תוספי מזון להרזיה- מי יכול לקחת אותם ובמה הם אמורים לסייע?

מאת: או-מד מדיקל ● 11/8/2015 09:04 ● ערב ערב 2065
תוספי מזון להרזיה מכילים לרוב סיבים תזונתיים המסייעים לפעילות סדירה של המעיים, לשמירה על תקינות מערכת העיכול ולמניעת מחלות. חשוב להרבות בירקות, פירות ודגנים מלאים אשר עשירים בסיבים תזונתיים אך בחיים המודרניים המתאפיינים בתזונה לקויה ובצריכת מזון מעובד כמות הסיבים הולכת וקטנה והסיכויים להתפרצות מחלות ולהשמנה גוברים. לפיכך, נטילת סיבים תזונתיים הנמצאים בתוספי תזונה חשובה ומומלצת על ידי אנשי המקצוע ומחקרים מוכיחים כי תוספי מזון עשירים בסיבים מסייעים גם לתהליך הדיאטה, לשריפת שומנים ולחיטוב הגוף.
תוספי מזון להרזיה- מי יכול לקחת אותם ובמה הם אמורים לסייע?

למי מותר לקחת תוספי מזון להרזיה?


נשים וגברים זקוקים לתוספי מזון כחלק בלתי נפרד מהתזונה שלהם, תוספי מזון מסוימים מתאימים גם לילדים ולנשים בהריון. חשוב לדעת כי רובנו זקוקים לתוספי מזון אך חשוב לפנות לייעוץ מקצועי על מנת לבחור את המוצרים הנכונים עבורנו. יש לקבוע את סוג תוספי המזון לפי מאפייני האדם כמו גיל, משקל, תזונה, מצב בריאותי קיים, מקום מגורים, תרופות ורקע רפואי בהתאם למטען הגנטי שלנו.
תוספי מזון ידועים כמו אמינו קרניטין פלוס מבית זילי מוצרים מהטבע וגרין סלים בטוחים לשימוש אך יש להיוועץ עם רופא במידה ואתן נשים בהריון או נשים מיניקות. כמו כן, אין לתת תוספי מזון להרזיה ללא ייעוץ מקצועי לילדים ולאנשים הנוטלים תרופות. כדאי לדעת כי תוספי מזון איכותיים מכילים חומרים טבעיים בלבד ולכן הם אינם מהווים סכנה לבריאות והשימוש בהם בטוח וללא תופעות לוואי, כל עוד מקפידים על מוצר איכותי ועוקבים אחר הוראות היצרן.

במה תוספי מזון להרזיה מסייעים?


תוספי מזון להרזיה מסייעים לתהליך הדיאטה וההרזיה אך יש להעדיף מוצר בטוח ואיכותי המבוסס על מחקרים רציניים ומאושר למכירה בארץ על ידי משרד הבריאות. מאחר ושוק תוספי התזונה מגלגל מעל למיליארד ₪ בשנה ישנם מוצרים רבים הנמכרים ללא אישור משרד הבריאות וללא כל פיקוח.
תוספי המזון נועדו לסייע לכל אדם להפחית ממשקלו באופן יעיל ובטוח. בתוספי מזון מובחרים כמו גרין סלים ובתוספי מזון איכותיים נוספים יש סיבים תזונתיים, ויטמינים וחומרים נוגדי חמצון התורמים לתחושת שובע ולהפחתת התשוקה הבלתי נשלטת לדברי מתיקה ולפחמימות.
כמו כן, תוספי מזון להרזיה מזרזים את קצב חילוף החומרים בגוף, מסייעים לשריפת שומנים ולהצרת היקפים ועוזרים גם למערכת העיכול לפרק ביעילות חלבונים, פחמימות ושומנים. כך ניתן להפחית ממשקל הגוף. ראוי לציין כי ישנם תוספי מזון מומלצים לחולי סוכרת ולסובלים מכולסטרול גבוה כיוון שהחומרים הטבעיים במוצר גורמים לאיזון רמת הסוכר בדם ולהורדת כולסטרול.

יתרונות תוספי מזון להרזיה


חשוב לבחור היטב תוספי מזון להרזיה ומומלץ להשתמש רק במוצר בעל ערך אמיתי המכיל חומרים טבעיים שנבדקו לאורך זמן רב והוכחו כיעילים באמצעות מחקרים מעמיקים ורציניים. לתוסף מזון איכותי הנועד לסייע לתהליך הפחתת משקל הגוף יתרונות רבים כגון:
-ירידה במשקל והצרת היקפים
-האצת שריפת שומנים
-תחושת שובע והפחתת הרצון לדברי מתיקה
-הגנה על הגוף מפני מחלות
-האצת חילוף חומרים ופירוק יעיל של חלבונים, פחמימות ושומנים
-שיפור ביצועים ספורטיביים
-מניעת תחושת עייפות או תשישות המאפיינת דיאטות רבות
-הפחתת רמת הכולסטרול בדם

ייעוץ והכוונה מקצועית


כל אדם המעוניין לרדת במשקל חייב לפנות לייעוץ והכוונה מקצועית כדי לבחור תוספי מזון מתאימים למאפייניו ועל מנת לרכוש הרגלי תזונה נכונה ובריאה. חברות מובילות בארץ כמו נטע רוקחות מהטבע המייצרת את גרין סלים, סולגר וטבע קסטל משווקות תוספי מזון להרזיה ומציעות ייעוץ ללא עלות של דיאטנית, תזונאית או נטורופת על מנת לסייע ללקוח להרזות ולהשיג תוצאות תוך זמן קצר.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש