פרח באהבה – ליום האהבה

מאת: אביבה דקל ● 6/8/2014 09:53 ● ערב ערב 2666
השנה חל ט"ו באב – יום האהבה - ביום ב' ה11 באוגוסט על פי הלוח האזרחי וב"פרח באהבה" נערכים במלוא המרץ כדי לעזור לכל חולי האהבה לשלוח, או להביא לאהובי לבם ביום האהבה ורד אדום בודד, זר ורדים אדומים ענק, או כל פרח אחר שאפשר להעלות על הדעת, שכן כל פרח פירושו אהבה.
פרח באהבה – ליום האהבה

אבל לא רק פרחים. אם אתם רוצים לפנק מישהו ולאו דווקא בפרחים, "פרח באהבה" יעזרו לכם לבחור מתנה,שוקולד, יין טוב - ויש להם הרבה רעיונות טובים אחרים. אז אם אתם רוצים לפנק מישהו במשלוח פרחים, שוקולד משובח, יין טוב, או מתנה אחרת, מקום טוב לעשות את זה הוא חנות הפרחים "פרח באהבה" בבית עברונה צמוד ל"עוגה צ'אגה", שם מחכות לכם יעל זוריץ ובתה שרה סיידו שתעשינה הכל כדי שתקבלו שירות באהבה מכל הלב.

יעל זוריץ, שוזרת פרחים מקצועית, הביאה אתה מפריס, שגם שם הייתה לה חנות פרחים, ניסיון של למעלה מעשרים שנה. יעל אוהבת פרחים, ואוהבת אנשים שאוהבים פרחים ואת אהבתה זו העבירה לשרה בתה – שותפתה בעסק. שרה ממונה על המתנות השונות ועל סידורי השוקולד שבחנות אותם היא מכינה בצורות מרהיבות. יחד תעשינה השתיים הכל כדי שתצאו מהחנות שלהן מרוצים ומחויכים ובטוחים שמסר האהבה שלכם יגיע למי שאליו נשלח בצורה היפה והברורה ביותר.

ולא רק ביום האהבה, ב"פרח באהבה" מחכות לכם יעל ושרה כל השנה. אז למה אתם מחכים? בואו ל"פרח באהבה" ובחרו מתוך המבחר הגדול שבחנות היפה. ברון המשבצות הצבוע ורוד לבן מחכה לכם מבחר של זרי שוקולד, מתנות קטנות של תשומת לב, מתנות ליולדת, אגרטלי חרסינה ואגרטלי זכוכית מעוצבים, ומולם לאורך הקיר לכל מלוא העין עציצים גדולים וקטנים, פורחים וירוקים וגלים גדולים מלאים פרחים בכל הצבעים. המבחר גדול, המחירים סבירים – תכנסו, תבחרו ותצאו מרוצים.

מה בחנות


* עציצים בגדלים שונים ובמחירים שונים. החל מעציצים ירוקים כמו פוטוס, אגלונמה, גומי שחור, דיפנבכיה, סינגוניום או שפלרה, עץ האהבה ועץ הכסף, רואינות עדינות וגבוהות ובמבוק דקורטיבי הקרוי "סידור לאקי",האמור להביא מזל לבית בו הוא גדל. או אם אתם מעדיפים עציצים פורחים בפרח באהבה מציעים לכם אנטוריום שפרחיו האדומים משמחים את הלב, או ספטיפיליום שפרחיו לבנים כשלג ויש גם "קוקטילים" – עציצים בהם צומחים מספר סוגי צמחים.

*ובכלים גדולים מחכים לכם ורדים אדומים, ורודים, לבנים ועוד סוגי שונים של פרחים מרהיבים אותם שוזרת יעל בידיה האמונות לזרים ולסידורי פרחים לפי טעמו של הלקוח ולפי התקציב שבידו.

* שוקולד מובחר: "פררו רושה" ופרלינים שונים גם בתפזורת, בכלים מחרסינה זכוכית, או פלסטיק וגם בסידורי שוקולד מרהיבים אותם שוזרת שרה. לצדם על המדפים אריזות מעוררות תיאבון של שוקולדים משובחים כמו "רפאלו", "מרסי", "קינדר" ושוקולד בלגי.

*בלונים - סידורים של בלונים לאירועים ולמשלוח עם או בלי פרחים או שוקולד.

*יינות מעולים כמו מוסקטו וקברנה סוביניון מיקב "ארזה" ועוד.

*חבילות מתנה ליולדת – "נסיך נולד" בתכלת ו"נסיכה נולדה" בוורוד ומבחר גדול של דובוני אהבה כדי לשמח בהם חברים, חברות, בני משפחה או בני זוג.

*מבחר גדול של אגרטלי קרמיקה ואגרטלי זכוכית מעוצבים בגדלים שונים וסלסילות מכל הסוגים.

*מבחר גדול של כרטיסי ברכה לכל אירוע.

ליעל ניסיון רב בהכנת זרי כלה ובקישוט מכונית החתונה. היא מומחית גם בשזירת זרים מיוחדים וסידורים אישיים לשולחנות באירוע - כל זה כמובן בהזמנה מראש בהתאם לטעמו של הלקוח ותקציבו.

"פרח באהבה" מספקים שירות סידורי פרחים, עציצים ופרחים בתפזורת לא רק לבודדים אלא גם לחברות, כנסים ולאירועים פרטיים.
ניתן לרכוש ולבצע משלוחים גם בטלפון- בכל מקרה יעשו שרה ויעל הכל כדי שתקבלו ייעוץ מקצועי ואת השירות הכי טוב שאפשר.

מבצע שישי מיוחד ב'פרח באהבה'-
זרי פרחים לשבת ב -25 ₪ בלבד.

'פרח באהבה'
מיקום: בית עברונה
טל: 08-6336434
פתוח: ימים א'-ה' 08:00-20:00, בימי שישי 08:00-15:00.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש