"ריח חריף של העדפה פסולה וחוסר הגינות"

מאת: עומר כרמון ● 8/5/2015 21:40 ● ערב ערב 2705
חברת אספקת שירותי החנייה 'סלופארק', עתרה השבוע נגד עיריית אילת, שהתקשרה עם חברת 'מילגם' כספק לתשלום דמי החנייה באמצעות הטלפון הסלולארי, מבלי שלטענתה קיימה הליך תחרותי ושוויוני: "כל נהג המבקש לשלם לעיריית אילת את דמי החנייה באמצעות הטלפון הסלולארי, יכול לעשות כן אך ורק באמצעות 'פנגו'", טוענת 'סלופארק'. "הדבר לא גורם רק לנזק תדמיתי ל'סלופארק' בפני הציבור הרחב ובפני לקוחותיה שנאלצים להפוך בעל כורחם למנויים של 'מילגם', אלא גם לנזק כספי"
''ריח חריף של העדפה פסולה וחוסר הגינות''









תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש