סוליי בוטיק הוטל אילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 10/6/2015 09:59 ● ערב ערב 2710
אם אתם באמת רוצים לחוות חוויית חופש אוונגרדית – פורצת דרך, ברמה אחרת, אז כדאי שתבחרו במלון הבוטיק 'סוליי'. ועוד לא אמרנו מילה על מסעדת ארוחות הבוקר שלהם, 'ברסרי סוליי' – הכי טובה בעיר
סוליי בוטיק הוטל אילת

את יום שני בבוקר אני פותחת בפגישה עם מנכ"לית המלון המקסימה – ד"ר אירית דניאל במסעדת ארוחת הבוקר של מלון 'סוליי' המעוצבת למשעי בצבעים בהירים ורעננים כשמוזיקה נעימה מתנגנת ברקע. המלצרים מקדמים את פניי בחיוך, האווירה נעימה ושקטה, ואני חושבת לעצמי – כמה כיף לפתוח כך את הבוקר. עוד לא פציתי פה, וכבר מציעים לי מכל טוב.

מה מיוחד במלון 'סוליי'?
ד"ר דניאל פותחת ומספרת: "מלון 'סוליי' נפתח באוגוסט 2014 בקונספט – מלון בוטיק אוונגרדי – שונה, מיוחד, פורץ דרך. במלון 73 חדרים, מלון אינטימי, מקסים, שעוצב מחדש על ידי האדריכל ארי שאלתיאל, מעצב נודע של בתי מלון ועסקים בתל אביב. המלון עדיין בהרצה. רצינו ליצור כאן חוויה, מישלב של חושים וטעמים, רגשות וחוויות. לדוגמה, חווית ארוחת הבוקר, שהיא חלק מהחוויות שאנו רוצים להעביר לאורח. למעשה, החוויה הראשונית היא קבלת הפנים האישית שלנו. את הצ'ק-אין עושים כל האורחים בישיבה נינוחה, מכבדים אותם בשתיה ובחיוך ובשירות איכותי. אני מדגישה שירות איכותי, ולא רק טוב. המדובר בהרבה הדרכות, הכוונה ותמיכה מקצועית ללא הרף באנשי הצוות של המלון, על מנת שיוכלו ויתאפשר להם לתת שירות פרואקטיבי לאורחים, ולא ריאקטיבי. את שואלת בודאי מה ההבדל? ובעצם פה טמון ההבדל בין שירות טוב לשירות טוב ואיכותי. אנו רוצים, בתהליכים של מניעה ותכנון, לצמצם תקלות והיתכנות של תלונות. אנו מלון בוטיק, הרי מהו מלון בוטיק – בצרפתית הכוונה ל'חנות קטנה ומטריפה', מטריפה חושים, הכוונה, וה'מוכר' היה מכיר כל אחד מלקוחותיו ומגשים את חלומותיו, או לפחות מנסה. כך גם כאן.
ונעבור לארוחות הבוקר המיוחדות שלכם.
"בתוך הקונספט של מלון בוטיק (מסוג BB), גיבשנו ויצרנו את מסעדת ארוחות הבוקר המיוחדות הללו. האורח מגיע לארוחת הבוקר אחרי לילה של שהות מפנקת במלון, וזו אמורה להיות עבורו החוויה הראשונה של הבוקר, המשכיות של הפינוק שקיבל. אצלנו לא עומדים בתור לארוחות בוקר, לא לקפה, לא לחביתות, לא למזנון. אם יש קהל רב, מתבצע רישום. האורח של היום הוא אורח שנחשף, לטעמים, למקומות, לריחות, לאוירה. הוא פיתח אנינות טעם, הבחנות ורצונות. אנו מבצעים התאמות על בסיס יומי לגירויים הרבים שהאורח הגלובלי חווה. אנו מאפשרים, באמצעות מנות אישיות וטעימות ייחודיות, שאורח למעשה יפרוץ גבולות של טעם ומקום. עבורנו ארוחת הבוקר היא סעודה. והאורח -מלך. אחרי יום אנו כבר יודעים כיצד הוא שותה את ההפוך שלו, אוהב את האומלט שלו וכדומה. המלצרים המקצועיים והחביבים שועים לכל בקשה של האורחים. המזנון שלנו מכיל מטעמים רבים ומשתנה על בסיס יומי, מגוון גבינות, מגוון דגים מלוחים, סלטים, מאפים מלוחים, פינת בריאות, מנה מתוקה, חליטות תה ועוד. יש כאן מענה למרבית הקהלים המגיעים למלון. בצד המזנון ישנו תפריט הגשה בו תמצאו מנות החל מביצים במבחר צורות הגשה, ביצה עלומה רויאל - על בריוש, סלמון מעושן ורוטב הולנדייז, דרך מנות שקשוקה מגוונות, קלצונה מלוואח, פריטטה ספרדית ועד מנות מתוקות – פרנץ' טוסט, ופל בלגי ועוד. אנו עומלים כל הזמן על מנת לייצר חוויה קולינרית, הטרוגנית, טעמים נימוחים בלתי נשכחים. מחכים לכם אצלנו. מבטיחה חוויה טעימה ותמורה מלאה לזמנכם.
ארוחות הבוקר מתנהלות בין השעות 07:30-11:00, והחל מה-1 ביולי מסעדת ארוחת הבוקר תהיה פתוחה עד 12:00. מחיר ארוחת בוקר לאילתים בהצגת תעודת תושב – 65 שקלים לאדם, לתייר/צפוני – 85 שקלים.

תמונת כתבה


המלון מארח תיירים ישראלים וזרים, לקוחות עסקיים אשר באים לעבוד בעיר אילת ואתכם, הקהל האילתי היקר.
סוליי בוטיק הוטל אילת, טל: 6334004 08. החוף הצפוני , רחוב תרשיש 12.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש