תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 6/8/2014 14:07 ● ערב ערב 2666
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


ילידי השבוע יכולים לציין לעצמם שהם נמצאים בתקופה היותר טובה של חייהם למרות המצב הכללי הקשה מסביב.

אריה


יכולת הביטוי שלכם במשך כל החודש הקרוב תהיה במיטבה כיוון שהכוכב מרקורי שמאפשר תקשורת ישירה ופתוחה נמצא במזל שלכם ומאפשר לכם למצות את עצמכם במקסימום. כמובן שגם הכוכב יופיטר שנחשב ככוכב המיטיב נמצא גם הוא במזל שלכם ולכן זהו זמן שבו ייתכן שתדברו הרבה ומהר כדי להספיק כמה שיותר להביע את דעתכם במקומות שבהם עדיין נשארה לכם זכות התגובה.

בתולה


מרבית הכוכבים נמצאים היום בבית המקושר עם תת המודע שלכם, עובדה שגורמת לכך שאתם הרבה יותר רגישים לצרכים הפנימיים שלכם ופחות מוכנים לראות מה האנשים האחרים מוכנים לעשות עבורכם. גם כשאתם חושבים שאתם פועלים במלוא העדינות, הרי שבסופו של דבר אתם פועלים מתוך האינטרסים הפרטיים שלכם ולכן אל תצפו לזכות באהדה ואל תחשבו שהמניפולציות שלכם לא ברורות.

מאזניים


מבחינה אישית ומקצועית אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות של חייכם, כיוון שנפתחו בפניכם אפשרויות חדשות לשפר את חייכם האישיים, המקצועיים והחברתיים. הנושא הכספי ממשיך להיות מאוד משמעותי בחייכם כיוון שעדיין אתם סובלים מחסרון כיס ועדיין כוכב סטורן נמצא בבית הכספים שלכם, עובדה שגורמת לכך שאתם חייבים לעשות חושבים לפני כל הוצאה כספית.

עקרב


הכוכב מארס, שהוא גם שליט המזל שלכם, יימצא בחודש הקרוב במזל שלכם וייתן לכם את הכוח הנדרש לבצע את התוכניות שלכם בדיוק באותו הכוח שלאחרונה הרגשתם שכל כך חסר לכם. ייתכן שלחלקכם עדיין תהייה התחושה שהדברים קשים עבורכם, אך אם תחכו עוד כמה ימים בסבלנות, תראו שלאט לאט הדברים משתפרים עבורכם ומה שהיה לכם קשה אתמול, לא יהיה לכם קשה באותה המידה - מחר.

קשת


הקשיים שלכם לאחרונה גורמים לכם להרגיש עייפים יותר מתמיד. נראה שיש עליכם עומס יתר ואתם נוטים לשכוח דברים בגלל פעילות מחשבתית גדולה מהרגיל. אתם מאוד עסוקים בתת המודע שלכם וביכולת להבין את עצמכם לעומק. זהו זמן שבו אתם לומדים להכיר את ההתנהלות האישית ודפוסי ההתנהגות שלכם, בגלל העובדה שאתם רוצים לפעול ללא טעויות כבעבר. בעוד כחודש תחזור אליכם האנרגיה.

גדי


אלה מכם שנולדו בשליש האחרון של המזל יכולים להרשות לעצמכם לשמוח כיוון שצפויים לכם כמה ימים של שמחה בנושאים שלא הייתם בטוחים לגביהם. נראה שהפעם תהיו בטוחים שתוכלו לקבל את הגיבוי מחברים באופן כל כך בולט, שלא תצטרכו אפילו להוכיח את נאמנותכם. וזאת, למרות שלאחרונה היו פעמים רבות בהם הרגשתם לבד, הרי שבשבוע הקרוב תוכלו להרגיש לגמרי אחרת.

דלי


אתם נמצאים בחצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם, ולכן אתם תוהים ביניכם לבין עצמכם כיצד אתם צריכים לפעול כיוון שאתם מרגישים שאתם רוצים וכמהים לעשות שינוי, אך עדיין לא סגורים כיצד אתם צריכים לבצע אותו. בחודש הקרוב זהו לא זמן להחליט החלטות, אלא להרשות לעצמכם לקחת פסק זמן ולבדוק את הנתונים בשטח. רק אחרי שתהיו בטוחים בדעותיכם ובהחלטותיכם, תוכלו לבצע אותם.

דגים


בתקופה האחרונה אתם עובדים קשה מאוד ואף מקבלים את מלוא ההערכה לכך שאתם מצליחים בעבודתכם ומאוד מעריכים אתכם בשל כך. אתם מאוד נאמנים ומסורים ונראה שכדאי שתפעלו בדרך כזו שגם הממונים עליכם ידעו מה אתם חושבים ויתגמלו אתכם בהתאם. ייתכן שבגלל הנאמנות המוחלטת שלכם אתם מסרבים לחרוג מהגבולות המקובלים. אל תוותרו!

טלה


היצירתיות שלכם בתקופה הזו מאוד משמעותית וניתן להגיד אף מתפרצת ועולה על גדותיה. נראה שאתם מאוד מרוצים מעצמכם ומרגישים מוערכים בכל העשייה שלכם. הבעיה היא שלעיתים מרוב שאתם עסוקים בעצמכם אתם יכולים לאבד את הרגישות לגבי הצרכים של האחרים. לא מתאים שבכל פעם שמספרים לכם על אירוע כלשהו לא תתאזרו בסבלנות וישר תתפרצו בסיפורים על עצמכם.

שור


הכוכב מארס נכנס השבוע לבית השותפויות והזוגיות שלכם כך שנראה שאתם עומדים בפני חודש מאוד משמעותי שבו סף הסבלנות שלכם עלול להיות קצר יותר ביחס לאנשים קרובים וגם במישור העסקי. במהלך כל החודש הקרוב יהיו אירועים שונים שבהם תאלצו לשמור על מוצא פיכם ולא לומר את דעתכם בגלוי, אלא אם כן אתם בטוחים שדעתכם תישמע. נושאי משפחה יתפסו אצלכם מקום משמעותי ולעיתים לא יהיה לכם סבלנות לכך.

תאומים


בתקופה זו יש לכם רצון, חשק ואף יכולת להשקיע כמה שיותר אנרגיה בסביבת המגורים שלכם וייתכן שאף תשאפו לשפץ במידה ולא יתאפשר לכם לעבור למקום חדש ומעניין יותר עבורכם. מבחינה כספית אתם יכולים להרשות לעצמכם דברים שבתקופות אחרות לא יכולתם ולכן יהיה זה בדיוק הזמן הנכון לפנק את עצמכם בנושאים ובאביזרים שעד היום לא הרשיתם זאת לעצמכם.

סרטן


הכוכב וונוס עדיין נמצא במזל שלכם למשך עשרת הימים הקרובים, ולכן זהו זמן מצוין עבורכם לחזק קשרים בין אישיים, בין שזה עם אלה שכבר מזמן אבד הקשר איתם ובין שזה עם אנשים שזה מקרוב באו ואתם מעוניינים ליצור איתם קשר בריא על יסודות איתנים. נושאי כספים מאוד מטרידים אתכם, כיוון שנראה שאתם נמצאים בתקופה שבה ההוצאות שלכם מרובות על ההכנסות.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש