מסודרים' – יארזו לכם

מאת: אביבה דקל ● 18/3/2015 18:55 ● ערב ערב 2698
בשורה לתושבי אילת - גם אצלנו באילת, כמו באמריקה ובמקומות רבים בעולם וגם במרכז הארץ, יש חברה המגיעה לבית הלקוח , אורזת את תכולת הבית לקראת הובלה ואם צריך פורקת את האריזות ומסדרת שוב הכל בארונות בבית החדש. חברת "מסודרים" בבעלות שרה פאני, אמה אירמה ואחיה בנימין היא חברה אילתית – היחידה באילת ובערבה-המבצעת אריזה להובלה בסגנון אמריקאי, בסדר מופתי ובמקצועיות.
מסודרים' – יארזו לכם

עומדים לעבור דירה וצריך להתחיל לארוז את תכולת הבית. ממה מתחילים? מהמטבח? ואולי דווקא מארונות הבגדים? איך אורזים? ולא פחות חשוב – במה אורזים? אז זהו – שוב אין זו הבעיה שלכם. יש באילת את חברת "מסודרים" ואתם לא צריכים לשבור את הראש מאין להשיג קרטונים וחמרי אריזה, ואיך לארוז את כלי הזכוכית והחרסינה מבלי שישברו . לכל זה דואגים ב"מסודרים". הם מרוקנים את הארונות, אורזים הכל בצורה מסודרת ובמידת הצורך גם פורקים את הארגזים במקום החדש ומסדרים את התכולה בארונות החדשים.

"החברה עובדת לפי דגם של חברות בארה"ב" " אומרת שרה פאני, " בארה"ב פועלות חברות הנותנות שירות של אריזת כל הבגדים, חפצי הנוי והכלים לפני מעבר דירה ופירוק האריזות וסידור בארונות במקום החדש, כך שהלקוח מגיע למקום החדש ומוצא הכל מסודר למופת בארונות, וכל מה שנותר לעשות הוא להיכנס לבית ולגור. "מסודרים" היא לא חברה הובלות ואינה עוסקת בהובלות.
"מסודרים" אורזת חפצים כמו כלים, בגדים, טכסטיל לבית וכלי מיטה וכו',מלבד זאת מתמחה באריזת חפצים ורהיטים יקרי ערך ומיוחדים שצריכים טיפול מיוחד. מכינה אותם בארגזים להובלה ומסדרת אותם במקום החדש אחרי שהגיעו ליעדם על ידי חברת הובלות. אנחנו רק אורזים" אומרת שרה פאני "אנחנו אורזים כל פריט בהרבה אהבה ובזהירות רבה כדי שכל מה שארזנו יגיע למקומו החדש בשלום ויכנס בצורה מסודרת לארונות בבית החדש. אנחנו מבינות שהחפצים האישיים של כל אחד יקרים לו ועושים הכל על הצד הטוב ביותר כדי ששום דבר לא יינזק. אבל אנחנו לא עוסקים רק באריזה להובלות - את המחיר אנו קובעים לפי גודל הדירה, לפי הדרישות וכמובן לפי כמות הפריטים. אנו מגיעים לכל בית ללא התחייבות וללא תשלום עבור הביקור. בודקים, ממליצים איך ומה צריך לעשות ועל פי זה מגישות הצעת מחיר".

לפני שפתחה את "מסודרים" עבדה שרה פאני במשרות ניהול בחברות גדולות כמו דיוטי מוטי, קרוקס, יינות ביתן, הוניגמן ועוד והיא יודעת בדיוק איך מנהלים חברה. כתוצאה מהניסיון שצברה, 'מסודרים' היא חברה מוכרת ומסודרת בניהול ספרים, חשבונות וחשבוניות ובנושא הביטוח. העובדים, אותם בוחרים בקפידה, הם באחריות החברה והחברה וערבה למיומנותם ולהגינותם.
בנוסף לאריזות עוסקת "מסודרים" גם בניקיון של מוסדות, עסקים, חנויות משרדים וחדרי מדרגות,
מאז נפתחה חברת 'מסודרים', כבר ארזה להובלה תכולה של הרבה מאד בתים וביצעה עבודות ניקיון להרבה מאד לקוחות עיסקיים מרוצים. שמה של "מסודרים" הולך לפניה ולכל מי שנעזר בה יש רק שבחים ומחמאות על השירות שקיבלו מ"מסודרים".
כך שאם אתם לפני מעבר דירה וכמו כולנו לא יודעים מאיפה להתחיל לארוז, צרו קשר עם "מסודרים" והם ידאגו להכל.

טלפון ליצירת קשר: 0505943813 בכל עת.





חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש