אסטרולוגיה

מאת: או-מד מדיקל ● 6/5/2015 12:53 ● ערב ערב 2705
צילה שיר-אל מנחת קבוצות - יועצת אישית וזוגית אסטרולוגיה-נומרולוגיה- טארוט zila@012.net.il 0522 נייד - 248626-
אסטרולוגיה

טיפ לילידי מזל השבוע


הכוכב מרקורי המוכר ככוכב התקשורת עובר השבוע לבית הכספים שלכם ובמקום זה יבצע את נסיגתו הקרובה ולכן חשוב מאוד להימנע מהשקעות שאינן בטוחות.

שור


בחודש הקרוב יבצע הכוכב מרקורי את נסיגתו בבית הכספים שלכם ולכן, מאחר ונסיגה זו מלמדת על קשיים מבחינה כלכלית, חשוב מאוד שתהיו שלמים עם כל עשייה ועוד יותר חשוב לבצע כל תוכנית תחת עינו הקפדנית של איש מקצוע שינחה אתכם בדרך הנכונה. תכננו עכשיו ובדקו את כל הפרטים, אך רק בעוד כחודש יהיה הזמן הנכון לממש את תוכניותיכם.

תאומים


הכוכב וונוס שנמצא החודש במזל שלכם יכול לעזור לכם השבוע להיות יותר מקושרים אל האנשים הקרובים לכם ואכן עובדה זו תקרב ביניכם לבינם, עד כדי כך שתוכלו לבקש מה שאתם רוצים ויהיה להם קשה לסרב לכם. ייתכן שאת תוכניותיכם לא תוכלו לממש במלואן השבוע, אך החל מהחודש הבא תקבלו את האנרגיות הדרושות למימוש מטרותיכם האישיות.

סרטן


הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית המקושר עם תת המודע שלכם ולכן נראה שלא תוכלו לממש את רגשותיכם האישיים בצורה גלויה ותאלצו להסתיר את מערכות היחסים שלכם ולא לחשוף אותן בפומבי. מבחינה חברתית אתם מקבלים פיצוי, כיוון שאתם מוערכים על ידי הסביבה שלכם על עשייתכם ועל היכולת שלכם לסיים פרויקטים בהצלחה רבה.

אריה


זוהי תקופה טובה ובונה מבחינה מקצועית בגלל ביקורו של כוכב השפע יופיטר, כך שתוכלו לממש את עצמכם. נכון שעדיין אתם חווים תקופות קשות מדי פעם ובמיוחד אלה מכם שנולדו בסוף המזל, אך יחד עם כך תודו שהיו לכם גם הזדמנויות טובות להתחלות חדשות בשנה האחרונה. השבוע יהיה נכון עבורכם לנסות ולפרוץ את התחום המקצועי בדרך שתקדם אתכם.

בתולה


השבוע יהיה טוב עבורכם לקדם את עצמכם מבחינה מקצועית מאחר והכוכב וונוס מבקר אצלכם בבית הקריירה. חברים שמכירים אתכם דרך חייכם המקצועיים יעזרו לכם לקדם את עצמכם להגיע למקום שמאוד הייתם רוצים להיות שם. זה בדיוק הזמן להקשיב לתת המודע שלכם בכל פעם שאתם רוצים לקבל רעיון או עצה מקורית שתעזור לכם בפתרון בעיות.

מאזניים


בחודש הקרוב חשוב מאוד שתנסו להרחיב את אופקיכם ואת תפיסת עולמכם בנוגע למה שקורה לכם בחיים. בהחלט ייתכן שהאירועים שיקרו בחייכם יהיו כאלה שיכריחו אתכם להבין גם את המניעים של הנוגעים בדבר ואת דרך התנהלותם בדרך כזו שתוכלו לעזור לעצמכם ולהם בביצוע מטרותיהם ולהביא אותם ואת עצמכם לסיפוק, הגשמה ועשיית דברים שאתם אוהבים.

עקרב


הכוכב יופיטר שמביא הצלחה ושפע נמצא אצלכם בבית הקריירה, עובדה שמלמדת על כך שזוהי תקופה מאוד טובה עבורכם לממש את עצמכם ולהתחיל לתכנן לעצמכם תוכניות לעתיד. האנרגיה שאתם משדרים בזמן הזה היא זו אשר תמגנט אליכם את האחרים. ייתכן שכלכלית עדיין אינכם מסודרים, אך נראה שתהיו בדרך הנכונה ממחצית השנה שלאחר יום הולדתכם.

קשת


הכוכב סטורן שנמצא במזל שלכם גורם לכם לקחת אחריות על חייכם ולעיתים קרובות אתם מרגישים שקשה לכם עם כך. ובכל זאת לא מתאים לכם להתייאש, כי אתם מזל של לוחמים ואופטימיים והדברים בסופו של דבר מסתדרים עבורכם על הצד הטוב ביותר. מומלץ לכם לנסוע למקום כלשהו על מנת לעזור לעצמכם לצאת מהשגרה ולהיטען באנרגיות חיוביות.

גדי


בשבוע הקרוב יתקרב הכוכב מרקורי, כוכב התקשורת, אל בית העבודה והבריאות שלכם ויגרום לכך שלא תוכלו להישאר אדישים לנסיבות חייכם הנוכחיות ותהיו אסירי תודה לאלה שיעזרו לכם בתקופה הקרובה להסתדר בעבודה, כיוון שייתכן שהעומס יהיה רב מדי. מאחר ואתם שואפים להגיע למטרות רחוקות ויש לכם גם טווח נשימה ארוך, הרשו לעצמכם לא ללחוץ אלא לזרום עם הנסיבות.

דלי


נראה שנושאי משפחה מאוד מטרידים אתכם כיוון שמרבית הכוכבים נמצאים בבית זה, ועובדה זו לא יכולה להשאיר אתכם אדישים לצרכים של אנשים קרובים לכם. זה בדיוק הזמן לבדוק את היכולת שלכם לעבוד ולהיות בשותפות אישית ומשפחתית עם אנשים אחרים שאינם בהכרח קרובים, אך אתם חייבים להיות איתם בקשר טוב בגלל היכולת שלהם לעזור לכם.

דגים


יש לכם תחושה לא קלה שהסביבה הקרובה תובענית מדי עבורכם כיוון שבאים אליכם בדרישות שלדעתכם מוגזמות. מבחינתכם אתם עושים הכל באמונה שלמה ומתוך ידיעה שזה המקסימום שניתן לעשות עבור אנשים קרובים, והנה אתם שומעים תלונות שלדעתכם מאוד לא מוצדקות. מומלץ לכם להקשיב לדעתם של היקרים לכם, כיוון שבהחלט ייתכן שיש צדק והגיון בפיהם.

טלה


זהו שבוע מאוד משמעותי מבחינה כלכלית מאחר וכוכבים רבים נמצאים בבית הכספים שלכם. נראה שחשוב לכם להחליט ולפעול מיידית מבחינה כספית ולכן אין לכם סבלנות לחכות ולבדוק עד כמה הדברים שאתם מתכננים נכונים לעשייה בפרק זמן זה של חייכם. תקשורת טובה עם הסביבה הקרובה תעזור לכם בפתרון בעיותיכם ולכן חשוב מאוד להשקיע בנושא זה.

*מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
*מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש