פסח באגס עם עגלות חינם

מאת: אביבה דקל ● 18/3/2015 18:54 ● ערב ערב 2698
באגס נערכים לקראת פסח במרץ רב. כאן המחירים לא עולים בגלל הביקוש לחג, להיפך הם זולים כמו תמיד וכמו בימים אחרים תמצאו כאן הרבה מבצעים, הכל כדי שסל הקניות שלכם לחג לא יחרוג ממסגרת התקציב שלכם.
פסח באגס עם עגלות חינם

בחברת שפיט ידעו היטב מה הם עושים כשנתנו ללירון אטיה לנהל את חנות האגס באילת. מאז קיבל לירון את החנות לידיו שידרג את המקום לאין ערוך ויותר ויותר אילתים כבר יודעים שהירקות והפירות באגס הם היפים ביותר, באיכות יצוא ובמחירים מצחיקים ובכל פעם שמגיעים לחנות מחכים להם מבצעים והנחות ונוספים עוד ועוד חידושים וזו הסיבה שהלקוחות מצביעים ברגליים וחוזרים ל"אגס" וגם את הקניות לפסח הם מתכננים לעשות באגס..

"והמחירים ב"אגס" הם זולים ללא תקדים, אבל לא באים בשום אופן על חשבון האיכות." אומר לירון "חברת 'שפיט', לה שייכת רשת חנויות הירקות והפירות ה'אגס', שסניפיה פרושים בכל הארץ, היא אחת מחברות הסיטונות הגדולות בארץ למכירת פירות וירקות, שמגדלת בעצמה את מרבית התוצרת החקלאית שהיא משווקת ללקוחותיה, לפרטיים והן ללקוחות הסיטונאים כתוצאה מכך נחסכים פערי התיווך ומרגע הקטיף ועד הגעת הסחורה לחנות עוברות לא יותר מעשרים וארבע שעות, מה שאומר שהסחורה תמיד טרייה ורעננה והמחירים זולים ביותר. מספר לקוחותיה של הרשת גדול מאוד וביניהם בתי מלון, בתי חולים, סופרמרקטים, לרשתות שיווק גדולות ועוד."
מה מכינים באגס לקראת הפסח? איזה מבצעים? שאלתי את לירון
" אצלנו אין מבצעים לחגים. אנחנו במבצע כל יום בשנה המחירים מטורפים ואצלנו כל יום הוא חג. הנוסחה שלנו להצלחה היא מחירים זולים, איכות ושירות."
ובכל זאת מה הערך המוסף שיקבלו הלקוחות בחג בנוסף למחירים הזולים אותם הם מקבלים אצלכם כל השנה?
" לאור הביקוש הרב למוצרים כמו ארטישוק, פולים טריים, שום ירוק טרי ועוד הנמכרים ברשתות במחירים יקרים, החלטתי להיענות לדרישה הרבה למוצרים אלה לקראת החג ולהכניס אותם כחלק מ"כאסח המחירים" שאנחנו עושים משך כל תקופת החג. בנוסף החלטתי לפנק שוב את לקוחותינו הנאמנים ובמהלך החג תחולקנה כמה עגלות חינם (זיכוי מלא על הרכישה) וזאת לאות תודה על נאמנות והתמדה בקניות אצלנו.
בהזדמנות זו אני מבקש לברך בחג פסח שמח וכשר את כל לקוחותינו ולהזכיר – פירות וירקות קונים רק אצלנו באגס.,

'אגס' אילת
מיקום: רחוב המלאכה 9, א. ת.אילת, מול קניון העיר
טלפון: 08-9409570
פתוח: ימים א', ב', ג' בין השעות 08:00-20:00,
ימים ד', ה' 08:00-21:00 שישי 08:00-15:00






חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש