זודיאק- תחזית לתאריכים שבין ה – 24-31/7/14

מאת: או-מד מדיקל ● 24/7/2014 09:34 ● ערב ערב 2664
מאת: רחל ארז
זודיאק- תחזית לתאריכים שבין ה – 24-31/7/14

טלה


נחישות וביטחון עצמי יזכו אתכם בהערכה גם אם אינכם חשים בטוחים לגמרי בעצמכם. הניסיון לשנות משהו בגישה המקובלת במקום העבודה לא יתקבל באהדה. התנתקות מהכל תוכל לעזור לכם לראות דברים שלא הבחנתם בהם קודם. נסיעה קצרה יכולה לעשות לכם טוב. מומלץ להציג עמדה ברורה וחד משמעית. חשוב להיות קשובים לנאמר בין המילים.

שור


זמן מצוין להתקדם בתחום בו אתם מתעניינים, הדבר יסייע לכם לשחרר חלק מהלחץ הנפשי שמלווה אתכם לאחרונה. הזדמנות שתעלה על הפרק בקרוב קשורה לעבודה שעשיתם בעבר, ולניסיון חשוב שצברתם. כדאי להשתמש ביתרון זה ולדאוג לכך שאחרים יהיו מודעים לו. כל מה שקשור לזוגיות וליחסים קרובים מודגש. מצאו קצת זמן לעצמכם, אל תתכננו לוח זמנים מהיר מדי.

תאומים


רובכם יבינו שהגיעה השעה לצעד חד-משמעי וקביעת עובדות בשטח. חוסר הוודאות שבה אתם נמצאים גורם לכם להפגין קור רוח בכדי להסתיר את סערת הרוחות שמאפיינת אתכם לרוב. תחושה של אי-שקט תלווה אתכם, דברים עלולים להתלהט ולסעור בגלל הערה קטנה. מומלץ לכם להבליג השבוע כי בשבוע הבא הפתרון יחייך אלכם מאליו.

סרטן


צפוי מפגש נוסטלגי מרתק, אתם תפגשו אנשים מעניינים אשר הגיעו מרחוק או כאלה שיהיו בעלי רקע שונה מאוד משלכם. הם יקבלו אתכם בצורה פתוחה וחמה, גם אם ישנן עדיין בעיות, אתם תרגישו מסוגלים יותר להתמודד עימן. בכל הקשור לכספים, חשוב להימנע מסיכון בכל דרך. הפיתרון לבעיה שהעסיקה אתכם כבר זמן מה וגרמה למתח רב, יגיע בזכות עזרה מאנשים שאכפת להם מכם.

אריה


חדשות טובות שיתקבלו יגרמו לכם לראות את המצב מזווית שונה. קיימת אנרגיה של יצירתיות וישנו רצון לעשות ולממש תוכניות. בבית, האנרגיות שלכם טובות, ויש שגורמים לכם להרגשה טובה ולתחושת ביטחון.על כן שווה לנסות לרסן ולשקול את תגובותיכם ולקבל גם את דעתם של האחרים.

בתולה


רצוי שתגלו גמישות, זה הזמן לתקן, להתקרב ולהדק את היחסים, הקפידו על הדרך בה אתם מתקשרים עם הסובבים. אתם ממהרים להעיר ולהגיב בחריפות, כל מילה מקפיצה אתכם, אתם עם נטיה הרבה יותר ביקורתית, למרות הצורך ביצירת הרמוניה ושיתוף ביחסים הקרובים.

מאזניים


תחושה של אי וודאות במיוחד בנוגע לקשר קרוב בו לתחושתכם, הציפיות מכם רבות מדי. נראה שהמצב הזה גורם לכם להסתייג ושעדיין אינכם מוכנים להתחייבות מהסוג שמצפים מכם, אתם רגישים מאוד לדעתם של אחרים ונוטים להיפגע ממה שנשמע לכם כביקורת. חשוב שתיקחו את הדברים הנאמרים בפרופורציה. יש יכולת לפתור כל מצב באמצעות שיחה. זה הזמן לדבר באופן גלוי על מה שנשמר בבטן.

עקרב


בתקופה רגישה זו כדאי לדבר על הדברים המעיקים עליכם במקום לטפח את הנטייה להיעלב בגלל מידת הרגישות הצפויה בזמן זה.
גישתכם והאופן שבו תציגו את הדברים עשויים להשפיע מאוד על התגובה שבה תיתקלו מצד הסובבים. אל תדברו על התוכניות שלכם, זה עדיין מוקדם ועלול להזיק להתקדמות.עייפות מצטברת חייבת להילקח בחשבון.
חשוב שתפעלו בשיתוף פעולה עם האנשים הקרובים אליכם.

קשת


בכל תחום כמעט, אין להזדרז ולבצע מהלך. זה יתברר כשגוי, נסו למתן. התאזרו בסבלנות, ייתכנו עיכובים, אך תגלו שאין דרך לזרז את התהליכים. אתם מושפעים מאוד ממתחים סביבכם ומשינויים המתרחשים בחייכם והרגשות שלכם קיצוניים. נסו לראות את המצב מעמדה של שקט פנימי ולא להיות קיצוניים.

גדי


חשוב להיעזר במישהו שיש לו ניסיון ושיכול לעזור בפתרון בעיות מטרידות במקום העבודה. באמצעותו תוכלו להתקדם בתחום בו אתם מתעניינים וכן כדאי גם להעז ולהתנסות בתחומים חדשים. אתם יכולים להיווכח בכישורים שלא הכרתם. אתם יצירתיים וטוב יהיה אם תמצאו לעצמכם את הזמן לעסוק בדברים שאתם אוהבים.

דלי


זמן לחוץ מאוד וחשוב לכם לפעול בכמה כיוונים בו זמנית. למרות שאתם עייפים ומרגישים צורך לברוח מהעולם ולהתבודד. הזדמנות חדשה לקדם את הקריירה תעלה על הפרק ותעורר מחדש את השאפתנות למרות שמדובר כרגע ברעיון בלבד, אבל האנרגיה שתתעורר תהווה פתח להתחלה חדשה.

דגים


מתח ואי שקט, קשרים שייווצרו עכשיו יהיו חשובים לכם הן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית. הצורך שלכם בתמיכה ובהבנה מצד אנשים בסביבה בולט. חשוב להעלות נושאים הקשורים ביחסים עם בני הבית והמשפחה, יתכן שהתגובות לא תמיד יהיו אלה שציפיתם לקבל, ולעתים תיתקלו בהתנגדות דווקא במקום שחשבתם שהתמיכה בכם הינה ללא תנאי. אמצו גישה דיפלומטית.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש