תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 24/7/2014 09:20 ● ערב ערב 2664
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


השבוע נכנס הכוכב יופיטר המוכר גם בשם כוכב השפע וההזדמנויות למזל שלכם למשך כל השנה הקרובה. זוהי שנה שעומדת להיות מלאת התחלות חדשות.

סרטן


הכוכב וונוס נמצא מהשבוע ולמשך כל החודש הקרוב במזל שלכם, ולכן תהייה זו הזדמנות לשמח את עצמכם דרך אירועים שונים שבהם תרגישו מפונקים. גם הכוכב מרקורי נכנס למזל שלכם למשך החודש הקרוב, ולכן תהייה זו ההזדמנות שלכם לבטא את עצמכם בכל התחומים בהם אתם עדיין חושבים שנשאר לכם מה לומר. הכוכב יופיטר נכנס לבית הכספים שלכם כך שגם מבחינה כלכלית אתם עומדים בפני שיפור.

אריה


ילידי יום ההולדת פותחים מהחודש הקרוב מהלך חדש ומשמעותי מאוד לטובה בגלל העובדה שהכוכב יופיטר המביא הזדמנויות מגיע למזל שלכם ומביא לכם התחלות חדשות ומעניינות. מצד אחד בחודש הקרוב עדיין תצטרכו לפעול בדרך מאוד עדינה מבלי לשתף את הקרובים לכם במחשבותיכם, עובדה שאולי לא תתקבל כמוצלחת מלכתחילה, אך בהמשך נראה שבכל זאת תחליטו את הנכון עבורכם.

בתולה


אתם נמצאים בתקופה מצוינת שבה אתם יכולים לחזק את מעמדכם בציבור, ואנשים ייראו אתכם כפי שאתם באמת מעוניינים שיראו ויבינו אתכם. בדרך כלל אתם אלה שמתגייסים לטובת האחרים ופחות מבקשים את הזמן הזה לעצמכם, והנה במשך כל החודש הקרוב, תוכלו להיות קשובים גם לעצמכם ובעיקר תוכלו לגרום לכך שאנשים יראו אתכם ואת פועלכם בדרך הנכונה.

מאזניים


השמש נכנסת השבוע ולמשך כל החודש הקרוב אל בית החברה שלכם ולכן יהיה זה מצוין עבורכם לחזק את הקשרים החברתיים שלכם כיוון שנראה שאתם בכיוון הנכון להתחלות חדשות מבחינה חברתית. הכוכב מארס עדיין במזל שלכם ולכן נראה שהגיע הזמן להיכנס בכל הכוח בפרויקטים שבהם אתם מאמינים שצריכים להיעשות. פיתחו את תפיסת העולם שלכם לקבל דברים שונים מהרגיל בחייכם בברכה.

עקרב


בתקופה הזו אתם חייבים לעזור לעצמכם דווקא דרך העובדה שהכוכב סטורן נמצא עכשיו במזל שלכם וגורם לכם לקחת אחריות על נושאים רבים בחייכם. אחת הדרכים שתהיה נכונה לכם היא לפתח את השכלתכם האישית. מומלץ לכם ללמוד ולהתפתח בתחומים חדשים שיכולים לעזור לכם גם לפתח לעצמכם את ערוץ התקשורת וגם לפתח את האינטואיציה הטבעית שלכם.

קשת


נראה שבתקופה האחרונה הפחדים שלכם קמים עליכם ואתם שבויים בדפוסים ישנים של חייכם שכבר מזמן אינם משרתים אתכם אך בכוח האינרצייה עדיין מנהלים אתכם. תפיסת העולם שלכם משתנה כל הזמן בהתאם לנסיבות הקיימות והנה הגיע הזמן שלכם לבדוק עם עצמכם כיצד לחזק את הביטחון שלכם וכיצד אתם יכולים לנצל את המצב הקיים לתועלתכם.
השנה תהייה טובה ללמוד תחום חדש שיעזור לכם להתפתחות.

גדי


הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם במקום המקושר למערכות יחסים ושותפויות. זה בדיוק הזמן להקשיב מה מנסים להגיד לכם הקרובים אליכם וכיצד אתם יכולים להיעזר בהם במקומות שאתם צריכים עזרה והגיע הזמן שתתנו גם לאחרים להציע לכם את עזרתם על מנת שתוכלו להתפתח במקומות שבהם אתם מרגישים פחות חזקים אך עדיין מעוניינים להוכיח את יכולותיכם.

דלי


בשנה הקרובה ייכנס הכוכב יופיטר אל בית הזוגיות והשותפויות שלכם כך שזו התחלה נהדרת עבורכם לטפח את הזוגיות הקיימת או במידה ועדיין לא הכרתם את החלק השני, הרי שעכשיו יש לכם את ההזדמנות להכיר את הפרטנרים הנכונים לכם להמשך החיים. גם מבחינה מקצועית אתם יכולים לעזור ולשווק את עצמכם בצורה הטובה ביותר ולהצליח בה.

דגים


מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם צעירים מכם במשפחה הקרובה לכם. אתם נותנים מעצמכם ברמה המאוד משמעותית וגורמים לאחרים להרגיש טוב מאוד ויחד עם כך, אתם לא תמיד מעניקים לעצמכם את התודה המתאימה לכם. מומלץ לכם לנסות וללמוד קורסים שיכולים לעזור לכם לטפח את האישיות שלכם ובעיקר קורסים באסרטיביות שיגרמו לכם ללמוד לדעת גם לקבל.

טלה


בשבוע הקרוב, תהיו עסוקים מאוד בכל מה שקורה ומתרחש במסגרת חייכם האישיים עם הסביבה הקרובה לכם. ייתכן שלא תוכלו לשתף את הקרובים לכם במחשבותיכם האישיות הכמוסות ביותר, אך זוהי כרגע הדרך הנכונה להתנהלות. החופש האישי שאותו אתם מרגישים שאתם חייבים לעצמכם, לא תמיד מגיע בדרך שאתם מצפים לו ולכן אתם מגיבים לעיתים קרובות בדרך אימפולסיבית למדי.

שור


הכוכב יופיטר נכנס לבית המשפחה במפה שלכם, ולכן תהייה זו שנה שבה תוכלו ליהנות מהתפתחויות בכל הנוגע למשפחה ולבשורות משמחות. זה יהיה גם הזמן הנכון שבו תוכלו לפתוח נושאים ישנים ומציקים במעגל המשפחתי הראשון שלכם ותקבלו גם את הפידבקים הנכונים להמשך היחסים בצורה הטובה ביותר. זה הזמן לשפר ולשדרג את סביבת המגורים הקרובה שלכם.

תאומים


מבחינה כספית, השנה האחרונה היתה טובה לכם ולכן נראה שמצבכם השתפר מאוד ויכולתם להרשות לעצמכם תחומים חדשים בחייכם שעד עכשיו לא נהניתם מהם. גם בחודש הקרוב תוכלו להיות מאוד מרוצים מסך כל ההתנהלות של חייכם ומהאפשרויות שנפתחו לפניכם. השנה, תוכלו לשפר את התחושה שלכם בביתכם הפרטי עלי ידי טיפוח, הרחבה, שיפוץ ושינוי הסביבה האישית.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש