מתחם 'הכל בו לרכב'- כל מה צריך לרכב במקום אחד

מאת: אביבה דקל ● 12/3/2015 09:52 ● ערב ערב 2697
צילום: זוהר רביבו / תחנת הדלק 'צוף ים' באילת היא כבר לא סתם עוד תחנת דלק. חברת 'ארנון שווק דלקים' פתחה בשטח תחנת הדלק את 'הכל בו לרכב' - מתחם בו יכולים הנהגים למצוא כל מה שהם צריכים לרכב במקום אחד, נוח ונגיש. פנצ'ריה, שטיפת מכוניות, תחנת סיכה, וחנות, בה תמצאו את כל אביזרי הרכב, כולל מוצרי מולטי מדיה אותם יתקינו בשבילכם במקום. וגם שירות דלקנים יעיל ונוח לעסקים, מוניות ומשאיות
מתחם 'הכל בו לרכב'- כל מה  צריך לרכב במקום אחד

ארנון אדרי מאילת חלם תמיד לפתוח באילת מתחם לרכב, שיהיה דומה למקומות שראה בארצות הברית. מתחם בו ימצא כל נהג או בעל רכב כל מה שהוא צריך לטיפול ברכבו: דלק, שטיפה, אביזרים, צמיגים וטיפולים שונים. חשב וגם פתח- מתחם שירותים ומכירות אולטימטיבי שיש בו הכל.
'צוף ים' היא תחנת הדלק הגדולה באילת. היא משתרעת על שטח של ארבעה דונם עם גישה נוחה, שעליו תוכנן ונבנה 'הכל בו לרכב' לפי הקונספט הנהוג בארה"ב. נהג לא צריך להתרוצץ בין מקומות שונים כדי לטפל במכוניתו – במתחם 'הכל בו לרכב' ימצא הנהג כל מה שהוא צריך.
לפני מספר חדשים לקחה על עצמה סיגל אילת-אדרי, אשתו של ארנון, את ניהול המתחם, ותחת ידה מתקתק העסק כמכונה משומנת. סיגל הגיעה ל'הכל בו לרכב' אחרי שנים רבות בתחום המלונאות, תחום בו אין פשרות והנחות- הלקוח הוא מעל לכל. על פי כללים אלה מנהלת סיגל את המקום.
מה תמצאו במתחם 'הכלבו לרכב' בתחנת הדלק 'צוף ים':
*שירות שטיפת רכבים- שטיפה חיצונית ופנימית, ידני או במכונה, פוליש ווקס לרכבים פרטיים, למשאיות, אוטובוסים וגם לטרקטורים. כל רכב שנוקה, עובר את בדיקתה של סיגל, על מנת שהרכב שלכם יקבל את תשומת הלב המרבית, ואתם תקבלו תמורה מלאה לכספכם. במקום תקבלו כרטיס ניקוב, ועל כל תשע שטיפות- השטיפה העשירית מתנה. בכל שטיפה ריחן מתנה.
בזמן ההמתנה תוכלו ליהנות ממגוון המוצרים והאביזרים המוצעים במקום, וכן ממוזיקה נעימה. ניתן אף להשאיר את הרכב ולקבל הודעת SMS כשהרכב מוכן.
*תחנת סיכה – טיפול 10.000 לרכב קל וכבד
*מכירת מצברים של מיטב החברות
*פנצ'רייה – תיקון תקרים, מכירת צמיגים וג'אדגטים של מיטב החברות.
*שרותי חילוץ 24 שעות שבעה ימים בשבוע.
*חנות אביזרים, שתוכלו לרכוש בה מערכות שמע, מולטימדיה, כולל התקנה, מצברים, ריפודים, כיסויי הגה, נורות, שטיחים, שמנים, תוספים ועוד.

בשם השירות


השירות במקום הוא מעל ומעבר. לקוחות שפגשתי במקום, העידו בפה מלא על שירות מעולה.
'הכל בו לרכב' הוא מקום שטוב להגיע אליו גם לפני טסט - להחליף וישרים, צמיגים במידת הצורך, לבדוק מנורות, לעשות טיפול עשרת אלפים, החלפת שמנים וכל מה שצריך כדי שהרכב יעבור טסט בהצלחה.
ואין כמו 'הכל בו לרכב' לשדרוג הרכב. ויש גם מבצעים: החלפת ריפוד, שטיחים, כיסוי הגה, החלפת וישרים במחיר 250 ₪ - מחיר שהוא ממש מחיר עלות.
"יום אחד הגיע לקוח שביקש לסדר קצת את הרכב, כדי שיוכל למכור אותו", מספרת סיגל. "ניקינו את הרכב והברקנו אותו, החלפנו את הריפוד, את השטיחים והרכבנו בו וישרים חדשים ואביזרי מולטימדיה. כשהלקוח ראה את הרכב, הוא החליט שקיבל רכב חדש, והוא כבר לא היה בטוח שהוא רוצה למכור אותו".

חדש במתחם - אופניים חשמליות


במתחם הכל בו לרכב מקבלים 5 שנים אחריות על השלדה, שנתיים על המנוע ושנתיים על המצבר. וקסדה במתנה לכל לקוח.
והמחירים? 12 אינץ' החל מ- 2500 ₪, 20 אינצ' דגם D החל מ- 3200 ₪, 20 אינצ' TDZ החל מ- 4100 ₪. הצוות במקום מקצועי, אדיב וקשוב לצרכי הלקוח. כולם לבושים בבגדים אחידים ונושאים תגים עליהם רשום שמם, כדי על מנת שתוכלו לקבל יחס אישי, ולפנות לנותן השירות בשמו ובמידת הצורך לציין את שמו לשבח.
את הפנצ'ריה מנהל נאיף שרחה, שהוא למעלה מעשרים שנה במקצוע. עובדים אתו חאמד שרחה, וחליל אבו גאנם, שגם להם ניסיון רב בתחום.
על השטיפה והתקנת הריפודים ממונים איאד אבו סאלח, רביע שרחה, עלי אלכרעאן ומוחמד אעוור- אחרי שהרכב מקבל מהם טיפול, הוא נראה חדש.
על צוות המשרד נמנות: סיגל אילת- אדרי המנהלת את המקום. אנה חרפקו מנהלת חשבונות וממונה על טפול בדלקנים.
אז למה אתם מחכים? הגיעו למתחם 'הכל בו לרכב' ולא תצטערו.

תמונת כתבה


'הכל בו לרכב'
מיקום: הכרמל 10 תחנת דלק "דלק" צוף ים אילת
טלפון: 08-8616404
פתוח: ימים א'-ה' 08:00-18:00 שישי וערבי חג 08:00-15:00
שרותי חילוץ פועלים שבעה ימים בשבוע 24 שעות ביממה.


חדשות אילת