פרסומת
דלג

נוסעת: סדרן 'אגד' קרע את תלונתי ואמר: 'טוסי מפה'

מאת: עומר כרמון ● 13/6/2014 22:32 ● ערב ערב 2658
נוסעת 'אגד' שהגיעה למשרדי החברה כדי להתלונן על כך שהאוטובוס לא עצר בתחנה, נתקלה לטענתה, ביחס מביש של הסדרן: הוא סירב לאפשר לה לקבל העתק של תלונתה וכשהיא התעקשה על זכותה, קרע את טופס התלונה וגירש אותה ממשרדו. חברת 'אגד': "מבירור ראשוני שערך סדרן הסניף עולה, כי נהג האוטובוס לא ראה את הנוסעת בתחנה ועל כן לא עצר. תשובה זו לא הניחה את דעתה של הנוסעת ועוררה חוסר אמון וחשדנות, אשר לא אפשר לסדרן להשלים את תהליך הגשת התלונה"
נוסעת: סדרן 'אגד' קרע את תלונתי ואמר: 'טוסי מפה'

תושבת העיר, בת 38, פנתה ל'ערב ערב' בתלונה לגבי התנהגות סדרן 'אגד' ואי עצירתם של אוטובוסים בתחנה הסמוכה לאזור התעשייה. מחברת 'אגד' נמסר תחילה בתגובה, כי בירור שעשה מנהל הסניף, מצא כי הסדרן הפעיל שיקול דעת מוטעה ויינקטו נגדו צעדי משמעת. אולם זמן קצר לאחר מכן העבירה החברה תגובה מתוקנת, המנקה את הסדרן מכל רבב.

"אני לא חייב לך שום דבר"


"ביום שישי, 30.5.14, בשעה 13:35, הגעתי לתחנה ברחוב חטיבת גולני והמתנתי לאוטובוס", סיפרה הנוסעת ל'ערב ערב'. "האוטובוס, ולא בפעם הראשונה, עבר ולא עצר. בדרך כלל אני מתעצבנת ולוקחת מונית בלית ברירה, אבל הפעם לא היה עלי כסף מזומן כדי לקחת מונית, ונאלצתי, בחום הנורא שהיה באותו יום, ללכת ברגל לעבודתי בקניון 'מול הים'. אני צעירה. אני יכולה ללכת ברגל, אבל מה יעשו אנשים מבוגרים? מכיוון שכבר הלכתי ברגל, אמרתי לעצמי שאעבור במשרדי 'אגד' בתחנה המרכזית, כדי להתלונן ולבקש מהסדרן שיעביר את התלונה למנהלים. ניגשתי לסדרן, אמרתי לו שהנהג לא עצר בתחנה. נהג שהיה שם אמר לי שאם הנוסע לא עמד כשראה את האוטובוס מתקרב, זאת בעיה שלו. אמרתי לו שקמתי וסימנתי לנהג שיעצור. אבל אם היה מדובר באדם מבוגר, הוא תמיד רואה את האוטובוס? הוא תמיד יכול לעמוד במהירות? הסדרן התחיל לרשום את התלונה שלי. התקשר לנהג ושאל אותו אם לא עצר. אמר שהוא לא ראה בתחנה אף אחד. אני קוראת וכותבת רוסית ולא הבנתי בדיוק מה הסדרן כתב, אבל הסכמתי לחתום על מה שהוא כתב, בתנאי שיאפשר לי לצלם את זה. אמרתי לו שאני רוצה העתק של התלונה. הוא אמר שאין לו מכונת צילום. אמרתי שאצא החוצה ואצלם ואחזיר לו את זה. הוא ענה לי: 'לא אביא לך את זה'. כשאמרתי לו שהוא חייב לתת לי העתק של התלונה, הוא אמר לי: 'את יודעת מה, אני לא חייב לך שום דבר'. קרע את המכתב מול הפנים שלי, זרק אותו לזבל, ואמר: 'לא ראיתי אותך, לא שמעתי ממך. טוסי מפה'. עמדתי בחוץ והתחלתי לבכות מתסכול. שלושה גברים תוקפנים. מה אני יכולה לעשות מולם? בעלי התקשר אלי בטלפון ושאל מה קורה. סיפרתי לו והוא הגיע לתחנה וביקש מהסדרן שיכתוב תלונה מסודרת וייתן לנו העתק. הסדרן נעל את הדלת, קרא למאבטח. באילת אין אוטובוס בכל חמש דקות, אלא רק כל חצי שעה. גם חם פה נורא. אני עובדת כדיילת שירות ובגלל שהאוטובוסים לא עוצרים, אני נאלצת להגיע כשכולי זיעה. זה נורא. אני אמורה לתת שירות ללקוחות. אצלנו, אם מישהו נותן שירות לא טוב ללקוחות, מעיפים אותו מהעבודה, אבל ב'אגד' קורעים את המכתב מול הפנים ואומרים לי: 'טוסי מפה'.

"מצרים על התנהלות זו"


דובר 'אגד', רון רטנר מסר בתגובה: "פניית 'ערב ערב באילת' עוסקת בתלונה על תפקוד נהג אוטובוס בקו 1 והשתלשלות האירועים שליוותה את הגשת התלונה. מבירור ראשוני שערך סדרן הסניף עולה, כי נהג האוטובוס לא ראה את הנוסעת בתחנה ועל כן לא עצר. תשובה זו לא הניחה את דעתה של הנוסעת ועוררה חוסר אמון וחשדנות, אשר לא אפשר לסדרן להשלים את תהליך הגשת התלונה. יצוין, כי בניגוד לנרמז בפניית העיתון הוזעקו אנשי האבטחה בשל חשש להפעלת אלימות בעקבות איומים שהשמיעו בני הזוג כלפי הסדרן. למרות התנהגות זו ניסה מנהל הסניף ליצור קשר טלפוני עם המתלוננת ולזמנה למשרדו במטרה לטפל בתלונה, אולם ניסיונות אלו לא נענו".

חדשות אילת