'באתי לגני' – ידאגו לגינה שלכם

מאת: אביבה דקל ● 15/4/2015 09:53 ● ערב ערב 2702
בס"ד / צריכים מישהו שידאג לגינה שלכם באהבה ויתחזק אותה?. מחפשים מישהו שיקים לכם גינה מאלף ועד תו? – אברהם יצחק כהן, הבעלים של חברת 'באתי לגני', מבטיח שאם תפנו אליו, הגינה שלכם תיראה בדיוק כמו שדמיינתם
'באתי לגני' – ידאגו לגינה שלכם

'באתי לגני' של הגנן אברהם יצחק כהן, היא חברה בעלת ניסיון רב, ואת תוצאות העבודה המסורה והמקצועית שלו אפשר לראות בשטח. החברה מתחזקת מזה שנים כקבלן משנה את הגינון במלונות 'דן' אילת, 'דן פנורמה' ו'רימונים נפטון', ומטפלת בגינות רבות של וילות פרטיות ובתים משותפים באילת. כל מה שהם עושים בשטח הוא מקצועי והתוצאות מדברות בעד עצמן.
"אנחנו עושים הכל. מקימים גינות מאפס וגם שומרים על הקיים בגינות קיימות- משבחים את הקרקע, מתקינים מערכות מים חסכוניות ומערכות דישון, מתחזקים גינות באופן שוטף, מחליפים צמחים ופרחים בהתאם לעונה, שותלים עצים ושיחים ודואגים שהכל יראה יפה ורענן כל הזמן. לאחרונה הכנסנו לגנים בעיר את תחום הגיזום האמנותי שתורם רבות לגינה, ואנחנו טובים בזה כמו בכל שאר הדברים שאנו עושים", אומר אברהם יצחק כהן, בעל חברת 'באתי לגני'. "כשאתה אוהב מה שאתה עושה, ומשקיע בזה אהבה, מחשבה ועבודה מקצועית, התוצאה תמיד תהיה טובה".

גינה עושים באהבה


מרבית הדברים הטובים בחיים קורים במקרה - כך גם הגיע אברהם יצחק הכהן למקצוע שבו הוא עוסק היום – לגינון. אברהם, יליד חיפה, הגיע אחרי שחרורו מצה"ל לאילת כדי לעבוד כאן ולקבל את מענק השחרור, והחליט שהוא נשאר באילת וכאן יבנה את ביתו. אברהם נשוי לשני, ילידת אילת, לזוג שלושה ילדים, הרביעי בדרך, וכל הסימנים מוכיחים שהם נשארים בעיר.
שש עשרה שנים עברו מאז הגיע אברהם לאילת. בשלוש השנים הראשונות עבד בתחום הסופרים הגדולים. אחרי חופשה בחו"ל חזר העירה והחליט לעשות משהו חדש, משהו שיש בו יצירה, משהו שהוא אוהב, יום אחד נתקל במודעה "מחפשים גנן", והחליט שזה מה שהוא רוצה לעשות. מזה שתים עשרה שנה זה מה שהוא עושה.

"גינון הוא עבודה קשה", הוא אומר, "אבל היא עבודה עם עשייה, עבודה שיש בה תוצאות שאפשר לראות, עבודה שמשמחת את הלב גם למי שעושה אותה וגם למי שרואה את תוצאותיה. אני אוהב כל מה שקשור לאדמה, כל דבר שזורעים ושותלים באדמה והוא צומח ומלבלב ומשמח את הלב".

משך שתים עשרה שנות עבודתו בתחום רכש אברהם ניסיון רב, למד והתפתח, והוא מחפש כל הזמן חידושים בתחום. אחד החידושים שהכניס אברהם לתחום הקמת הגינות הוא השימוש בפוטו שופ. "אנחנו יושבים עם הלקוח ושומעים מה הוא רוצה, ומה הוא אוהב, מתכננים לפרטי פרטים את הגינה במחשב, הכל בהתאם לאקלים, לגודל הגינה, לטעמו של הלקוח ולתקציב העומד לרשותו. משסיימנו את התכנון, אנו מראים את התוצאה ללקוח על גבי המחשב ואם צריך מכניסים שינויים. אם הוא אוהב מה שהוא רואה בתמונה, אנו מקימים את הגינה ומה שהלקוח ראה בתמונה זה בדיוק מה שהוא מקבל.
יש לקוחות שנותנים לנו יד חופשית, ויש כאלה שיודעים בדיוק מה הם רוצים בכל פינה. הרבה יותר קל להתחיל מאפס – לקבל שטח, לתכנן, לשתול ולנטוע, ולראות תוך זמן לא רב תוצאות בשטח, אבל גם בגינה קיימת אפשר תמיד לשפר, להוסיף, לשנות ולשמר - וזה תמיד משמח את הלב.
חידוש נוסף של 'באתי לגני' הוא עיצוב גינות באבנים, טופ בצבעים שונים, שטחי דריכה מעץ, דשא סינטטי וכדים שבהם שותלים פרחים ושיחים.
יתרון של גינה בסגנון זה הוא שהיא חסכונית ביותר - אין צורך בגנן שיטפל באחזקה באופן שוטף. השתילה היא רק בכדים ומערכת השקיה ודישון אוטומטית מותקנת בגינה, משקה ומדשנת את הפרחים או השיחים שבכדים לפי הצורך וכל מה שצריך לעשות הוא לשנות את זמני ההשקיה פעמיים בשנה בהתאם לעונה. אם מעדיפים פרחי עונה צריך כמובן גם להחליף את הפרחים פעמיים בשנה, אם שותלים צמח רב שנתי אין צורך להחליף בכדים את הפרחים והצמחים. גינה כזו היא חסכונית ביותר ויפה.
"אם אתם רוצים גנן שישמור על הקיים, או כזה שיתחיל מאפס," אומר אברהם, "צרו איתנו קשר ותקבלו הצעת מחיר שברוב המקרים תהיה הנמוכה בעיר. אנו נתאים את עצמנו לטעמכם ולתקציב שלכם, אבל מבלי לוותר על האיכות".

תמונת כתבה



'באתי לגני'
ליצירת קשר:
052-6107790, 050-2298983, 054-7414498 בכל יום למעט שבת, ונחזור אליכם בהקדם.





חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש