ORIGINAL'S BETTER PRICES – מותגי ספורט במחירים מפתיעים

מאת: אביבה דקל ● 10/6/2015 11:45 ● ערב ערב 2710
בחודש ינואר השנה, פתח רמי חן במרכז ה'ביג', במקום בו שכנה חנות הספורט המשפחתית 'ביג ספורט', את חנות העודפים של רשת 'אוריג'ינלס'. ונתן גם לתושבי אילת אפשרות ליהנות ממותגי הספורט של 'אסיקס' ברמה הגבוהה ביותר במחירי עודפים הנמוכים בארץ. העדר המע"מ באילת, הנחות ומבצעים מיוחדים - עושים את ההבדל
ORIGINAL'S BETTER PRICES – מותגי ספורט במחירים מפתיעים

לרשת 'אוריג'ינלס' בארץ 30 סניפים ושלוש חנויות עודפים - האחת ממוקמת בצומת 'בילו', השנייה - בקניון 'ארנה' בהרצליה והחנות החדשה - במרכז ה'ביג' באילת.
בחנות הגדולה, המרווחת והנעימה תמצאו לאורך הקירות ובמרכז החנות, מדפים עמוסים מבחר ענק של נעלי ספורט, סנדלי נוחות, נעלי נוחות אלגנטיות ולצידם תלויים בגדי ספורט מקצועיים של המותג 'אסיקס' בכל המידות. אין מי שעוסק בספורט שלא יצליח למצוא כאן נעליים מצוינות שיתאימו לו, או בגדי ספורט למקצוענים, שהם גם יפים וגם מתאימים לעיסוק בספורט. גם נעלי נוחות לנשים, בגדי ים ואביזרים כמו מסכות לים ולבריכה ועוד.

השירות האדיב והמחויך ניתן על ידי צוות צעיר ודינמי שנבחר בקפידה על ידי רמי חן בעל העסק. הצוות יקבל אתכם כשתגיעו ל- ORIGINAL'S BETTER PRICES וישמח לשרת אתכם, לענות על כל שאלה, ולעזור לכם למצוא את המוצר אותו אתם מחפשים.

ואלה החברות שאת מוצריהן שלהם תמצאו כאן:

*'אסיקס' – לנשים וגברים: נעלי ספורט מקצועיות לריצה, הליכה, טניס, כדור עף ועוד, ובגדי ספורט של החברה לאצנים, לרוכבי אופניים וספורטאים אחרים.
* 'רוקפורט' – נעלי נוחות אלגנטיות לנשים.
*'בירקנשטוק' – לנשים וגברים: קפקפים לרופאים, לטבחים ולבעלי מקצוע אחרים, וגם סנדלי 'בירקנשטוק' הידועים.
* TEVA סנדלי נוחות אורתופדיים לנשים, לגברים ולילדים מתוצרת ארה"ב.
* 'אקו' – נעליים וסנדלי נוחות לנשים, לגברים ולילדים של מותג נוחות יוקרתי זה.
* 'ג'אוקס' נעלי ספורט לגברים ולנשים.
* 'פיטפלופ' – סנדלי נוחות מעוצבות לנשים שכבר מכירות את המותג הנוח, ולרבות שצריכות עדיין לפגוש אותן ושברור שאחרי המפגש הראשון לא יחליפו את סנדלי וקפקפי 'פליפלופ' בשום סנדל אחר.

בנוסף תמצאו כאן גרביים באיכות מעולה תוצרת 'אסיקס' ו'רוקפורט', משקפות לצלילה ולבריכה, קפקפי אילת בכל המידות ובגדי ים לילדים ונוער.

המחירים הנמוכים ביותר בארץ כבר אמרנו? אבל זה לא הכל - בנוסף למחירים הנמוכים, מוצעים לכם כאן מבצעים ללא תקדים:
* הנחה של 20% על מחיר כל זוג נעלים נוסף שתרכשו החל מזוג הנעליים השני.
* כל הביגוד בחנות במבצע של 1+1.

קשה לעמוד בפני האיכות, המבחר והמחירים ללא תקדים, מה גם שרמי חן בעל החנות מבטיח: "אם תמצאו פריט שמוכרים אצלנו בחנות במחיר גבוה יותר במקום אחר, חיזרו אלינו עם קבלה ותקבלו זיכוי על ההפרש".

תמונת כתבה


ORIGINAL'S BETTER PRICES
כתובת: מרכז 'ביג', אילת
טלפון: 08-633825
פתוח: ימים א'-ה' 09:00-22:00, שישי 09:00-16:00
מוצ"ש: מצאת השבת עד 22:30



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש