זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 12/6/2014 12:13 ● ערב ערב 2658
מאת: רחל ארז
זודיאק

טלה-


ישנו טון כללי שמשקף חופשה וחגיגה. הקלפים מספרים על בילוי או אירוע חגיגי מיוחד בחיק המשפחה. הקלפים גם מלמדים שהאנרגיה הזוגית טיפסה לפסגות שמהן ניתן לבנות המשכיות יציבה לעתיד הרחוק. צפויה האטה ובלימה בענייני עבודה ועסקים ויש להבין ולקבל את רוח התקופה.

שור-


את השוורים תלווה הרגשה שהנה הסיוע לו הם מייחלים מגיע די מהר וממקור בלתי צפוי. פרגון וחיזוקים חיוניים ביותר כעת עבורכם ותמיכה זו אכן תופיע מתוך הקהילה הביתית המשפחתית.

תאומים-


בחגיגות יום ההולדת השגרה קורצת, ושוב בתום החגים והאירוח אתם נהנים ממסגרת ביתית שקטה. נושאי העבודה לא מיטיבים עם העצמאים שבכם וישנה תחושה מתסכלת שתעלם ברגע שתבינו את סוד השינוי שעליכם לבצע- יתכן וזה יהיה קשור בקורס קצר.

סרטן-


הקלפים מלמדים על מאבק פנימי מעיק בכל הקשור לזוגיות ולנושא האהבה. תתכן בימים אלו תחושת בדידות וגעגוע, אבל כל הקשור ללימודים גבוהים מבטיח הצלחה רבה. בן משפחה קרוב יפעיל מניפולציה בכדי לבחון את רגשותיכם, מוטב לא ליפול במלכודת.

אריה-


העקשנות שלכם בתחום העבודה תתברר כמשתלמת ונראה כי אתם משיגים את מבוקשכם ויתכן אף כי ייחתם חוזה עבודה מבטיח. התחום הרומנטי שוקע בשגרה שגורמת לתחושת התמוססות רגשית ושפיטה שאינה במקומה. הרפו מביקורת וצרו את השינוי המיוחל.

בתולה-


פרידות וניתוקים רגשיים מאפיינים את תחילת השבוע הקרוב, כך שרוב בני מזל בתולה ירגישו תדר מעיק ותחושת בהילות לתקן ולמזער נזקים. בנושא העבודה מסתמנת מגמת קידום רווחה ועליה בביטחון העצמי האישי.

מאזניים-


אי בהירות יכולה להוציא אתכם משלוותכם בעיקר בגלל עיכובים כמעט בכל התחומים. נסיעות ומפגשים יוצאי דופן יפתחו בפניכם אפיקים מעניינים וחדשים. לקראת שלישי תקבלו הצעה רומנטית מפתה. קיים איזון הרמוני בין שכל ללב וזוהי נקודה מנצחת.

עקרב-


התעוררות והתחדשות בפתח. זה מה שאתם צריכים וזה מה שקורה. עסקה שתתבטל תתברר כדבר שבא להגן עליכם מפני חוסר יושר. מוטב לקרוא את השורות הקטנות בטרם תחתמו על חוזה כלשהו. במבחנים מכל סוג המזל ישרת את התנאים ומובטחת הצלחה.

קשת-


נראה כי החגיגות נמשכות לאורך החודש כולו. מתנות ופינוקים והזדמנות להחליף ולשדרג את כלי הרכב תעמוד על הפרק. לקשתיות מומלץ להימנע מהריון בלתי צפוי או רצוי. לאלו שהתלבטו בנוגע למקום העבודה תתכן הפתעה מפתה.

גדי-


זכייה מהימורים או הצלחה מפעילות שנעשית ללא מחשבה. התחום הזוגי לא מפנק והרגישות שלכם בשיאה. בעבודה אתם מככבים כרגיל ומטפסים לשיאים חדשים. לאלו שמתכננים חופשה ישנה הבטחה לאנרגיה קלילה וזורמת והנאה רבה גם בכל הקשור לחיזור ורומנטיקה.

דלי-


בילוי בחיק המשפחה יאפיין ימים אלו. מפגשים נוסטלגיים יעצימו את החסך לכך. בדיקה מדוקדקת בקופות החיסכון מראה כי מצבכם הרבה יותר טוב ממה שחשבתם. למי שצפויה התמודדות משפטית בימים אלו יתכנו עיכוב ודחייה.

דגים-


זו לכם אחת הפעמים הבודדות שבהן אתם מתענגים על מילים מחמיאות בתחום הרומנטי. הרבה הנאה יצריות ובילויים. לאלו שיש ילדים צפויה גאווה רבה מהבוגרים שבהם. אלו שהתלבטו בנושא הלימודים האסימון ישתחרר ותסתמן מגמה ומסלול ברור בתחום שיתבהר למולכם.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש