופטיקה רוטמן

כשאומרים 'אופטיקה רוטמן' – אומרים אמינות, מקצועיות ושירות ללא דופי. ואם באמינות עסקינן, אז כדאי שתדעו ש'אופטיקה רוטמן', כאמור עם רזומה של כמעט 40 שנה (!), מתהדרת באופטומטריסטים מוסמכים בעלי רשיון, כי הם ורק הם יכולים להתאים לכם בדיוק את המשקפיים או העדשות להם אתם זקוקים. "אנשים רבים מגיעים אלינו עם משקפיים שתוקנו במקומות אחרים, כאלה ללא רשיון, ומבקשים שנתקן את המשקפיים שוב. האופטומטריסטים המוסמכים שלנו יותר משמחים לתקן את המשקפיים באופן מקצועי שיבטיח שלא תצטרכו לחזור לתקן אותם שוב ושוב", מספר לנו בעל החנות, יועד רוטמן.
פעם, כשאילת היתה קטנה וחביבה, היתה רק חנות אופטומטריסט אחת – 'רוטמן'. עם השנים, נוספו עוד, אך הוותק, היושר והמקצועיות, הם תמיד הפרמטרים שעשו את ההבדל. ב'רוטמן', זאת כולם יודעים, מצטיידים במשקפיים איכותיות לזמן רב. ובכלל לחזור ל'רוטמן' כל פעם מחדש, זה כמו לחזור הביתה: מקום בו לא רק השירות אדיב והיחס הוגן, אלא גם המחירים ומעל הכל - כולם כאן יודעים מה אתם אוהבים, מה טוב לכם או במילים אחרות - מכירים את הראש שלכם. זה בדיוק הייחוד ב'אופטיקה רוטמן'. מקום שהוא לא רק עסק משפחתי, אלא שכל אחד שמגיע אליו מרגיש חלק מהמשפחה. לא לחינם מלווים את החנות אלפי לקוחות קבועים ומצטרפים אליה חדשים ששמעו מחבריהם על החנות המקצועית הזו.

אז מה יש לנו כאן בחנות?
"אנו עדיין גאים להוביל בטכנולוגיה ובשירות, כשלנגד עינינו לפני הכל שמים את הטיפול בראייה. בחנות - מגוון רחב של מסגרות ראייה ומשקפי שמש ממיטב החברות בטכנולוגיות המתקדמות בעולם. באמתחתנו - משקפיים לפנים צרות/רחבות במיוחד, משקפיים עגולים, מעוצבים, צבעוניים, זולים ויקרים. את עדשות הראייה או עדשות המגע אנו מתאימים בקפידה ממיטב היצרנים השונים, כל מקרה לגופו. כל זאת כמובן על ידי אופטומטריסטים מוסמכים ומורשים, שמתעדכנים חדשות לבקרים בחידושים בתחום. במקום מתבצעות כמובן בדיקות ראייה מקצועיות וכן באמתחתנו מעבדה משוכללת לליטוש עדשות המצוידת במילה האחרונה של הציוד בתחום מכשירי הראיה וכל העבודה נעשית במקום, כך שאת המשקפיים שבחרת תוכל לקבל כבר למחרת היום, ובמקרי חירום אפילו באותו יום. מדי פעם יש אצלנו מבצעים – שווה להתעדכן".
אופטיקה רוטמן, מרכז עירוני משרדי הממשלה (מול בית הדואר המרכזי). טלפון: 08-6334114.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש