הקול דבש- 2

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 12/6/2014 12:05 ● ערב ערב 2658
אחרי ההצלחה הגדולה של פרויקט הקיץ 'הקול דבש', חוזר הפרויקט ובגדול בניצוחם של מירב ורמי פוקס= אם גם אתם אוהבים לשיר, חולמים על קריירה מוסיקלית ורוצים לגעת בעולם הזוהר- אל תפספסו את האודישנים לעונה השנייה
הקול דבש- 2

12 צעירים נרגשים עמדו בסוף הקיץ שעבר על הבמה בחזית ה'אייס מול' והפליאו את הקהל ביכולותיהם המוסיקליות. הייתה זו סיומת מופלאה לתהליך של חודשיים שעברו הצעירים במסגרת פרויקט 'הקול דבש' שהתקיים לראשונה באילת. ההצלחה הייתה ברורה וסחפה את הוגי הרעיון מירב לוין- פוקס ובעלה רמי פוקס, 'בראשית הפקות', המתמחים בהפקות תרבות ומוסיקה ותחרויות כישרונות צעירים, לסיבוב שני ומתבקש של פרויקט 'הקול דבש'. בימים אלו רוקמת העונה השנייה עור וגידים, מה שאומר שבתאריך 13-7-14, יום ראשון, בין השעות 10:00-15:00 יתקיימו האודישנים ב'דה מקס'.
אם גם ילדכם אוהבים מוסיקה, אוהבים לשיר וחולמים להגיע רחוק, זה בדיוק המקום בשבילם. כל שעליכם לעשות זה להביא אותם לאודישנים בזמן, עם שני שירים מוכנים, ולקוות שעבור צוות השופטים זה יספיק כדי להעביר אותם לשלב הבא- שלב הסדנה, שתמשך במשך כל ימי החופש הגדול. האודישנים יחולקו לשתי קבוצות גיל, ילדי כתות ג'-ו' וילדי כתות ז'- י'ב. לסדנה יועברו בין 30-40 ילדים שייהנו מחבילה שלמה של העשרה מוסיקלית בימי הקיץ. בחודשים יולי ואוגוסט אחת לשבוע ולמשך שלוש שעות ברציפות הם יפגשו עם מירב ורמי, אנשי מוסיקה והפקה, שיעניקו להם כלים רבים בעולם המוסיקה: הדרכה בימתית בתחום השירה, פיתוח קול, עמידה על במה, הסברים, רקע והכרה של עולם הבידור, כל מה שיכין אותם מקצועית ומנטלית לאירוע סיום הקיץ שיתקיים בסוף הפרויקט. באירוע עצמו יבחרו 12 ילדים מכל שכבת גיל והם יעמדו על הבמה בתחרות הכישרונות הצעירים אל מול קהל של מאות מתושבי העיר, כשכמובן, גם השנה, יוענקו לזוכים פרסים יקרי ערך.
"בשנה שעברה קיבלנו תגובות נלהבות מאוד, הן מצד הורים לילדים שלקחו חלק בפרויקט והן מצד הילדים עצמם שנהנו בראש ובראשונה מעצם התהליך", אומרת השבוע מירב לוין- פוקס. "אנחנו לא מאמינים שבמוסיקה זה זבנג וגמרנו אלא תהליך שמצריך הכנה והבנה", מוסיף רמי, "ואת זה אנחנו נותנים לצעירים בסדנה".
לפרויקט שותפים גם השנה הוועדה לקידום מעמד הילד והנוער בעיריית אילת, עיתון 'ערב ערב' ו'מה נשמע', רדיו 'קול הים האדום' וה'דה מקס'.

תמונת כתבה
צילום: יניב כהן


לפרטים נוספים ולהרשמה לאודישנים- 052-3020220

חדשות אילת