אולה – פנינה קולינארית שאסור להחמיץ

מאת: אביבה דקל ● 6/8/2014 14:14 ● ערב ערב 2666
שמה של 'אולה', המסעדה של אבי טנג'י, השוכנת בלב אזור התיירות של אילת, נודע בארץ ובעולם כפנינה קולינרית שאסור להחמיץ. כל מי שמבקר בה פעם חוזר שוב ושוב כדי ליהנות מהאווירה המיוחדת, השירות האדיב והמקצועי של צוות המסעדה בניהולו של עוז נקש ומהאוכל המשובח ממטבחו של השף שלומי נחום
אולה – פנינה קולינארית שאסור להחמיץ

רהיטי העץ הכהים, התאורה המדויקת, התמונות התלויות על הקירות הצהבהבים והמוסיקה הנעימה - כולם נבחרו בקפידה ויוצרים אווירה מיוחדת שתכניס את הסועדים למצב רוח נכון בו יוכלו ליהנות בשלמות מהמנות המופלאות היוצאות ממטבחו של שף המסעדה. שבו לשולחן והתרווחו, תנו למוסיקה להנעים לכם והקדישו זמן לבחירת המנות אותן ליקטו כאן בשבילכם מכל קצות תבל - גבינות וירקות, דגים ופירות ים ובשרים משובחים הכוללים בשר בקר ובשר טלה.

כל המנות מצוינות, אבל כדאי מאד לשים לב לספיישלים של המקום שהם ממש חגיגה, גם בגודל, גם בריח, גם בטעם וגם באופן ההגשה.

בין מנות הבשרים המוגשות כאן: סינטה ופילה בקר על העצם (טיבון סטייק) ואנטריקוט על העצם (פריים ריב). הבשר המשובח מיושן במקום בדיוק במידה הנכונה, עשוי על הגריל לפי מידת עשייה בה תבחרו ומוגש על מחבת מתכת רותחת. הקולות והניחוחות העולים מן המחבת בדרכו לשולחנכם הם הצגה מעוררת תיאבון וציפיות המתמלאות החל מהביס הראשון.

גם הספיישל דגים – דגי לוקוס ולברק המוגשים על צלחות אובאליות גדולות הם מחזה מעורר תיאבון לא פחות.

מנות הספיישל מוגשות עם שיפוד ירקות על הגריל ותפוחי אדמה על גחלים ואפשר לחלוק אותן בין מספר סועדים.

בין הקינוחים תמצאו את ה'צ'ורוס' הספרדי המסורתי – העשוי בצק מטוגן בלווי קרם שוקולד וקרם ריבת חלב ונגיעות של קרם פטיסייר. קינוח נוסף שחבל להחמיץ הוא ה'קרם קטלן' המזכיר את הקרם ברולה עם ניחוחות הדרים ווניל.
גם תפריט הטאפאס מגוון, קולע ומהנה מאד.
בתפריט היינות העשיר יינות משובחים במחירים נמוכים וכבר קרה שמביני דבר הזמינו את עוז, מנהל המסעדה, כדי לבדוק אם לא נפלה טעות במחיר היין שנראה להם נמוך מהרגיל.

ארוחות עסקיות מוגשות ב'אולה' בימים א'-ה' עד השעה 17:00.
הארוחות העסקיות המגוונות הן במחירים של החל מ- 69 ₪ ליחיד. ארוחה עסקית כוללת פוקצ'ה, מנה ראשונה לבחירה, מנה עיקרית לבחירה ומשקה קל. אופציה נוספת המוצעת לכם היא עסקית משפחתית במחיר של החל
מ -180 ₪ לזוג עם שני ילדים. ארוחה זו כוללת פוקצ'ה למרכז השולחן, שתי מנות ראשונות לבחירה, שתי מנות עיקריות לבחירה, שתי מנות ילדים לבחירה וארבע כוסות שתיה קלה.

ב'אולה' שמים דגש על יחס מיוחד לתושבי אילת. אילתים מקבלים 10% הנחה על כל תפריט האוכל ולחברי מועדון V.I.P הנחה של 15% על כל תפריט האוכל למעט על ארוחות עסקיות.

בנוסף לעסקיות, מוצעים לתושבי אילת ב'אולה' מבצעים משתנים ותמיד כדאי לבדוק איזה מבצע מציעים לכם כשאתם מתכננים ביקור במסעדה.

המקום ערוך לאירועים כמו ימי הולדת, בר/בת מצווה, ימי נישואין, ערבי גיבוש וכל אירוע אחר. אפשר לשכור לאירוע את כל המסעדה ואפשר לערוך אירוע פרטי לעד 16 סועדים בחדר ה- V.I.P היפהפה. הכל בהתאם למספר האורחים ובתיאום מראש.

תמונת כתבה


כתובת: תרשיש 7 בחזית מלון 'ליאונרדו פלאזה'.
שעות פתיחה: שבעה ימים בשבוע, החל מהשעה 12:30 ועד אחרון הלקוחות.
טלפון להזמנות 08-6325566.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש