W שעונים ותכשיטים

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 2/7/2014 13:41 ● ערב ערב 2661
אי אפשר שלא להתאהב בחנות 'W שעונים ותכשיטים', המעוצבת בטוב טעם בצבעים בהירים. נכנסים פעם אחת – ומתמכרים.
W שעונים ותכשיטים

ב'W שעונים ותכשיטים' תוכל למצוא מעל 50 מותגים של שעונים שונים המתאימים לכל דורש. החברות היוקרתיות המיוצגות ב'W שעונים ותכשיטים' הן: 'OMEGA', 'LONGINES', 'FREDERIQUE CONSTANT', 'ORIS', 'TISSOT', 'VICTORINOX', 'CERTINA'. כמו כן, תוכלו למצוא בחנות גם שעונים של מותגי צעירים זולים יותר כמו 'SWATCH', 'CASIO', 'G SHOCK'. בטווח הביניים תוכלו למצוא מותגי שעוני אופנה כמו 'CALVIN KLEIN', 'DONNA KARAN', 'MICHAEL KORS', 'DIESEL'.
בתחום התכשיטים, מייצגת 'W שעונים ותכשיטים' את חברות 'מילר' ו'פנדורה' באילת. בנוסף, תמצאו בחנות ליין תכשיטים מיוחד שלה, פרי עבודתן של מעצבות תכשיטים ידועות שם.
ב'W שעונים ותכשיטים' מעניקים שירות לכל סוגי השעונים, תיקונים, החלפת רצועות, החלפת סוללות. כמו כן, במקום תמצאו גם שירות תיקונים לתכשיטים.
W' שעונים ותכשיטים' חרטה על דגלה שירות בלתי מתפשר, איכות, אחריות על כל הפריטים בחנות, ועל ליין התכשיטים של החנות - אחריות לכל החיים (על היהלומים). בנוסף, מבטיחים ב'W שעונים ותכשיטים' חוויית שירות אחרת: צוות החנות מפנק כל אחד ואחת מהלקוחות בקפה ועוד פינוקים, וזה עוד לפני שהגיעו לשלב הרכישה.
בקרוב תחגוג החנות שנתיים, וזו עוד הוכחה לכך, שהיא הולכת ומתקבעת בנוף האילתי.

W' שעונים ותכשיטים', קניון 'פארק הקרח' – קומה שנייה, טלפון: 08-6522922, חפשו אותנו בפייסבוק – W שעונים ותכשיטים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש