10 טיפים לתכנון אירועים קטנים בבית

מאת: או-מד מדיקל ● 2/9/2015 16:15 ● ערב ערב 2065
האם החלטתם להפיק אירוע קטן בבית כמו מסיבת בת מצווה, ברית, יום הולדת או כל אירוע משפחתי אחר? אם כך, כדאי לדעת כי עליכם לתכנן בקפידה את האירוע על מנת לא לשכוח דבר וכדי להפיק אירוע מושלם. לפניכם 10 טיפים חשובים לתכנון אירועים קטנים בביתכם.
10 טיפים לתכנון אירועים קטנים בבית

קונספט מיוחד


אירוח בבית דורש הכנות מוקדמות ויש להחליט על קונספט מסוים על מנת להפיק אירוע מיוחד ומרגש. בחירת הקונספט של האירוע תלויה בפרמטרים כמו מטרת וסוג האירוע (ברית, יום הולדת, בר/בת מצווה, השקת ספר, תואר וכו'), מספר המוזמנים, גודל הדירה, תקציב.

בבית או בחצר


במידה ואתם גרים בבית פרטי תוכלו לערוך את האירוע בחצר אך ניתן לקיים את האירוע גם בבית ולנצל את המרפסת. בגינה יש אווירה טבעית וניתן לשבת תחת כיפת השמיים בעוד שאירוע בבית מאפשר ליהנות ממיזוג ומתאים גם לימים קרים.

תפאורה ואווירה


חשוב להחליט על אווירה המתאימה לסוג האירוע וכך ניתן להשקיע בפריטי נוי ולהיעזר במה שיש בבית כדי ליצור את האווירה המתאימה והנכונה ביותר. באמצעות נרות, פרחים ותאורה נכונה ומחמיאה ניתן ליצור אווירה אינטימית מיוחדת, אווירה חמה וביתית וכד'.

עיצוב שולחנות


כדאי להחליט מראש האם האורחים ישבו מסביב לשולחן הממוקם בפינת האוכל או שמא יש לצרף מספר שולחנות בהתאם למספר המשתתפים. כמו כן, יש להחליט היכן למקם את השולחן כך שלא יפריע לתנועה ברחבי הבית וכדי לשמור על מרחבים פתוחים המעניקים אווירה הרמונית וחופשית יותר. כמו כן, יש להחליט האם מציבים שולחן בופה עליו מציבים את האוכל או מגישים את המנות ישירות לשולחן. עיצוב שולחנות חשוב ותורם רבות להצלחת האירוע. כדאי לבחור סט כלים יפה, לבחור מפה לבנה וצחורה או צבעונית וחגיגית, ורצוי לעצב את השולחן עם סידורי פרחים, נרות, מפיות ופריטי נוי נוספים, אך אין להעמיס יתר על המידה בפריטים לעיצוב.

תפריט עשיר ומגוון


מומלץ להזמין חברת קייטרינג לאירועים קטנים המציעה תפריט מגוון ועשיר בטעמים. חשוב לתאם מראש את התפריט עם חברת הקייטרינג וכדאי לקבל ייעוץ מהחברה המנוסה. כדאי לדעת כי ניתן להזמין שפית של חברת אירועים קטנים לאירועים המבשלת לעיני האורחים וכך האירוע מקבל תפנית והאורחים זוכים לחוויה קולינרית מיוחדת במינה.

יינות ואלכוהול


מומלץ לקבל ייעוץ משפית של חברת קייטרינג לאירועים קטנים כדי להתאים את היינות למנות שיוגשו באירוע. כמו כן, כדאי להכין שולחן קטן עם אלכוהול משובח ומגוון שיאפשר לאורחים למזוג לעצמם משקאות לאורך האירוע.

כלי הגשה מעוצבים


כדאי לבחור כלי הגשה חגיגיים ומעוצבים המעניקים אווירה ייחודית לאירוע. במידה והאירוע עבור מבוגרים ניתן להשתמש בכלי הגשה יוקרתיים אך כאשר עורכים אירוע לילד כדאי להעדיף כלים חד פעמיים או צלחות וקערות מפלסטיק.

אטרקציה מיוחדת לאירוע


בכל אירוע כדאי להפתיע את האורחים עם אטרקציה המתאימה לסוג האירוע אותו חוגגים. ניתן להזמין אטרקציות מבעלי מקצוע כמו קוסם, מרצה וכד'. כמו כן, ניתן להזמין חברת קייטרינג לאירועים קטנים המציעה תפריט גורמה והכנת האוכל לעיני האורחים המשתאים.

מתנה קטנה לאורחים


כדי להשאיר טעם של עוד מהאירוע מומלץ להעניק לאורחים מתנה קטנה וסמלית. כדאי לבחור מתנה קטנה שמסמלת את האירוע לשמו מתכנסים, לדוגמה כוס מודפסת עם כלת בת המצווה ועליה תמונה והקדשה אישית.

ארגון הבית


חשוב לארגן את הבית לפני הגעת האורחים כך שיהיה מספיק מקומות ישיבה וחשוב לשמור על מרחב פתוח המאפשר תנועה חופשית בין חללי הבית. כמו כן יש להחליט האם לכסות את ריפוד הספות, היכן להציב כסאות ושולחנות, להוסיף פריטי נוי ותפאורה ליצירת אווירה ייחודית וכיוצא בזה.
מדריך זה נכתב על ידי חברת Private Chef המעניקה שירותי קייטרינג ברמה הגבוהה ביותר לאירועי בוטיק ולאירועים קטנים בבית.

לקריאה שיכולה לעניין אתכם בנושא אהבה ואוכל כנסו לכאן

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש