אסטרולוגיה

מאת: או-מד מדיקל ● 18/2/2015 11:06 ● ערב ערב 2694
צילה שיר-אל מנחת קבוצות - יועצת אישית וזוגית אסטרולוגיה | נומרולוגיה | טארוט zila@012.net.il
אסטרולוגיה

טיפ לילידי מזל השבוע


הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם וגורם לכם לקבל בשורות טובות בדרך כזו שאתם מרגישים מסופקים בדרך חייכם וביחסים שלכם עם הקרובים לכם.

דלי


אתם הייתם המזל שלאחרונה חוויתם את נסיגת כוכב התקשורת במזל שלכם. עובדה זו גרמה לכך שלא יכולתם למצוא לעצמכם זמן נוסף לתיקון הבעיות שנוצרו אלא נאלצתם להתמודד עם העובדה שהבנתם שרק אתם הם אלה שתצטרכו למצוא את הפתרונות לבד. מבחינה כספית זוהי תקופה שבה הקשיים האישיים שלכם מתחילים לקבל את התפנית הנכונה.

דגים


אתם ילידי המזל מתחילים להרגיש את תחושת טרום יום ההולדת כיוון שזה בדיוק הזמן שבו אתם חשים בצורך להתחדש מבחינה אישית ואתם בדיוק נמצאים גם בנקודת הזמן המתאימה לכך אנרגטית. ולמרות זאת, עדיין אינכם בטוחים שההתנהלות שלכם נכונה. חיבור נכון אל החושים הטבעיים הנכונים שלכם יעזור לכם לקבל את התשובות והמטרות הנכונות לגיבוש תוכניותיכם.

טלה


הכוכב אוראנוס שמביא איתו רצון לקדמה, ממשיך לשבת במזל שלכם ולדרוש מכם באופן תת הכרתי לעשות שינוי בחייכם. מסתבר שאתם די בשלים לכך ונמצאים במודעות פנימית שהנה השינוי המיוחל עבורכם מתקרב ומגיע. בשבוע הקרוב ייכנס הכוכב מארס המביא איתו את הכוחות הפיזיים הדרושים אל המזל שלכם וייתן לכם את הכוח הפנימי להתחיל ולפעול למען יישום וקידום המטרה.

שור


הכוכב מרקורי, המביא איתו את התקשורת הטובה והנכונה למזל שלכם, אך לאחרונה היה בנסיגה, מתיישר סוף סוף אצלכם בבית הקריירה, כך שהגיע הזמן שלכם לפעול למען קידום עצמכם ותוכניותיכם. שיחות שלאחרונה נסתיימו ללא פתרון יתחילו להשתחרר מבחינה אנרגטית מהדרך ללא מוצא שהתנהלו בהם ואתם תוכלו להתרווח ולגלות שהנה הכול חוזר להתנהל על מי מנוחות.

תאומים


השמש בשמיים נכנסת השבוע למזל דגים הוא בית הקריירה שלכם ולכן זה בדיוק הזמן הנכון בשבילכם לבלות יותר זמן בעבודה ולנסות לשדרג לעצמכם את התחום המקצועי בדרך כזו שתהיו מוכרים על ידי אחרים במקצועיות שלכם. מבחינה חברתית תקבלו תמיכה על ידי אנשים שלא ציפיתם זאת מהם ולכן תהייה זו הדרך הנכונה עבורכם לדחוף את התחום המקצועי שלכם, שלב נוסף קדימה.

סרטן


הכוכב מארס נכנס השבוע אל בית הקריירה שלכם וייתן לכם את הדחיפה הנדרשת על מנת להראות לעצמכם ובעיקר לאחרים שהנה ניתן לסמוך עליכם וגם לקדם את עצמכם למקומות גבוהים יותר. זה הזמן הנכון עבורכם על מנת שתוכלו לקחת על עצמכם אחריות נוספת כדי שתוכלו לעזור לעצמכם בתוכניותיכם לקידום המקצועי שלכם. כרגע התוכניות עדיין בשלב התהוות, אך אתם בדרך הנכונה.

אריה


הכוכב מרקורי מתיישר השבוע מנסיגתו ומהשפעתו בבית השותפויות שלכם ולכן נושאים שהיו מאוד טעונים עבורכם מבחינה אנרגטית מתחילים להיות נוחים ואף זורמים יותר בכיוון הנכון עבורכם. זה הזמן לחזור ולנהל שיחות עם המקורבים לכם לגבי נושאים שהיו שנויים במחלוקת לאחרונה ונראה שהפעם הם נכונים לבוא לקראתכם ולעזור לכם במטרותיכם.

בתולה


בחודש הקרוב, אתם נכנסים בדיוק למחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן יהיה זה הזמן הנכון לעשות את חשבונות הנפש הנדרשים על מנת לעזור לעצמכם לבחון האם המטרות שהצבתם בפני עצמכם אכן נכונות. הנושא המקצועי הוא התחום השנוי במחלוקת ולכן קחו לעצמכם עוד כשבוע עד אשר תגיעו להחלטה הממשית כיצד אתם רוצים להמשיך את המחצית השנייה של השנה.

מאזניים


השבוע ייכנס הכוכב מארס למזל שלכם ויביא לכם הרבה ימים אינטנסיביים. הבעיה היא שכוכב זה מנוגד בתכלית לאופי הבסיסי שלכם ולכן תרגישו שאתם נסערים יותר מהרגיל ומנסים לעמוד בציפיות של עצמכם מול האחרים. כמו כן, עובדה זו יכולה לגרום לכך שהתגובות שלכם יהיו יותר אגרסיביות מהרגיל והאנשים הקרובים לכם, לא בהכרח יבינו מה עובר עליכם .

עקרב


הכוכב מרקורי התיישר אצלכם בבית המשפחה הגרעינית ולכן יהיה זה הזמן הנכון עבורכם להתחיל ולפתור בעיות נושנות שמציקות לכם עם האנשים הקרובים לכם ביותר. מומלץ לכם לחזק את הביטחון של האנשים הקרובים לכם על ידי כך שתעמדו במילה שלכם ותוכיחו לכולם ובעיקר לעצמכם, שניתן לסמוך עליכם כאשר אתם מבטיחים. חוסר עקביות יפגע בכם בסופו של דבר.

קשת


אין לכם על מי להתלונן אלא על עצמכם בכל פעם שאתם מגיעים למצב שבו אתם שוב כועסים על עצמכם כי ההתנהלות הבסיסית שלכם לא הייתה נכונה ואתם שוב נושאים בתוצאות המכבידות עליכם פיזית ונפשית. הרצון שלכם לשלוט ביחסים לא גורם לכם להרגיש חופשיים ביחס לעצמכם, ולפעמים אתם גם שבויים בצורך שלכם לשלוט על מצבים, אך הסובלים הראשיים הם אתם.

גדי


מבחינה כספית אתם מגיעים לסיומה של תקופה שבה אתם יכולים להעיד על עצמכם שהיה לכם קשה מאוד להתנהל כלכלית ולעמוד במטרותיכם. ההחלטות הפיננסיות שנאלצתם לקחת היו כאלה שלא תמיד עמדו במבחן המציאות ונסיגת כוכב התקשורת במזל שלכם גרמה לכך שידעתם מראש שההתנהלות שלכם לא בהכרח נכונה, אך הייתם חייבים לשמור על פרופיל נמוך בהתנהגות שלכם.


•מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
•מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש