NIGHTMARE-במרכז התיירות אילת-להסתכל לפחד בעיניים

מאת: אביבה דקל ● 22/7/2015 09:49 ● ערב ערב 2716
צילום: יח"צ / פחד היה תמיד אחד הריגושים שאנשים נמשכים אליהם - זה סוד ההצלחה של ספרים מפחידים, סרטי אימה ומבוכים, בהם מנסים להפחיד אתכם כמה שיותר וגם מצליחים. מבוכים כאלה אפשר לפגוש כמעט בכל מקום בעולם ולפני כעשור, הגיע מבוך האימה גם לאילת. NIGHTMARE הוא אטרקציית הפחד הראשונה בארץ ומזה עשר שנים הוא מושך אליו מאות אנשים שאוהבים להתרגש ולפחד
NIGHTMARE-במרכז התיירות אילת-להסתכל לפחד בעיניים

NIGHTMARE שונה כמעט מכל המבוכים ורכבות השדים המפחידות בעולם בכך שכאן אתה נכנס למבוך בהליכה. שלא כמו במקומות אחרים, אתה לא חולף על פני הדמויות המפחידות ביעף, כשאתה מרגיש בטוח בתוך כלי רכב כלשהו, כאן אתה צועד ברגל בחשיכה מוחלטת כשרק נקודה אדומה מהבהבת מראה לך לאן עליך להמשיך ללכת. וכשאני אומרת חשיכה מוחלטת, אני מתכוונת לחשיכה מוחלטת במאה אחוז. לאורך המסלול קורים לך דברים מפחידים כמו דמויות שונות המגיחות לעברך משום מקום, האדמה זזה מפעם לפעם מתחת לרגליך או שמשהו או מישהו נוגע בך ומקפיץ אותך. המסע במבוך האימה נמשך בין עשר לעשרים דקות – תלוי בקצב ההליכה של הצועד בו, תלוי בכמה זמן מתעכבים מרוב פחד, ובכמה זמן עובר עד שמחליטים להמשיך ללכת. אסור לעצור ואסור לחזור אחורנית - חייבים להמשיך ללכת, אבל אם אתם מפחדים עד כדי כך שאינכם מסוגלים להמשיך, כל שעליכם לעשות הוא לצעוק NIGHTMARE ומישהו מאנשי הצוות יבוא ויחלץ אתכם מהמבוך. ואם פרשתם, אתם לא לבד, למעלה מעשרים אלף מבקרים פרשו באמצע.

לא נכנסים למבוך לבד. נכנסים בקבוצה של שניים מינימום עד חמישה או ששה אנשים מקסימום. ילד בן פחות מ- 12 נכנס למבוך רק בליווי מבוגר, למרות שמיותר לציין שלעתים המבוגר מפחד יותר מהילד. הכניסה אסורה בהחלט לחולי אפילפסיה, לנשים בהריון או לסובלים ממחלות לב. כל אמצעי הזהירות האלה ננקטים בשל העובדה הפשוטה שה'טיול' במבוך הוא באמת מפחיד מאד. מתחילים לפחד כבר בלובי שבכניסה - חשוך, מוסיקה מפחידה וההוראות שמקבלים רק מגבירות את הפחד, אבל לכל מי שאוהב ומתרגש מפחד, מומלץ שלא לוותר על החוויה.

"הרבה אנשים מבקשים לצאת באמצע ולא עומדים בפחד, אבל אוהבי הפחדות ולחץ וסרטי אימה ממש נהנים מחוויית הפחד שמספק המקום - וזה באמת מפחיד מאד. לפני כניסתך למבוך תקבל צ'ייסר של 'דם' ואז תכנס בדלת ומיד תמצא את עצמך בחלום בלהות ורק אם אתה מבין שזה משחק שייגמר עוד מעט, תוכל לעמוד בפחד. מומלץ מאד לכל המכורים להתרגשות שבפחד", אומר אוהד כהן, המנהל את האטרקציה. אוהד והצוות קשובים מאד לרגשות המבקרים ומצליחים להרגיע אותם וגם לגרום להם ברוב המקרים להישאר עד סוף המסלול.

המקום פתוח שבעה ימים בשבוע משש בערב עד שלוש לפנות בוקר. בחדשים יולי-אוגוסט המקום פתוח כבר החל משתים עשרה בצהריים בשל הביקוש הגדול שיש למקום בקיץ.
המחיר הוא 60 ₪ לאדם ולתושבי אילת, אחרי הנחה - 50 ₪ לאדם בהצגת כרטיס תושב.
תוכלו לרכוש חבילה הכוללת סרטון שיצלם אתכם לאורך כל המסלול, כך שתוכלו לראות בדיוק איך הגבתם בכל עימות עם משהו מפחיד בדרך.
ב-NIGHTMARE תוכלו לרכוש מזכרות ברוח המקום כמו חולצות , כובעים וגם כפות ידיים מכוסות בדם וגולגלות מפחידות לא פחות.

תמונת כתבה


מיקום: מרכז תיירות מול הכניסה של ה'דה מקס' וצמוד למלון 'קלאב הוטל'.
טלפון 0508925655
פתוח: יולי אוגוסט 10:00-03:00



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש