דברים חדשים וטובים קורים ב"סאן נוי" – המרכז לציפוי חלונות לבית לעסק ולרכב

מאת: אביבה דקל ● 10/12/2014 15:12 ● ערב ערב 2684
"סאן נוי" הוא עסק ותיק המוכר היטב לאילתים רבים וכמעט אין מישהו בעיר שאינו מכיר אותו, יעידו על כך מאות הרכבים בעיר, בתי המלון והבתים שצופו ומוגנו. חנן נוי הוא בתחום מעל 25 שנה. לפני חמש עשרה שנה הקים את 'סאן נוי' כדי לתת מענה לבתים פרטיים ולבתי מלון בנושא הגנה מפני פגעי השמש האילתית היוקדת. ומאז 2007 שאז התיר משרד התחבורה את הציפוי ברכבים, מצפים בסאן נוי גם את חלונות כלי הרכב
דברים חדשים וטובים קורים ב''סאן נוי'' – המרכז לציפוי חלונות לבית לעסק ולרכב

ציפוי חלונות מהווה אלטרנטיבה אפקטיבית וזולה יותר מכל האפשרויות הקיימות בשוק כמו וילונות הצללה, תריסים, פרגולות וכו'. בשוק קיימים סוגים שונים של ציפויי חלונות. בניגוד לציפויי חלונות אחרים, ב'סאן נוי' משתמשים בחומרים איכותיים והיקרים הקיימים בתחום. הציפוי בו משתמשים ב'סאן נוי' אינו דוהה בשמש ואינו מתקלף עם הזמן. ציפוי חלונות מקטין משמעותית את עוצמת חום השמש החודר מבעד לזכוכית, מוריד את הטמפרטורה בשטח הבית, או המלון וחוסך בהוצאות החשמל הדרוש לקירור – תכונה משמעותית ביותר כשמדובר בקיץ האילתי החם והממושך. ציפוי הפילם של 'סאן נוי' גם מסנן ומונע חדירה של 99% של קרינת UV הצורבת את העור, משזפת אותו ועלולה לגרום לסרטן העור. הציפוי אינו עשוי מצלופן ולא ממיני פלסטיק.
זוהי מדבקת פוליאסטר עבה ואיכותית שאינה נפגעת עם השנים וממשיכה לפעול ביעילות ועונה על כל הדרישות של סינון חום וקרינה גם אחרי שנים רבות.
על ציפוי חלונות מקבלים ב'סאן נוי' עד עשר שנות אחריות.

מה חדש בסאן נוי?


חנן סקרן מטבעו, קורא, מתעניין, חוקר ומחפש חידושים שמקלים ומשפרים את איכות החיים כדי להביא אותם לאילת ולהציע אותם לתושבים. בשנה האחרונה הכניס חנן ל'סאן נוי' מוצר בטכנולוגיה מתקדמת הנקרא NANO GUARD . הננו גארד הינו חומר נוזלי בתרסיס, הבנוי מכדוריות זכוכית נוזלית ננו מטריות העוטפות כל מוצר.
הוא שקוף ומונע ספיגה של כל סוג של נוזלים והיווצרות כתמים בחומרים שונים תוך שמירה על המרקם הטבעי שלהם. ה'ננו גארד' מיועד למוצרי טקסטיל, בגדים, שטיחים וספות, למראות ומקלחונים, למסכי זכוכית של מכשירי טלוויזיה וטלפונים, לפרקט עץ, שיש וכל סוגי האבן. החומר יעיל מאוד גם לשמשות המכוניות – שכן ציפוי שמשות הרכב בחומר מאפשר ראות טובה ובטיחותית.

'ננו גארד' הוא ידידותי לאדם ולסביבה ומאושר לשימוש על ידי משרדי בריאות של מדינות רבות בעולם. בארצות שונות בעולם משתמשים בו לציפוי משטחים בחדרי ניתוח ומרפאות, כיוון שהוא אנטי בקטריאלי ומהווה הגנה מלאה מפני חיידקים ולכלוך.
להתרשמות ולפרטים היכנסו לאתר 'ננו גארד' ולא תאמינו למראה עיניכם.
אתר:WWW.NANOGUARD.CO.IL או התקשרו – 053-6371313.
בנוסף - מזה כשנה מייצגת 'סאן נוי' חברה גדולה לייצור חמרי ניקוי תעשייתיים חלקם מיובאים מארצות הברית הכוללים מוצרי וקס לרכב. מוצרי הניקוי התעשייתיים אותם משווקת 'סאן נוי' משמשים לשטיפות רכב, למוסכים ומסעדות ולאחרונה, אפשר להשיג אותם ב'סאן נוי' גם באריזות קטנות בשיווק ישיר לצרכן הפרטי.

וזה עוד לא הכל. יש לחנן עוד הפתעות רבות באמתחתו וכולן תורמות לבריאות ולסביבה נקייה, נוחה וטובה יותר.

סאן נוי
א.ת. אילת , המלאכה 6 (מול בית המשקאות ופיצוחי איבגי)
טלפון: 053-7430011
פתוח ימים א'-ה' 08:00-17:00, יום שישי 08:00-13:00.





חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש