יש חשמל בעיר - רמי שרותי חשמל

מאת: אביבה דקל ● 12/3/2015 10:30 ● ערב ערב 2697
ידוע שחשמל זה לא עניין שיש להקל בו ראש. כשאתם זקוקים לחשמלאי אתם רוצים לדעת שבחרתם את הטוב ביותר, להאמין ולדעת שהבטיחות שלכם ושל משפחותיכם בידיים טובות. אם גם אתם מאמינים בכך הגיע הזמן להכיר את רמי קן, הבעלים של "רמי שירותי חשמל", העסק שחרט על דגלו " ניסיון, מקצועיות ללא פשרות, אמינות, עמידה בלוחות זמנים ומחירים הוגנים.".
יש חשמל בעיר - רמי שרותי חשמל

"רמי שירותי חשמל הוא עסק חדש באילת, אבל בעל העסק רמי קן הוא אילתי ותיק שהגיע לעיר עם משפחתו בשנות השבעים, ואת תואר הנדסאי חשמל קיבל ב"עמל הישגים" בהנהלתה של פסיה ארוך ז"ל.
לאחר כחמש שנות עשייה בתחום החשמל בתל אביב חזר לאילת והקים משפחה עם אורלי, אותה הכיר כשהגיעה לעיר במסגרת שירותה הצבאי. . לזוג שלושה ילדים ואורלי, אותה הוא מכנה "העסקה של חיי", היא יועצת מס המנהלת את משרד רואה החשבון גיא מלר.

אחרי שחזר לאילת עבד רמי כחשמלאי עצמאי. אחרי שבע שנים כעצמאי עבד חמש עשרה שנים כשכיר בחבר "ס. נופי ובניו" בתפקיד החשמלאי של החברה. . במסגרת עבודתו עסק בפרויקטים מגוונים ומורכבים, ביניהם הקמת תשתיות חשמל ותאורה ברחבי העיר (סיכוי רב שאף התקין את תאורת הרחוב ברחוב בו אתם גרים). לאחרונה החליט לשוב לעבודה עצמאית ופתח את העסק "רמי שירותי חשמל".משום שלאור הניסיון הרב שצבר הרגיש שבאפשרותו לבצע את המיטב עבור לקוחותיו במחירים הוגנים ובאיכות עבודה ללא פשרות.

רמי קן הוא בעל מודעות גבוהה מאוד בכל הנוגע לאיכות העבודות שהוא מבצע ואחראי באופן אישי ופרטני לכל עבודה, קטנה כגדולה. כל פרט ושלב בתהליך העבודה יבוצע בהתאם לדרישות הלקוח תוך התאמה מקצועית ספציפית לכל פרויקט.
"אני ממליץ בפני כל לקוחותי לבדוק מחירים של חלקים וגם מחירים ועבור ביצוע העבודה ולחזור אלי מתוך בטחון שאצלי יקבלו את השירות הטוב והאמין ביותר.".אומר רמי.
ב"רמי שירותי חשמל" מבצעים עבודות חשמל בתחום ביקורות של חברת חשמל, הגדלת הספקת החשמל לבית, בדיקת תקינות החשמל, תכנון למערכות חשמל, פיקוד או כוח, וגם עבודות ייחודיות יותר כגון שדרוג או שיפוץ אביזר חשמלי בעל ערך סנטימנטלי, שלא בא לכם להיפרד ממנו...
"בחשמל הכל אפשרי" אומר רמי.. "אני יכול לבצע כל שינוי, תיקון או תכנון. תמיד יש מקום לפתרונות גם במקומות שלא חשבתם שניתן לעשות זאת. . אני מבצע עבודות חשמל קטנות ופשוטות, גדולות ומסובכות באותה תשומת לב, דיוק ומחשבה"
טיפ מרמי קן: "אני ממליץ לבדוק את מערכות החשמל בבית אחת ל-3 שנים ע"י חשמלאי מוסמך עם מכשור מתאים, כך תמנעו מתקלות העלולות לגרום לתאונות!"

יצירת קשר: 050-7559691 (לא בשבת)
רמי קן שירותי חשמל






חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש