טונינו פיצה – הכי איטליה שאפשר

מאת: אביבה דקל ● 24/7/2014 09:41 ● ערב ערב 2664
ברגע שתגיעו ל'טונינו פיצה', תשכחו שאתם באילת ותרגישו באיטליה – הריחות המקיפים אתכם, הטעמים המשובחים של הפיצות והפסטות שיוגשו לכם –בדיוק כמו באיטליה. אז אם חשקה נפשכם בטעמי איטליה, אין עוד צורך בדרכון- תנו קפיצה ל'טונינו פיצה' בשחמון ותיהנו מכל ביס
טונינו פיצה  – הכי איטליה שאפשר

לא מכבר עברה 'טונינו פיצה' לידיו של גדי פוליזר. תחת ניהולו כאילו עברה הפיצרייה לאחת מהכיכרות של רומא או של כפר איטלקי קטן. הפיצות הדקיקות נאפות בתנור ברגע שהזמנתם אותן, ויוצאות ממנו חמות, פריכות וריחניות. רק לקחת ביס ולהרגיש באיטליה.
ולא רק הפיצות ב'טונינו פיצה' מעולות וטריות - הכל כאן תמיד טרי טרי וטעים טעים. בכל יום קונים את הירקות וקוצצים את הסלטים המעולים, מכינים במקום את הרטבים המיוחדים ולשים את הבצק. רוטב הפסטו, רוטב הפיצה והרוטב החריף – כולם נרקחים במקום ומיוחדים ל'טונינו פיצה'. לא תמצאו כמותם במקומות אחרים.
ב'טונינו פיצה', בנוסף לפיצות ולמאכלים שאתם מכירים, יש גם הרבה מאוד פיצות מיוחדות לדוגמה:
*פיצה בריאות – רוטב עגבניות, גבינה, ארטישוק, גמבה, חצילים אפויים, פטריות וזיתים ירוקים.
*פיצות מיוחדות על בסיס שמנת.
*פיצות עם תוספות מיוחדות כמו סלמון, גבינת עיזים, צלפים, ביצת עין ועוד.
מניסיונך גדי, מה הפיצות הנמכרות ביותר? שאלתי
"הנמכרות ביותר הן פיצה ג'ורג'טה עם פטריות, זיתים ירוקים, רוטב שום ופסטו ופיצה ארבע גבינות עם מוצרלה, צהובה, עיזים ובולגרית", עונה גדי ומוסיף, "בראשון באוגוסט אנו משיקים כאן תפריט חדש ומעודכן שבו תוכלו למצוא בנוסף לפיצות על בסיס בצק דק המיוחד ל'טונינו פיצה', גם פיצות קלאסיות לאוהבי הפיצות על בסיס עבה יותר. בנוסף לפיצות, יהיו בתפריט החדש סוגים שונים של לחם שום, פטריות מוקרמות וגם מבחר של קינוחים מעולים".
הפיצריה השכונתית מנוהלת בסגנון ביתי וחם ומהווה אבן שואבת למשפחות רבות הנהנות לבוא ולשבת על ארוחה של פיצה, סלט או פסטה ליד אחד השולחנות שברחבה לפני הפיצריה, שם מחכים לסועדים שלושים מקומות ישיבה. ואם אתם מעדיפים לאכול בבית ולעקרת הבית ממש לא מתחשק לעמוד במטבח ולהכין ארוחות למשפחה, מה פשוט יותר מלהרים טלפון או לגשת ל'טונינו פיצה' ולקבל הביתה על ידי שליח או לקחת הביתה ארוחה מושלמת של פיצות מופלאות, או פסטות טעימות מלוות בסלטים טריים.
ואם מתחשק נישנוש טעים בערב - מה פשוט יותר מפיצה פריכה ודקיקה שתזמינו, או תביאו מ'טונינו פיצה' להנאת כל בני המשפחה או החברים שקפצו לביקור? שהרי כולם יודעים שאין כמו פיצה לאירוח טעים וליצירת אווירה טובה.
והמחירים? יותר נוחים מנוחים. לדוגמה:
פיצה ענקית במחיר - 39 ₪ בהזמנת שני מגשים.
פיצה בינונית במחיר -.29 ₪ בהזמנת שני מגשים.
אז למה אתם מחכים? לא חשוב באיזו שעה של אחה"צ או הערב תגיעו או תטלפנו ל'פיצה טונינו' ותזמינו משהו טוב - מובטח לכם שתמיד תיהנו. (תדמית)

'טונינו פיצה'
מיקום: רחוב האגס 24/12 שחמון
טל: 08-6332071
פתוח: ימים א'-ה' 12:00-24:00, שישי סגור,
שבת משעה אחרי צאת השבת עד 24:00.
משלוחים יש, טייק אווי : יש
חניה יש בשפע וגם גישה לנכים יש
'טונינו פיצה'- כשרה למהדרין


תמונת כתבה





חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש