"כפר השעשועים" עושים בית ספר למחירים

מאת: אביבה דקל ● 24/7/2014 09:39 ● ערב ערב 2664
בימים אלו כבר אפשר להריח את ריח החזרה לבית הספר. מה שאומר שכמו בכל שנה, זה בדיוק הזמן בו מגיעים המוני ילדים והורים ל'כפר השעשועים' על מנת להצטייד בכל הדרוש לקראת שנת הלמודים החדשה. ובכפר כמו בכפר כבר מחכים לכם עם כל המותגים, השמתו החמים וכל מה שיעשה לילדים שלכם שמח וטוב עם החזרה לבית הספר. אל תחכו לרגע האחרון
''כפר השעשועים'' עושים בית ספר למחירים

מי שמכיר את 'כפר השעשועים' יודע שכאן בכל קיץ אפשר לא רק למצוא את המבחר הגדול בעיר בכל הקשור לחזרה לבית הספר, אלא גם את המחירים הטובים והמשתלמים ביותר. לכן, אם עדיין לא עשיתם את הקניות לקראת החזרה אל ספסל הלימודים, מומלץ לכם לא לחכות יותר כדי שלא תפספסו את הדברים שילדכם באמת רוצים.
"אנחנו מקדימים ומצטיידים במיטב המותגים, בעיקר בשביל האילתים, כדי שייהנו גם הם מכל הטוב שאנו מכינים, לפני שיגיעו ה'צפונים' ויקנו הכל", אומרים לנו ב'כפר השעשועים'. "אצלנו המגוון ענק, ענק, ענק שאין בשום חנות בעיר, במחירים הטובים ביותר שיש ולא פחות חשוב, עם צוות מדהים שמשרת את הלקוחות הכי טוב שאפשר. הצוות הקבוע שלנו, שמתוגבר בימי החופש בבני הנוער האילתים מכירים היטב את האילתים והם מקבלים אצלנו יחס מיוחד חם ואישי וגם הנחה של 10% על כל החנות משך כל השנה (לא כולל מבצעים).

בנוסף להנחה הקבועה של 10% לאילתים, אותה מקבלים תושבי אילת ב'כפר השעשועים' במשך כל השנה על כל החנות (למעט מבצעים), מחכה לכם האילתים הפתעה נוספת. בגליון זה של 'מה נשמע' תמצאו שטר מודפס של 20 ₪, שעם הצגתו תהיו זכאים להנחה נוספת בסכום זה בקניה מעל 150 ₪. לדוגמא: מי שקונה ציוד לבית הספר בסך
150 ₪ מקבל הנחה כוללת של 40 ₪ על הקניה. כדאי מאד לגזור את השטר, למהר לכפר השעשועים, להציג אותו וליהנות מההנחה. תוקף השטר עד סוף אוגוסט.

בין המותגים שמחכים לכם השנה על המדפים ב'כפר השעשועים' תמצאו את הפריטים הבאים:


לבנות:
הלו קיטי, נסיכות, טינקר בל, מרי, ברבי, תותית ועוד.
לבנים:
סמי הכבאי, בוב הבנאי, דייגו, צבי הנינג'ה, פאוור ריינג'ר, כל קבוצות הכדורגל הזכורות לנו מהמונדיאל, מכוניות, מטוסים ועוד.
ל'גדולים': לילי הכבשה, גליס, חממה, השמיניה, פול פרנק, ONE DIRECTION ועוד
ולגדולים עוד יותר תיקים מדהימים של חברת OUT DOOR, אדידס, נייק ו- EXPLORER
כמו כן תמצאו ב'כפר השעשועים' מוצרים של מיטב החברות בשוק: 'קל גב', 'מודן', 'טלבר', ו'פלפוט'. על רוב המוצרים אחריות של שנה ושירות משך כל שנת האחריות. כל בעיה שיש במוצר נבדקת ב'כפר השעשועים' מול הספק, ועושים כמיטב יכולתם למען הלקוח.
ב'כפר השעשועים' תמצאו כל מה שצריך לגן ולבית הספר, החל במחק ועפרון ועד תנ"ך מלא ומילון כיס. הבוגרים ימצאו כאן מחשבון מדעי באישור משרד החינוך ומילון אלקטרוני עברי אנגלי.

"אצלנו כל המוצרים הם במחירים הזולים ביותר – החל ממוצרים במחיר תשעים אגורות", אומרים ב'כפר השעשועים' ,"כל המותגים גם הם הזולים בעיר. אתם מוזמנים לבדוק ולהשוות מחירים ומובטח לנו שתחזרו אלינו. כל מי שעדיין אינו חבר שלנו בדף הפייסבוק מוזמן להיות חבר ולהיכנס לדף הפייסבוק "כפר אילת", ולראות את המגוון הגדול של המוצרים ואת המחירים ולבדוק מבצעים".

תמונת כתבה


תמונת כתבה


'כפר השעשועים'
כתובת: מרכז ביג החנות השנייה מהכניסה
טלפון: 08-6315468
פתוח: ימים א'-ה' 09:30-21:30, שישי 09:00-15:00 מוצ"ש 19:30-22:30
חניה בשפע, גם חניה וגישה לנכים.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש