גאלביס - תגיעו בעקבות הריח

מאת: אביבה דקל ● 18/2/2015 10:17 ● ערב ערב 2694
צילום: זוהר רביבו / בלב אזור התעשייה, בין מוסכים, בתי עסק ומקומות בילוי, ליד 'אור 87', מחכה לכם, אוהבי הג'חנון, המלאווח, הבורקס, קובנה והחמין, הממלכה של סיגל דוויקר- 'גאלביס'. מקום מעוצב בסגנון עדכני, בצבעי אפור שחור ואדום, נקי ומצוחצח ומגיש לכם בדיוק את מה שאתם אוהבים. כל מנה שהיא מכינה במו ידיה במקום שלה, טעימה ונמסה בפה. ללקק את האצבעות
גאלביס -  תגיעו בעקבות הריח

במשך כל ימות השבוע פתוח 'גאלביס' לפני הצהריים בין 10:00 ל- 13:00 למכירת קפואים.
ביום חמישי מתחילים להכין מכל טוב, כדי שיהיה לאורחים של סוף השבוע כל מה שמתחשק להם – ג'חנון בורקס, מלוואח, זיוה וקובנה, שאותם יגישו לסועדים שיבחרו להגיע במיוחד ולאכול במקום, או לקהל המבלים בסביבה ומגיעים ל'גאלביס' כדי ליהנות ממעשי ידיה של סיגל.
ביום חמישי מעמידים את החמין וכבר בשישי, בשעה 23:00, כשנפתח המקום, אפשר ליהנות ממנו עד שהמקום נסגר בחמש לפנות בוקר.
בימי שישי פתוח 'גלאביס' בין 08:30-16:00 למכירת מה שסיגל מכנה 'קפואים': בורקס, ג'חנון, זיוה, ומלוואח, מעשה ידיה, שהיא מכינה במקום ומקפיאה לאלו המבקשים לאפות את כל אלה אצלם בבית.
בשישי בערב נפתח שוב המקום לאלו הרוצים לאכול במקום, וגם כמובן לטייק אווי ומשלוחים והוא פתוח רצוף עד שבת בשעה 16:00, שאז בערך נגמר האוכל. בשישי בערב ובלילה מגיעים הבליינים שאותם מחליפות בשבת בבוקר המשפחות המגיעות למקום ליהנות ממעשי ידיה של סיגל, בעוד המשלוחים של הג'חנון יוצאים מ'גאלביס' לכל קצוות העיר, מלווים בביצה קשה, רסק עגבניות וסחוג.

סיגל דוויקר נשואה לאלי, אב הבית של מתנ"ס 'שחמון', ואם לארבעה ילדים, החליטה לפני מספר חדשים לפתוח עסק משלה בתחום בו היא עוסקת מזה עשר שנים – אפיית והכנה של ג'חנון, בורקס, זיוה, מלאווח וכיוצא באלה- מאכלים תימנים וחמין. משהעלתה את הרעיון בפני בני משפחתה, הסכימו כולם שזה רעיון מצוין. כולם התנדבו לעזור בעסק והם אכן עוזרים. הבת בת הארבע עשרה וחצי עוזרת בשבתות, הבן בן השש עשרה וחצי והבעל עוזרים בלילה – כולם עוזרים ומפרגנים, כולל צעיר הילדים בן העשר - סיגל מקבלת תמיכה מלאה גם מהמשפחה וגם מהחברים והעסק שנפתח ב- 1.1.15 זוכה לפופולאריות רבה. השמועה על המאפים ועל החמין פשטה בעיר, ורבים פוקדים את המקום, בין אם לקנות מאפים קפואים הביתה ובין אם לאכול במקום. המבלים במועדונים שבסביבה, מגיעים משום ששמעו על המקום, או אולי בעקבות הניחוחות הבוקעים ממנו, כדי ליהנות ממשהו חם וטעים לפני או אחרי הבילוי.
סיגל אמנם בת לאם מרוקאית ואב הודי, ונשואה לבעל ממוצא הודי, אבל המאכלים שהיא מכינה ומגישה הם אלו המזוהים עם העדה התימנית, ושהפכו זה מכבר לאחד מסוגי המאכלים האהובים ביותר על הישראלים. מזה עשר שנים היא עוסקת בתחום הכנת מעדנים אלה, וכעת משהפכה עיסוק זה לעסק עצמאי, כדאי לכם לבוא לטעום, לקנות או להזמין.
ואם אתם חוגגים על ארוחת בוקר בשבת יום הולדת או אירוע אחר, סיגל מציעה להזמין סיר ג'חנון. רק תגידו לסיגל כמה סועדים משתתפים בחגיגה, והיא תדאג לשלוח לכם סיר או שניים, שיספיקו לכולם, והמחירים סבירים. מנה של ג'חנון, כולל ביצה קשה, רסק עגבניות וסחוג רק -20 ₪ למנה.
אבל אל תחכו לאירוע - כל שבת יכולה להיות שבת חגיגה, אם תזמינו לעצמכם ולמשפחה ג'חנון של סיגל. 'גאלביס' כבר אמרנו?

תמונת כתבה


תמונת כתבה


'גאלביס'-
כתובת: אזור התעשייה אילת, המסגר 11, ליד 'אור 87'.
טלפון : 050-4664445, 08-8600027
שעות פתיחה: יום ה' 23:00-05:00,
יום שישי 08:30-16:00 ו- 23:00 עד שבת בשעה 16:00



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש