בריכות ספיר – הכי בריכות בעיר

מאת: אביבה דקל ● 22/7/2015 16:11 ● ערב ערב 2716
צילום: יחסי ציבור / חולמים על בריכת שחייה בחצר הפרטית שלכם, שתשמש להנאתכם ולהנאת הילדים?. רוצים לקפוץ למים הקרירים בימי החום הגדול מבלי שיהיה צורך לארוז מגבות, להכין צידה, להיכנס לרכב ולנסוע או לצעוד ברגל בחומו של יום לבריכה ציבורית או לים?. פנו ל'ספיר בריכות שחייה', והם יגשימו בשבילכם את חלום הבריכה הפרטית שתהייה רק שלכם
בריכות ספיר – הכי בריכות בעיר

'ספיר בריכות שחייה', שמרכזה ממוקם בצומת 'סגולה' בפתח תקווה, היא החברה המובילה בישראל בתחום בריכות שחייה לבתים פרטיים. לפני כשנה, פתחה החברה נציגות באילת, על מנת לתת שירות מצויין לתושבי העיר הדרומית, וכל מי שמתכנן בריכה בחצר ביתו כבר שמע מפי רבים מתושבי העיר שנעזרו בשירותיה, ש'ספיר בריכות' היא כתובת מצוינת לכל מי שמחפש בריכה באיכות טובה ושירות מעולה.

מה בחנות?


בריכות עיליות, אביזרי אחזקה לבריכה, מתנפחים ומוצרי ספורט.
בחנות של 'ספיר בריכות שחייה' באילת, תוכלו למצוא בריכות עיליות של חברת BESTWAY במידות ובגדלים שונים. על בריכות אלה שאף הן ידועות באיכותן, תקבלו ב'ספיר בריכות' שנה אחריות על המשאבה ושישה חודשי אחריות על התפרים.
בחנות תמצאו מוצרי אחזקת בריכה, כולל אביזרי ניקוי וכימיקלים.
כמו כן תמצאו בחנות, מתנפחים ומשחקי בריכה מיוחדים המיובאים באופן בלעדי מחברת SWIMLINE האמריקאית.

בריכות פיברגלס של FREEDOM

'ספיר בריכות שחייה' הינה היבואנית הבלעדית של בריכות פיברגלס מתוצרת חברת FREEDOM. חברה אוסטרלית הקיימת כבר 40 שנה ובעלת תקן אמריקאי ואירופאי מחמיר בכל הקשור למוצריה המותאמים במיוחד למזג האוויר האילתי. בריכות אלו מגיעות במגוון דגמים וגדלים שונים. בכל הדגמים יש גוונים מיוחדים בעלי מראה של שיש. בריכות אלו אינן עוברות צביעה, אלא תהליך מיוחד שבו מחפים את פנים הבריכה בג'לקוט (GELCOAT) מיוחד לשם עמידות הגוון לאורך שנים רבות.
החברה נותנת 35 שנות אחריות על גוף הבריכה ועשר שנות אחריות על הגוון. במקרה שאחרי עשר שנים הגוון דוהה, כל מה שצריך לעשות זה לפנות ל'ספיר בריכות' והם יגיעו, יעשו פוליש והבריכה שוב כחדשה.
לכל לקוחותיה נותנת החברה שירות מלא ומעסיקה צוות מקצועי בראשותו של מנהל הסניף יגאל טייב. הצוות עומד לרשותכם בכל עת ונותן מענה לכל שאלה ופתרון לכל בעיה בכל הקשור למוצרים שנרכשו בחנות.

ניתן לרכוש את המוצרים בשישה תשלומים, בצ'קים או בויזה, ללא ריבית. אז אם גם אתם חלמתם על בריכה משלכם, מבלי לשבת ולהמתין שחבר שיש לו בריכה בחצר ישמין אתכם אליה, כל שעליכם לעשות הוא להרים טלפון וב'ספיר בריכות שחייה 'כבר יידעו איך להגשים לכם את החלום.

תמונת כתבה


'ספיר בריכות'
מיקום: המוצר 17, מול הכניסה האחורית ל'ביג'.
טלפון: 08-9107916
פתוח: ימים א'-ה' 09:00-18:00, שישי 09:00-14:00







חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש